Op de CH-R zit een chroombeschermrandje inderdaad. Zit geplakt.Robin schreef:Als ik het goed begrijp heeft elke CH R die witte lip/rand die er dus bij schade zo afgehaald kan worden en 'n nieuwe erop?
Ook op de jouwe Tristan? Moeilijk zichtbaar.
Anthraciet wil ik ook. Bij Baanvelgen besteld ? Incl banden?
Schrapen in stijl: BMW F30 320dA EDE Sportline
- JP
Re: Schrapen in stijl: BMW F30 320dA EDE Sportline
- Tristan
Had je toch PM gestuurd? Incl banden. En ja, er zit een rand op die eraf gehaald kan worden.Robin schreef:Als ik het goed begrijp heeft elke CH R die witte lip/rand die er dus bij schade zo afgehaald kan worden en 'n nieuwe erop?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik wist niet waar je ze had besteld, had je niet gemeld. Anyway.Sorry.Tristan schreef:Had je toch PM gestuurd? Incl banden. En ja, er zit een rand op die eraf gehaald kan worden.Robin schreef:Als ik het goed begrijp heeft elke CH R die witte lip/rand die er dus bij schade zo afgehaald kan worden en 'n nieuwe erop?
Thanx JP ook.
- Tristan
Ja, Baan velgen. Goede service.
- Martijn M
Deze kwam net voorbij op Facebook:

Kennelijk is er iemand met een 328i die hetzelfde dacht

Kennelijk is er iemand met een 328i die hetzelfde dacht

- Macboy
Je doet net of het de eerste BMW is met BBS 

- dvh
Moet toch wennen aan de zwarte spiegels.. Normaal een detail wat me niet eens zou opvallen. Maar in dit geval wel.. Helaas negatief.
Maar mooie auto hoor ! Veel DF ermee
Maar mooie auto hoor ! Veel DF ermee

- Macboy
Spuit je ze toch wit ?
- dvh
Dat is niet mijn auto vriend !
- Joop
Heb 'm vandaag op het paddock van CPZ zien staan; staat er super bij hoor Tristan. Zo met die BBS'jes toont hij in het echt beter dan op foto... :ja:
...ik was een deurtje verder (pitbox 3/4). Heb je ook niet buiten de cupracer gezien, anders had ik je nog wel even aangeschoten.
...ik was een deurtje verder (pitbox 3/4). Heb je ook niet buiten de cupracer gezien, anders had ik je nog wel even aangeschoten.
- Tristan
Dank je, Joop. Vind ook dat hij IRL beter toont als op de foto's. Morgen zal ik wat eerste indrukken geven.
- Tristan
Zo, 250km nu gereden en wat een heerlijke auto. Geweldige compromis tussen sportiviteit, luxe en comfort. Heb nog niet de verschillende instellingen geprobeerd maar onder de 19' en de Eibach veren is het een comfortabele auto. In Sport stand wordt alles flink harder, maar niet niersteen vergruizend. Wel even wennen aan de elektrische besturing. Is prima direct, auto is goed te plaatsten maar weinig gevoel. Maar goed, kwestie van wennen. Auto is echt vlot, niet echt in de gaten dat het 'maar' 163pk is. Deels te wijten aan de snel schakelende bak. Verder nog niet heel veel gereden maar dit zijn wat 1e indrukken.
Oja, wat betere foto's voor Rebel:

Oja, wat betere foto's voor Rebel:
- GTRene
mooie kar zo, en het interieur lijkt best luxe 

- Macboy
Echt GE-WEL-DIG !
Hoe ligt het nieuwe M-stuur in de hand ?
En je hebt keyless go ? Staat niet in je openingspost.
Waarom heb je dan gekozen voor Variabel Sport Steering ? Meestal bij BMW toch standaard beter lijkt me.
Hoe bevalt het hifi actief sound systeem ? Beetje acceptabele bas ?
Waarom heb je dan gekozen voor Variabel Sport Steering ? Meestal bij BMW toch standaard beter lijkt me.
- Martijn_bmw
Echt super gave combinatie!!
Alles past op ze plek zo
Alles past op ze plek zo
- Snipe
Eens!Macboy schreef:Echt GE-WEL-DIG !
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Tja, gewoon een perfecte combi. Echt prachtig
Ik zag gisteren een knalrode F30 rijden, dat staat hem ook erg goed. Zouden jouw velgen ook prima onder staan. Alleen dan is het wel een beetje overkill met het rood lederen interieur

Ik zag gisteren een knalrode F30 rijden, dat staat hem ook erg goed. Zouden jouw velgen ook prima onder staan. Alleen dan is het wel een beetje overkill met het rood lederen interieur

- Tristan
Stuur is nog dikker dan in mijn Einser, voelt lekker aan maar iets dunner was ook prima geweest. Heb geen keyless go, geen meerwaarde voor mij. Heb gekozen voor de sport steering omdat in de sportstand de besturing nog directer wordt en zwaarder. Vooral het laatste vind ik fijn als je wat sportiever rijdt. Hifi is super, helder met een flinke bas. Weet niet of het HK systeem veel beter is maar vond het prijsverschil nogal fors. Heb puur de opties genomen die voor mij nodig waren. Dus geen active cruise control, camera's, HUD etc. Zijn leuke gadgets maar of ik ze veel zou gebruiken, nee.Macboy schreef:Echt GE-WEL-DIG !
- Nils SCI
Tristan schreef:Stuur is nog dikker dan in mijn Einser, voelt lekker aan maar iets dunner was ook prima geweest. Heb geen keyless go, geen meerwaarde voor mij. Heb gekozen voor de sport steering omdat in de sportstand de besturing nog directer wordt en zwaarder. Vooral het laatste vind ik fijn als je wat sportiever rijdt. Hifi is super, helder met een flinke bas. Weet niet of het HK systeem veel beter is maar vond het prijsverschil nogal fors. Heb puur de opties genomen die voor mij nodig waren. Dus geen active cruise control, camera's, HUD etc. Zijn leuke gadgets maar of ik ze veel zou gebruiken, nee.Macboy schreef:Echt GE-WEL-DIG !
+1 Ben ik het helemaal mee eens je kan met een liniaal langs de optie lijst maar dan schrik je wel even .... Je moet keuzes maken en iedereen heeft verschillende voorkeuren en maar goed ook.
HK is idd erg duur en ook de HUD en camerals vond ik onzinnige opties. Ik heb ook niet voor het m stuur gekozen omdat ik het verschil niet merk (heb met beide sturen gereden)
Maar nogmaals schitterende combo!!!! Nog maar 9 nachtjes slapen voor mij
Nils
-
Dat rode leer is zooooooooooo lekker!
- Robin Hartog
+1, helemaal geweldig!Ruben schreef:Dat rode leer is zooooooooooo lekker!
- Chris van S.
Off topic:Tristan schreef:Heb geen keyless go, geen meerwaarde voor mij.Macboy schreef:
Goede keuze om voor andere zaken te kiezen dan keyless go... Het klinkt als een charmant systeem maar de onoplettendheid in de mens zorgt ervoor dat het genoeg misgaat. Bijv auto starten en toch nog even snel ander jasje aantrekken en dan wegrijden.... Of sleutel in de tas van vrouwlief laten en vrouwlief ergens droppen om vervolgens verder te rijden.... En dan half uur laten erachter komen dat sleutel niet meer bij de auto is.... tsja! Zijn inmiddels wel waarschuwingssystemen maar toch gaat het vaak genoeg fout. Geef mij maar het conventionele systeem en een dikke vink bij een andere optie....
Auto is erg gaaf geworden Tristan. Op de andere foto's van Thijs valt het "duiken" van de neus minder op...
- RVV
Sow echt mooi!Tristan schreef:Velgen zijn binnen.
http://www.baanvelgen.com/blog/bbs-ch-r ... t-titanium
Auto komt deze week binnen (of is al binnen) en dan over 2 weken afleveren.
-
Tristan schreef:
]
Sja, als ik dan toch iets mag zeggen. Deze foto's zijn niet echt geweldig, toch? De interieurfoto's uitgezonderd.
Vanwaar de foto op zo'n schaduwplaats in de donker gemaakt?
Of is dat om te camoufleren dat de achterramen zwaar getint zijn en de voorramen niet? Want dit valt in de zon natuurlijk veel meer op

Zie je trouwens veel, dat ze bij getinte achterramen de auto op deze wijze fotograferen. Schuin van voren of schuin van achteren onder een bepaalde hoek, zodat die lichte voorramen niet opvallen.
Het interieur en de velgen zien er in ieder geval fraai uit

- FreudeamFahren
Beetje keyless go hebben ze allemaal toch? In die zin: de sleutel hoeft nergens in om hem te starten. Je hebt hem alleen nodig om hem open te zappen. Althans, da's bij de mijne zo en ik heb niks keyless aangevinkt op de lijstChris van S. schreef:Off topic:Tristan schreef:Heb geen keyless go, geen meerwaarde voor mij.Macboy schreef:
Goede keuze om voor andere zaken te kiezen dan keyless go... Het klinkt als een charmant systeem maar de onoplettendheid in de mens zorgt ervoor dat het genoeg misgaat. Bijv auto starten en toch nog even snel ander jasje aantrekken en dan wegrijden.... Of sleutel in de tas van vrouwlief laten en vrouwlief ergens droppen om vervolgens verder te rijden.... En dan half uur laten erachter komen dat sleutel niet meer bij de auto is.... tsja! Zijn inmiddels wel waarschuwingssystemen maar toch gaat het vaak genoeg fout. Geef mij maar het conventionele systeem en een dikke vink bij een andere optie.... (...)