Bericht
door PD power » 15 feb 2013, 23:37
Thanks, Niels en Pascal,
Waarom schaarbrug,
2 kolommer valt voor mij af, omdat ik daar allergisch voor ben....., heb iets te vaak ongelukken met die dingen gezien, maar dat is puur persoonlijk, daarnaast vind ik die palen vaak toch wel in de weg staan, is trouwens wel de goedkoopste oplossing.
Heb heel lang zitten dubben tussen schaarbrug en 4 kolommer, heb nu voor de schaarbrug gekozen, omdat het meeste werk wat ik zelf wil gaan doen, hier het makkelijkst op gedaan kan worden, daarnaast heb ik geen uitlijnbank, en dat zal ook nog wel ff duren, dus is de toevoeging van een 4 kolommer nu niet echt aanwezig, maar mocht ik willen en kunnen, dan zou er nu nog makkelijk een 4 kolommer achter geplaats kunnen worden, dit is dan nog steeds de mooiste indeling, maar over een tijdje kan ik je zeggen of het de juiste keuze is geweest.