Inmiddels al een fietsketting om je achteras gelegd Hans?Downforce Hans schreef:Dan heb je het dus mis...........David R. schreef:Volgens mij was er iets met die motoren
Is een R8 wat ?
-
allen
Re: Is een R8 wat ?
- Luc B
Daarom zei ik ook; dat je de plank weer mis sloeg.Jeroen K. schreef:had het over de veyron heaLuc B schreef:Zoals zo vaak sla je de plank weer volledig mis ...Jeroen K. schreef: ik begin met een antwooord: veel te duur!niet de R8....
OT:
Is iets uit de scuderia hoek niets ? net een tikkeltje exotischer als de porsche. en misschien qua prestaties ook nog wel een verfrissing
-
Jussi
Ik vind zo'n Maser GT prachtig qua uiterlijk maar dat ding zit toch erg onhandig in elkaar. Ik heb nog niet de kans gehad om hem te rijden maar ik moet hem redelijk vaak wassen. Je ligt een kwartier te prullen met de vloermatjes en je knokkels open te halen aan het stoelenframe doordat de matjes niet los klikken en het tapijt mee naar boven komt. Dat zit bij andere merken (zelfs Ferrari) een stuk beter in elkaar.
BMW is ook een tijd knudde geweest met die stomme velcrostrips
BMW is ook een tijd knudde geweest met die stomme velcrostrips
- ErikMartijn
Nee, met zulke vloermatjes zou ik ook geen Maserati hoeven hoor. 
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Lotus Evora GTE, leuk alternatief.. 444pk

- Tristan
Gaaf ding, alleen nog oncomfortabeler dan een GT3. 
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Boeien 
-
ErikS
Wel serieus gaaf ding. 
- Tim R
Inderdaad super vet apparaat, maar als daily... Niet dat ik hem zou laten staan! 
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Koop gewoon een Viper SRT-10 of in 2013 de nieuwe.
Rijd perfect, comfortabel betrouwbare techniek, snel en speciaal.
Succes met uitzoeken.
Rijd perfect, comfortabel betrouwbare techniek, snel en speciaal.
Succes met uitzoeken.
- Macboy
Maserati GT
911 Carrera
C63 AMG
De C-klasse Coupe in AMG uitvoering is echt een dikke verschijning, dikke V8, goeie build quality en comfortabel en sportief tegelijk. Nog niet eerder genoemd ook.
Een R8 emotieloos noemen zonder er zelf een meter in gereden te hebben vind ik gewoon dom overigens.
911 Carrera
C63 AMG
De C-klasse Coupe in AMG uitvoering is echt een dikke verschijning, dikke V8, goeie build quality en comfortabel en sportief tegelijk. Nog niet eerder genoemd ook.
Een R8 emotieloos noemen zonder er zelf een meter in gereden te hebben vind ik gewoon dom overigens.
- Dennis Cavallino
Ja goeie Macboy. You made my day als ik alleen al terugdenk aan de C63 AMG Coupé!
Mocht David mijn testverslag gemist hebben: http://www.driving-fun.com/1994/home/te ... nhoud.aspx
Of nog beter is 't leven met een C 63 AMG Coupé Performance Package: http://www.driving-fun.com/1995/home/te ... erper.aspx
Ik zou op z'n minst een proefrit regelen David, dan ben je hopelijk net zo enthousiast als ik.
Mocht David mijn testverslag gemist hebben: http://www.driving-fun.com/1994/home/te ... nhoud.aspx
Of nog beter is 't leven met een C 63 AMG Coupé Performance Package: http://www.driving-fun.com/1995/home/te ... erper.aspx
Ik zou op z'n minst een proefrit regelen David, dan ben je hopelijk net zo enthousiast als ik.
- mrbbs
Gisteren en eergisteren met een R8 V10 Spyder kunnen rijden. Gelukkig was het in dit geval dan nog een exemplaar met manuele versnellingsbak.
De R-Tronic is sowieso al een ramp. Ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in wat een auto van 150k maar geeft van rij-sensatie.
Het is allemaal wat klinisch en je krijgt als rijder maar weinig communicatie. Gisteren ook wat met open dak gereden maar ik vind het maar niks, er is behoorlijk wat wind in de cabine, iets dat je bv in een SL65 AMG totaal niet hebt.
Ik zwijg maar over de blikken die je krijgt als je in een Spyder rijdt, voelde mij echt ook een pooier in dat ding
De R-Tronic is sowieso al een ramp. Ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in wat een auto van 150k maar geeft van rij-sensatie.
Het is allemaal wat klinisch en je krijgt als rijder maar weinig communicatie. Gisteren ook wat met open dak gereden maar ik vind het maar niks, er is behoorlijk wat wind in de cabine, iets dat je bv in een SL65 AMG totaal niet hebt.
Ik zwijg maar over de blikken die je krijgt als je in een Spyder rijdt, voelde mij echt ook een pooier in dat ding
- duifjes.com
Je kan toch een auto emotieloos vinden zonder erin te hebben gereden? Just de looks en het concept......dit gaat overigens ook op voor vrouwen.....Macboy schreef:Maserati GT
911 Carrera
C63 AMG
- Dennis Cavallino
Ja Maccie, accepteer gewoon dat een R8 emotieloos is en rijdt! Want dat is zo.
David moet gaan voor de C 63 AMG Coupé, draadje kan op slot. :banging:
David moet gaan voor de C 63 AMG Coupé, draadje kan op slot. :banging:
- GTRene
ga ik in mee, leuke allrounder, daarbij mocht je meer deuren willen kun je de sedan nemen...Dennis Cavallino schreef: David moet gaan voor de C 63 AMG Coupé, draadje kan op slot. :banging:
en als ik dat zo lees over dat sport package zou ik dat (als ik het geld had) zeker bij doen
- Robertdj
Ja! Graag een AMG! Vanaf mei ga ik vlakbij David R. z'n bedrijf werken. Zou leuk zijn om af en toe een AMG voorbij te horen komen 
- Dennis Cavallino
Dan is er inderdaad geen betere keus.
Brullen moet 'ie!
Brullen moet 'ie!
- Robertdj
Heb de afgelopen jaren vlakbij Mercedes-Benz Nederland gewerkt, komt regelmatig een SLS demo/persauto voorbij brullen. Pure verwennerij! 
- Vdub
- RutgerK
Kansloos natuurlijk om hier te vragen of een non-RWD wat is.
Is de Ford GT al langsgekomen? Ook RWD, V8 en meer bijzonder dan zo'n anabole C-coupe.
Is de Ford GT al langsgekomen? Ook RWD, V8 en meer bijzonder dan zo'n anabole C-coupe.
- Dennis Cavallino
Laat Jeremy Clarkson 't niet horen. 
- GTRene
die had toch dat alarm probleempje? weet niet of die nog verder wat had
wel een stoere kar en behoorlijk waardevast.
doch niet zo all round als een C63 AMG ofcorse.
wel een stoere kar en behoorlijk waardevast.
doch niet zo all round als een C63 AMG ofcorse.
- Dennis Cavallino
En ook totaal niet comfy. En ook niet 'premium'.
Volgens mij rijdt er niemand dagelijks in zijn Ford GT.
Volgens mij rijdt er niemand dagelijks in zijn Ford GT.
-
Jeroen K.
denk het niet nee, maar denk dat, dat ook wel te maken heeft met de benzine prijs in europa en amerika momenteel... en in het midden oosten amper verkocht is en dus wordt gezien als een collectors item en daarom dus weinig bereden (ouder dan 5 jaar is niet meer in te voeren dus blijft collectors)....