Je weet dat het wel invite only is?????

We only invite ourself.........Nutkees schreef:Lache!!!!!
@Nutkees: Ik heb nog nooit een invite gehad, ben altijd gewoon ergens gekomen en gebleven.Nutkees schreef:Lache!!!!!
Dat heeft niks met hardcore te maken, maar met stijl.Petrolhead Tom schreef:Als ik een mee mag ga ik speciaal hiervoor een brommert aanschaffen. Vereiste is wel dat ik er ook weer mee naar huis rijd. Vliegtuig terug is niet hardcore genoeg.
Als je het doet, doe je het goed, en dus ga je terug zoals je gekomen bent zoals het hoortRobin Hartog schreef:Dat heeft niks met hardcore te maken, maar met stijl.Petrolhead Tom schreef:Als ik een mee mag ga ik speciaal hiervoor een brommert aanschaffen. Vereiste is wel dat ik er ook weer mee naar huis rijd. Vliegtuig terug is niet hardcore genoeg.
dat is prima te doen! ik ben destijds ook van baarn naar middelburg gereden, was 250km rijden en deed er ong. 4 uur over...Jeroen K. schreef:na het lezen van dit topic ben ik samen met een maat van me van plan om deze zomer van haarlem naar familie vrienden in friesland te gaan om het ijselmeer heen... en als het mag willen we in 2013 dan ook wel mee naar loret de mar
Vet ding !!Elmar schreef:Dit is wel een mooie brommer voor "Streetfighter" Thommy.
http://link.marktplaats.nl/543611344
Jeroen K. schreef:Als je het doet, doe je het goed, en dus ga je terug zoals je gekomen bent zoals het hoortRobin Hartog schreef:Dat heeft niks met hardcore te maken, maar met stijl.Petrolhead Tom schreef:Als ik een mee mag ga ik speciaal hiervoor een brommert aanschaffen. Vereiste is wel dat ik er ook weer mee naar huis rijd. Vliegtuig terug is niet hardcore genoeg.
TOP!Elmar schreef:Dit is wel een mooie brommer voor "Streetfighter" Thommy.
http://link.marktplaats.nl/543611344
De uitdaging bestaat uit dat ik bij iedere brommer de cilinderkop kapot slaat en dat je dan toch nog Spanje moet zien te bereiken....PD power schreef:Jeroen K. schreef:Petrolhead Tom schreef:Als ik een mee mag ga ik speciaal hiervoor een brommert aanschaffen. Vereiste is wel dat ik er ook weer mee naar huis rijd. Vliegtuig terug is niet hardcore genoeg.
Als je het doet, doe je het goed, en dus ga je terug zoals je gekomen bent zoals het hoort
Eens, en een voertuig wat minimaal 15 jr oud is, met een nieuwe is er natuurlijk geen kunst aan, prachtig initiatief trouwens.
Moet ik me wel opvouwen, ben niet echt klein en ook nog zo'n 130+ kg
Fuck, word een luchtgekoelde brommert hoef ik alleen een paar cilinderkoppen mee te nemen en geen koelvloeistofElmar schreef:De uitdaging bestaat uit dat ik bij iedere brommer de cilinderkop kapot slaat en dat je dan toch nog Spanje moet zien te bereiken....PD power schreef:Jeroen K. schreef:
Als je het doet, doe je het goed, en dus ga je terug zoals je gekomen bent zoals het hoort
Eens, en een voertuig wat minimaal 15 jr oud is, met een nieuwe is er natuurlijk geen kunst aan, prachtig initiatief trouwens.
Moet ik me wel opvouwen, ben niet echt klein en ook nog zo'n 130+ kg
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Bombadil, RS-Ron, sitechris, Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 5 gasten