Maar ook genoeg puntjes die aandacht nodig hebben, als ik zo in je topic lees.Knot schreef:Hier nog een... 265.000km bij aanschaf op de klok van de touring.
E46 325i touring
- Martin van der Zwaard
Re: nieuwe daily... E46 318i touring
- Martijn_bmw
Mag eventueel weg: http://www.driving-fun.com/occasions/28 ... 000km.aspx
Heb 2 leuke E46's op het oog met een LPG installatie er in, zolang een van deze 2 te koop staat is ook mijn auto te koop...
Heb 2 leuke E46's op het oog met een LPG installatie er in, zolang een van deze 2 te koop staat is ook mijn auto te koop...
- Knot
Valt wel mee toch?Martin van der Zwaard schreef:Maar ook genoeg puntjes die aandacht nodig hebben, als ik zo in je topic lees.Knot schreef:Hier nog een... 265.000km bij aanschaf op de klok van de touring.
Ik mis een mattenklem van een paar euro en iemand heeft de auto teveel verlaagd (kan de auto niks aan doen).
- Martijn_bmw
http://www.driving-fun.com/occasions/28 ... 000km.aspx
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 4300000000
Gezien de vele reactie's in Erik ze topic en geen een in mijn topic toch nog ff de vraag... Is er naar jullie wat mis met bovenstaande advertentie's?
Het loopt nog niet storm.... lees, 1 telefoontje in 2 weken verder 0 reactie!
terwijl de auto echt netjes is! en qua prijs ben ik bijna de goedkoopste van NL:
http://www.gaspedaal.nl/BMW/3-serie/?km ... gon&srt=pr
(criteria; 3-serie touring, vanaf 2001 en max 180k KM gelopen...)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 4300000000
Gezien de vele reactie's in Erik ze topic en geen een in mijn topic toch nog ff de vraag... Is er naar jullie wat mis met bovenstaande advertentie's?
Het loopt nog niet storm.... lees, 1 telefoontje in 2 weken verder 0 reactie!
terwijl de auto echt netjes is! en qua prijs ben ik bijna de goedkoopste van NL:
http://www.gaspedaal.nl/BMW/3-serie/?km ... gon&srt=pr
(criteria; 3-serie touring, vanaf 2001 en max 180k KM gelopen...)
-
Tja, ik heb wel veel reacties maar geen kopers....
Overigens is er via DF misschien een serieuze kandidaat voor de 320i.
Ik vind de advertentie netjes, niks aan doen.

Overigens is er via DF misschien een serieuze kandidaat voor de 320i.
Ik vind de advertentie netjes, niks aan doen.
- Martin van der Zwaard
Vind je dat raar dat je weinig reactie krijgt. Laatste tijd het nieuws niet gekeken?
Mensen kopen momenteel niks. Houden de centen in de zak. En met de huidige benzineprijs kopen ze liever een kleine auto ipv een benzineslurpende BMW.
Gewoon geduld hebben. Dan komt er vanzelf iemand op af.
Foto's vind ik niks. Lijkt net of de auto bij een bedrijf staat en je bent gewoon een particulier.
Maak gewoon zelf een paar goeie foto's en ook wat meer van het interieur.
Mensen kopen momenteel niks. Houden de centen in de zak. En met de huidige benzineprijs kopen ze liever een kleine auto ipv een benzineslurpende BMW.
Gewoon geduld hebben. Dan komt er vanzelf iemand op af.
Foto's vind ik niks. Lijkt net of de auto bij een bedrijf staat en je bent gewoon een particulier.
Maak gewoon zelf een paar goeie foto's en ook wat meer van het interieur.
- Niels
- Auto: Prius+
Mee eens en echt goedkoop vind ik em niet. Er staat ook eentje te koop die 1000,- minder kost b.v.
- Martijn_bmw
klopt is er 1 een stuk goedkoper, staat er ook pas sindskort op toen ik mijne 2 weken geleden plaatste was ik de goedkoopste 2001 touring >180.000km op de klok....
En die 1 van 4k is wel anders dan die van mij (oranje knippers, 15" lelijkste velgen, aftermarket radio, geen sportstuur, etc)
naast deze ene ben ik dus de goedkoopste in deze klasse maargoed we zullen wel zien
voorlopig is de LPG auto waar ik interesse in heb ook nog niet verkocht
En die 1 van 4k is wel anders dan die van mij (oranje knippers, 15" lelijkste velgen, aftermarket radio, geen sportstuur, etc)
naast deze ene ben ik dus de goedkoopste in deze klasse maargoed we zullen wel zien

voorlopig is de LPG auto waar ik interesse in heb ook nog niet verkocht

-
Zoeken op 2001 en 180k als uitersten geeft natuurlijk ook een beetje een vertekend beeld 
Zet de grens op 2000 en 200k, en je krijgt er een hoop resultaten bij.

Zet de grens op 2000 en 200k, en je krijgt er een hoop resultaten bij.
-
- Auto: Renooit
Vanmiddag gespot op je werk

- Martijn_bmw
haha grappig! post nog helemaal niet gezien maar inderdaad dat is op mijn werk 
Werk jij ook voor Athlon of wegens andere reden daar geweest?
overigens auto is weer uit de verkoop! die 2 zijn al verkocht en dus besloten nog ff lekker verder te rijden...
opstartprobleempjes lijken er uit te zijn en hij bevalt verder weer net zo goed als de E46 sedan die ik voor de E91 had! blijf het een heerlijke auto vinden om mijn dagelijkse kilometers mee te doen
nog ff bij Tjaard een splinternieuw stuur besteld zodat ik straks ook van mijn gladde stuur af ben
vandaag door de 180K km gegaan

Werk jij ook voor Athlon of wegens andere reden daar geweest?
overigens auto is weer uit de verkoop! die 2 zijn al verkocht en dus besloten nog ff lekker verder te rijden...
opstartprobleempjes lijken er uit te zijn en hij bevalt verder weer net zo goed als de E46 sedan die ik voor de E91 had! blijf het een heerlijke auto vinden om mijn dagelijkse kilometers mee te doen

nog ff bij Tjaard een splinternieuw stuur besteld zodat ik straks ook van mijn gladde stuur af ben

vandaag door de 180K km gegaan

- Martijn_bmw
en nog ff een tellerplaatje erbij:
- Bijlagen
-
- DSC_0118.JPG (833.62 KiB) 1718 keer bekeken
- Knot
Foto is niet goed gemaakt he... 180.000km passeer je met 180km/u 

- Martijn_bmw

en na 210.000km gaat dat uberhaupt niet meer lukken met een 318i

- Knot
Jawel joh, een 316ti liep al bijna 220 bij mij.... en er zijn ook nog landen met berglandschap!
- Martijn_bmw
Zo, setje bandjes (Vredestein Quatrac 3) ligt weer klaar zodat we veilig de winter door kunnen

Morgen komen ze er onder samen met een plons verse olie en wat filtertjes
Verder nog een setje nieuwe wissers geplaatst, dan merk je altijd weer dat je te lang hebt doorgereden met de oude

Morgen komen ze er onder samen met een plons verse olie en wat filtertjes

Verder nog een setje nieuwe wissers geplaatst, dan merk je altijd weer dat je te lang hebt doorgereden met de oude

- Martijn_bmw
Laat de sneeuw maar komen 
Bandjes er onder, nieuwe olie er in alles weer up to date.
Ook ff lekker gewassen en van binnen goed schoon gemaakt dus staat er weer mooi bij
Valt me altijd op dat de motor voor me gevoel altijd weer mooier loopt na een oliebeurtje

Ook ff lekker gewassen en van binnen goed schoon gemaakt dus staat er weer mooi bij

Valt me altijd op dat de motor voor me gevoel altijd weer mooier loopt na een oliebeurtje
- Petrolhead Tom
Alsof hij er ineens weer helemaal zin in heeft. Dat is inderdaad een top gevoel!Martijn_bmw schreef:Laat de sneeuw maar komen

- Martijn_bmw
- Ar
- Auto: Prius
Hoe staat het met de LPG/TDI plannen.
- Martijn_bmw
In de ijskast 
De actieradius van LPG met ringtank is me te laag en terugverdientijd is 1,5 jaar en meestal haal ik dat niet eens met een auto.
Daarnaast met een Audi gereden en ik vind het mooie auto's maar qua rijden is het het niet voor mij...
Kortom misschien tzt een e91 320d maar ik denk dat deze nog wel ff zo blijft bevalt goed en de afschrijving is minimaal!
Wat ook meespeelt is dat de woon werk vergoeding onbelast blijft dus er blijft genoeg over om benzine van te tanken

De actieradius van LPG met ringtank is me te laag en terugverdientijd is 1,5 jaar en meestal haal ik dat niet eens met een auto.
Daarnaast met een Audi gereden en ik vind het mooie auto's maar qua rijden is het het niet voor mij...
Kortom misschien tzt een e91 320d maar ik denk dat deze nog wel ff zo blijft bevalt goed en de afschrijving is minimaal!
Wat ook meespeelt is dat de woon werk vergoeding onbelast blijft dus er blijft genoeg over om benzine van te tanken

- Martijn_bmw
En weer een beetje TLC uitgevoerd.
nieuw mattensetje was geen overbodige luxe
auto's is nu weer helemaal klaar en naar me zin
over een week midweekje Zuid-limburg/ardennen/duitsland lekker rijden
nieuw mattensetje was geen overbodige luxe

auto's is nu weer helemaal klaar en naar me zin

over een week midweekje Zuid-limburg/ardennen/duitsland lekker rijden

- Bijlagen
-
- DSC_0132.JPG (122.19 KiB) 1343 keer bekeken
-
- DSC_0130.JPG (125.97 KiB) 1343 keer bekeken
-
- DSC_0129.JPG (990.88 KiB) 1343 keer bekeken
- Reind
Waarom koop je dan geen e46 diesel.
Een 318d of 320d. Mijne liep 1:16/17 en dan reed ik flink door. Ik heb er 70.000 km mee gereden en nooit wat gehad. Ding was overigens behoorlijk gechipt.
Ik zou dan in Dld gaan kijken. Daar hebben diesels niet per definitie veel km's gedraaid.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
Een 318d of 320d. Mijne liep 1:16/17 en dan reed ik flink door. Ik heb er 70.000 km mee gereden en nooit wat gehad. Ding was overigens behoorlijk gechipt.
Ik zou dan in Dld gaan kijken. Daar hebben diesels niet per definitie veel km's gedraaid.
- Martijn_bmw
Ik rij 25k per jaar dus is redelijk om het even 
en deze bevalt nu goed dus vind het voorlopig wel ff goed...
Net alle onderhoud gehad, nieuwe banden en wat tlc uitgevoerd dus nu ff lekker doorrijden

en deze bevalt nu goed dus vind het voorlopig wel ff goed...
Net alle onderhoud gehad, nieuwe banden en wat tlc uitgevoerd dus nu ff lekker doorrijden
- Reind
Je hebt groot gelijk.
Ik vind alleen dat je een keer een BMW diesel moet rijden
Ik ben echt gecharmeerd van het vermogen/brandstofverbruik van die motoren.
Ik heb weleens met een 318i gereden en die hebben gewoon te weinig vermogen om te genieten van het dynamische rijgedrag die een e46 bied.
Wat hier lijnrecht tegenover staan is het feit dat ik met een schuin oog aan het kijken ben naar een 318i sedan voor de vrouw. Maar dan een uit 2002 of nieuwer met de 143pk motor. Die schijnen vlotter en zuiniger te zijn dan het oude type motor.
Ik vind alleen dat je een keer een BMW diesel moet rijden

Ik heb weleens met een 318i gereden en die hebben gewoon te weinig vermogen om te genieten van het dynamische rijgedrag die een e46 bied.
Wat hier lijnrecht tegenover staan is het feit dat ik met een schuin oog aan het kijken ben naar een 318i sedan voor de vrouw. Maar dan een uit 2002 of nieuwer met de 143pk motor. Die schijnen vlotter en zuiniger te zijn dan het oude type motor.