Ferrari F12berlinetta
- stradale
Re: Ferrari F12berlinetta
Ferrari schrijft daar zelf over:
The rear is characterised by a modern, functional reinterpretation of the Kamm tail which seamlessly integrates the two vertical fences of the rear diffuser. The resulting, original T-shape also incorporates two full-LED circular tail-lights and the clearly F1-inspired rear fog light.
Een derde remlicht op die hoogte heeft denk ik ook niet veel zin.
The rear is characterised by a modern, functional reinterpretation of the Kamm tail which seamlessly integrates the two vertical fences of the rear diffuser. The resulting, original T-shape also incorporates two full-LED circular tail-lights and the clearly F1-inspired rear fog light.
- JP
Die auto kan ook alles hebben....

...en ook nog een berg bagage...
...en ook nog een berg bagage...
-
Dat rood is toch wel de kleur to have. Prachtig ook de details als de deurgreep ala de 458 en ook hoe de spoilervorm in de achterkant is verwerkt. Heerlijk en het schittert er vanaf in het rood metallic. Een auto waar je nog een tijd naar blijft kijken.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik dacht al.stradale schreef:Ferrari schrijft daar zelf over:
Anyway dat babyblauwe hierboven zie ik graag op 'n RUF RT12 ofzo, maar niet zozeer op dit ding eigenlijk.
- Macboy
Remlicht of Fucklight boeit weinig. Kastje is hetzelfde. Vind het niet storend maar wel afwijkend.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Gister IRL gezien. Moet toch wel in het rood hoor... stond ook een grijze, da's niks.
Motorkap open en toen die V12 gezien..... 1 reactie:
Motorkap open en toen die V12 gezien..... 1 reactie:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ruben schreef:Dat rood is toch wel de kleur to have. Prachtig ook de details als de deurgreep ala de 458 en ook hoe de spoilervorm in de achterkant is verwerkt. Heerlijk en het schittert er vanaf in het rood metallic. Een auto waar je nog een tijd naar blijft kijken.
+1
Alleen rood............klaar
- Ender
Ik heb ook een jaar geleden van die LED's laten inbouwen, is gewoon aan en uit te zetten met een knop.
Op de foto brand die toevallig tijdens het remmen, maar daar staat die los van.
Zo ziet het er 's avonds uit:
- GTRene
fraaie kar Ender 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een Gynacologen Kar................ 

- Sperdy
Goed, iedereen - behalve André - wil dit hok.
Ik stel voor: Groupbuy
1. Spyderferdi (een rode)
2. Robin
3. Tom
4. MacBoy
5. ...
6. ...
etc.
etc. Vul de lijst aan met je kleur, dan tik ik dit verder af met Ferrari.
:piraatje:
en
:ninja:
Ik stel voor: Groupbuy
1. Spyderferdi (een rode)
2. Robin
3. Tom
4. MacBoy
5. ...
6. ...
etc.
etc. Vul de lijst aan met je kleur, dan tik ik dit verder af met Ferrari.

:piraatje:
en
:ninja:
- Sperdy
Ok, ff serieuze reactie op het design even los van super vermogen/rijen en zo, zal wel allemaal top zijn:
Maar, ik weet het nog niet zo van die filmpjes plaatjes. Misschien is het wennen, maar ik moet steeds denken aan Spyderman (!) als ik het front zie. Het is een té 'gestylde auto' in mijn beleving. Het is bijna een karikatuur van zichzelf. Ik weet het niet, ik weet het niet ... moet even landen denk ik. Moest ook erg wennen aan de 458 Italia, omdat dat ding zo gladjes is enzovoorts. Weer zo eentje van de hedendaagse Ferrari stal, dat is wat ik ook denk bij deze. Moest ook wennen aan de Enzo, terwijl ik dat ding nu wel gaaf vind.. dus zoiets ...
Maar, ik weet het nog niet zo van die filmpjes plaatjes. Misschien is het wennen, maar ik moet steeds denken aan Spyderman (!) als ik het front zie. Het is een té 'gestylde auto' in mijn beleving. Het is bijna een karikatuur van zichzelf. Ik weet het niet, ik weet het niet ... moet even landen denk ik. Moest ook erg wennen aan de 458 Italia, omdat dat ding zo gladjes is enzovoorts. Weer zo eentje van de hedendaagse Ferrari stal, dat is wat ik ook denk bij deze. Moest ook wennen aan de Enzo, terwijl ik dat ding nu wel gaaf vind.. dus zoiets ...
-
Doe mij ook maar een rode.
- JP
Zolang Kroymans geen prijzen gaat bekendmaken, gaat die F12 geen succes worden. Je moet het ijzer smeden als het heet is, nee....nu een week na introductie nog steeds geen prijzen :ninja: Prutsers !!
Ik koop wel een rode Up! Die is niet té gestyled.
-
JP schreef:Zolang Kroymans geen prijzen gaat bekendmaken, gaat die F12 geen succes worden. Je moet het ijzer smeden als het heet is, nee....nu een week na introductie nog steeds geen prijzen :ninja: Prutsers !!
En dan passen die twee meiden wel in die ene UP, JP. Of was dat al de gein van je avatar want die andere was cup ipv up en dit komt uit de Mario reeks dat weetje.
Ontopic want dit wordt te ingewikkeld.

- JP
Die avatar heb ik al enkele weken en heeft niets met een cup te maken.
het was eerst, 2 girls, one GT86, maar ik heb gezien dat dat niet gaat passen. 2 girls, one F12 ook niet, ja dan blijft er alleen de Up! over.

het was eerst, 2 girls, one GT86, maar ik heb gezien dat dat niet gaat passen. 2 girls, one F12 ook niet, ja dan blijft er alleen de Up! over.
-
Pas maar op dat je niet van je stoel flikkert, ik zou bijna zeggen NSFW.
Bent u d'r klaar voor?

Bent u d'r klaar voor?
- GTRene
evil asfaltvretert...
- Macboy
-
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Man man man, wat een übergeile bak 
- cooldragon
SpyderFerdi schreef:Ok, ff serieuze reactie op het design even los van super vermogen/rijen en zo, zal wel allemaal top zijn:
Maar, ik weet het nog niet zo van die filmpjes plaatjes. Misschien is het wennen, maar ik moet steeds denken aan Spyderman (!) als ik het front zie. Het is een té 'gestylde auto' in mijn beleving. Het is bijna een karikatuur van zichzelf. Ik weet het niet, ik weet het niet ... moet even landen denk ik.
trust me, als je in die auto gereden hebt en dan ook nog eens een rondje all out op het circuit bent meegereden vergeef je hem/haar alle uiterlijkheden die je niet aanstaan. Ook al zou ie eruitzien als een carebear

- Macboy
Er zijn er een paar op het forum die altijd meer tijd nodig hebben om aan schoonheid te wennen.