Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
-
Re: Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
Dat is snel... (tuut ...tuuut...)
- Petrolhead Tom
Nog overwogen om hem bij de fabriek op te halen? Dat lijkt me echt gaaf.
- Sperdy
Goed zo, ik schrok even van dat bordeelrood. Heb je ook 41"? En stikseltje ook in het behaatje van maitresse neem ik aanRobin schreef:Voor wat 't waard is wordt ie definitief zwart metallic en zwart met dat rode stikseltje , het stikseltje zit ook in de stuurwielrand deurbinnenkanten en de klokkenwinkel heeft ook 'n rood rond iets, dan maar.
Niks veranderd dus, behalve Comfort Access dus zonder sleutel open en dicht . Had de 120d ook toen, wel 'verrekte handig ' eigenlijk.

-
Netje Robin, Zwart interieur in iedergeval supermooi.
Hud in een f10 ( vanaf maart 2011) of een F30 is wel even van een andere orde als de e60 m5. In de xdrive gebruik ik het grote scherm nog amper.
Hud in een f10 ( vanaf maart 2011) of een F30 is wel even van een andere orde als de e60 m5. In de xdrive gebruik ik het grote scherm nog amper.
- Macboy
Rood leder is in het echt veel mooier dan op de foto. Maar too much voor velen. Een van de mooiste combo's bij BMW is zwart/antraciet/donkerblauwe lak met grijs licht interieur. Die combo stelde je zelf al samen. Jammer dat je dat niet hebt gedaan. Echt super combo.
Zwart interieur met rode accenten vind ik alleen mooi bij een rode lak. Je weet dat het rode bij SportLine uitvoering is. Je had ook geen line kunnen nemen toch en samenstellen naar keuze?
Zwart interieur met rode accenten vind ik alleen mooi bij een rode lak. Je weet dat het rode bij SportLine uitvoering is. Je had ook geen line kunnen nemen toch en samenstellen naar keuze?
- Leen
M@rcel schreef:Netje Robin, Zwart interieur in iedergeval supermooi.
Allereerst Feli Robin , veilige keus !
verder zal het wel aan mijn ogen liggen , maar ik reed vorige week even met een neef mee terug uit denemarken in het donker met zijn Saab 9-5 , en ik werd helemaal onrustig van het steeds focussen op die hud tekens en verder op de weg kijken erdoorheen . nu heb ik wel net een varifocus bril net aangemeten ( 44 ........) maar ik heb het uitgedaan omdat ik er gek van werd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
@Marcel. Dat snap ik.
@Leen. Dat snap ik.
Dus resumé :nee.

@Leen. Dat snap ik.
Dus resumé :nee.

Voor zover ik weet over de F30 (en dat is niet veel) en na ben gegaan /heb gevraagd/geconfigureerd is dat niet mogelijk. Je zit dus qua leder/stiksel aan 'n pakket vast. Dus wil ik zwart leder zonder stiksel, gaat ie naar Luxury/Modern ofzo. Had ook Sensatec kunnen doen, da's bijna leer LOL, maar wel voordelig/mooi en zonder dat rode stiksel. De configurator op bmw.nl is veranderd sinds vanavond(?) nog steeds onhandig, maar ik ben er wel blij mee dat ie zwart wordt met die 401 wielen, dik ding. Van binnen is 'behelpen'.Macboy schreef:Rood leder is in het echt veel mooier dan op de foto. Maar too much voor velen. Een van de mooiste combo's bij BMW is zwart/antraciet/donkerblauwe lak met grijs licht interieur. Die combo stelde je zelf al samen. Jammer dat je dat niet hebt gedaan. Echt super combo.

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Mooie auto, feli!!
Persoonlijk houdt ik wel van wat meer kleur, maar mooie auto!
Is deze topic al genomineert voor topic van het jaar? Als die belangstelling zo doorgaat streef je de 1M topic zo voorbij

-
LOL, inderdaad.
Macboy, je kunt 'm inderdaad wat jij zegt vanuit nul samenstellen. Dat klopt. Gedaan. Maar dan heb je bijv weer niet die andere voorbumper/achterbumper/nieren en die zijn niet los te bestellen, verder is 't interieur/verlichting voorzien van nog wat goodies. Waar 't op neer komt: Van de buitenkant saaier, van binnen ook, voor hetzelfde geld of misschien zelfs iets meer als je geen sportline kiest; het zijn niet voor niets paketten die natuurlijk 'meer voor minder geld' moeten leveren.
Maar 't kan wel wat jij zegt.
Macboy, je kunt 'm inderdaad wat jij zegt vanuit nul samenstellen. Dat klopt. Gedaan. Maar dan heb je bijv weer niet die andere voorbumper/achterbumper/nieren en die zijn niet los te bestellen, verder is 't interieur/verlichting voorzien van nog wat goodies. Waar 't op neer komt: Van de buitenkant saaier, van binnen ook, voor hetzelfde geld of misschien zelfs iets meer als je geen sportline kiest; het zijn niet voor niets paketten die natuurlijk 'meer voor minder geld' moeten leveren.
Maar 't kan wel wat jij zegt.
-
Die rode accenten lijken mij ook helemaal niets. Waarom bestel je de auto niet op stof en laat je het daarna met leer bekleden. Heb dat nu bij paar auto's gezien en ziet er echt als af-fabriek uit. Maar dan beter in dit geval want zonder dat rood.
Verder lekkere specs! Geen drexler sper er bij nodig?
Verder lekkere specs! Geen drexler sper er bij nodig?
- Snipe
Grappig, ik vind dat juist niet mooi. Het rood binnenin is namelijk een andere kleur dan het rood van de buitenkant. De 118d die we een tijd terug getest hebben had die combinatie.Macboy schreef:Zwart interieur met rode accenten vind ik alleen mooi bij een rode lak.
-
@zegmaarboris: Alles kan natuurlijk, maar ik doe 't niet.
@Snipe: Tja, dat is misschien ook zo met die binnen en buitenkleuren.
Nu we ons d'r zo in verdiepen, gaat t dus gewoon helemaal nergens over. We vergeten de hele auto om die stiksels lol.
Ding is besteld en 't is wel klaar zo wat mij betreft.
@Snipe: Tja, dat is misschien ook zo met die binnen en buitenkleuren.
Nu we ons d'r zo in verdiepen, gaat t dus gewoon helemaal nergens over. We vergeten de hele auto om die stiksels lol.
Ding is besteld en 't is wel klaar zo wat mij betreft.

- GTRene
bij de maserati kon je tenminste nog een gouden Cartier klokje bestellen 

-
Probeer bij Cartier dan maar eens 'n Maserati te bestellen.
Waar gaat dit over Rene man?
Waar gaat dit over Rene man?

- RVV
Lijkt extra rompslomp. Ga ook niet zeggen dat je het moet doen, maar de kwaliteit is bv via Cools (doet de Beier ook) top. Prijs zal niets uitmaken, maar het scheelt wel weer op de bijtelling.Robin schreef:@zegmaarboris: Alles kan natuurlijk, maar ik doe 't niet.
-
Klopt, ik ken Cools, prima, maar ik doe 't niet.RVV schreef:Lijkt extra rompslomp. Ga ook niet zeggen dat je het moet doen, maar de kwaliteit is bv via Cools (doet de Beier ook) top. Prijs zal niets uitmaken, maar het scheelt wel weer op de bijtelling.Robin schreef:@zegmaarboris: Alles kan natuurlijk, maar ik doe 't niet.
- RVV
Kan ik ook begrijpen, overigens vind ik die rode biesjes zowel in de stoelen als het dash helemaal niet zo'n probleem. Een keer wat anders.
-
Man, het gaat zó nergens over. Het zit in de zijkanten van de deuren en ook in de tellerklokken plus in 't leer van't stuurwiel.RVV schreef:Kan ik ook begrijpen, overigens vind ik die rode biesjes zowel in de stoelen als het dash helemaal niet zo'n probleem. Een keer wat anders.
Laten we 't hebben over de handbak, dat ie 200+kg lichter is dan de 5er, dat ie dat Adaptieve onderstel heeft met Servotronic sportbesturing en 'n lekkere motor.
Maar nee, rood stiksel. Ik heb ook nog 'n lichtpakket met LED verlichting. Zal ik dat omwisselen voor tl-buizen?

- RVV
Wacht maar tot je de dagvaarding van Macboy binnenkrijgt betreffende die rode stiksels.. dan piep je wel anders
Maargoed het blijft idd gezeik in de marge.
Trouwens, al nagedacht over de binnenbekleding van het klepje van de benzinedop?

Maargoed het blijft idd gezeik in de marge.
Trouwens, al nagedacht over de binnenbekleding van het klepje van de benzinedop?

- Petrolhead Tom
Al nagedacht over chippen? :boogie:
-
Popma mooie vooruitgang. Je bent er bijna. Nog 2 jaar rijden in de 335i en dan een M2:)
Feli met de 335i een topper.
-
LOL, 200kg minder nu was ik begin oktober nog 73 kilo op en nu 68 kg weer, dus Leichtbau Popma in da house.Andre schreef:Popma mooie vooruitgang. Je bent er bijna. Nog 2 jaar rijden in de 335i en dan een M2:)
Lekker sportief doen.

2 a 3 keer in de week een kleine 8km buiten hardlopen. Heerlijk. Serieus. Dus fysiek sterk , geestelijk sterk, auto sterk.
- GTRene
68kg nog maar? gaat dat wel goed met jou?
hoe dan ook je bent wel vlotter zo

-
Op mijn 1 meter 73 is dat lichtelijk(...) normaal Rene.GTRene schreef:68kg nog maar? gaat dat wel goed met jou?

M'n conditie is(mede daardoor, hardlopen gezond eten, maar gewoon blijven doen) enorm verbeterd in 2 maanden, ik hoop dat ik dat bij de 335i handbak ook merk tov die boot....
- GTRene
oow dacht dat je wat groter was
dan kan het goed en kun je je dame tenminste bijhouden met wat extra conditie
ben benieuwd naar je nwe dreier, zo te lezen en horen moet at ding goed afgaan qua power ook, de iets oudere M3's rijden je niet zomaar weg :banging:
wat dat betrefd is BMW wel goed bezig zo lijkt het, de laatste 3 kon me nooit zo bekoren (uitzonderingen in uitvoering daar gelaten) deze lijkt mooi, net als de laatste 5 die me weinig deed, de huidige vind ik mooi en goed de BMW familie lijn te herkennen in de 3 en 5 serie.

dan kan het goed en kun je je dame tenminste bijhouden met wat extra conditie

ben benieuwd naar je nwe dreier, zo te lezen en horen moet at ding goed afgaan qua power ook, de iets oudere M3's rijden je niet zomaar weg :banging:
wat dat betrefd is BMW wel goed bezig zo lijkt het, de laatste 3 kon me nooit zo bekoren (uitzonderingen in uitvoering daar gelaten) deze lijkt mooi, net als de laatste 5 die me weinig deed, de huidige vind ik mooi en goed de BMW familie lijn te herkennen in de 3 en 5 serie.