Zou een alternatief kunnen zijn voor een GTD denken jullie niet
![tand :tooth:](./images/smilies/smiley_tooth.gif)
Michel
Heeft de GT86/BRZ ook Isofix dan?Michel P schreef:(...)
Zou een alternatief kunnen zijn voor een GTD denken jullie niet![]()
Ja maar geen status, geen regensensor en geen andere kraaltjes...Michel P schreef:
Zou een alternatief kunnen zijn voor een GTD denken jullie niet![]()
Qua 'streetcred" heeft dat ding wel een probleem t.o.v. een Golf. Hier weten we (bijna) allemaal dat een Golf een maximaal overpriced, kansloos boodschappenkarretje is met wrong wheel drive, maar doordeweeks komt Smekboy natuurlijk continu van die mafkezen tegen zien die het zien als "iets diks".Michel P schreef:Zou een alternatief kunnen zijn voor een GTD denken jullie niet![]()
Aangezien ik de auto ook zakelijk ga rijden is een 'anonieme' kleur logisch, maar ik zal komende maanden lekker gaan kijken wat ik nou echt 't mooiste vind. Wit, zwart, silvermetallic, antraciet, blauw. Allemaal prima. Het bedrijf koopt 't liefste een auto die een paar maanden in de showroom heeft gestaan. Dat lijkt mij een prima deal dan.Arthur schreef:@Dennis: als het er 5-10 zijn is het al aan de hoge kant.
Vind persoonlijk de Toyota wat leuker eruit zien. Vind de voorkant van de Toyota wat agressiever overkomen. Dat donkerblauwe ziet er best aardig uit, anders gewoon voor onopvallend grijs gaan. Past goed bij de uitstraling van Toyota
Nja, die zijn vaak van andere factoren afhankelijk en daar telt de dikke-lul-factor harder voor (pk's/poenerige looksArthur schreef:Nieuwelingen kan ik niet inschatten maar als het de Spykerboys (ofzo?) onder ons zijn dan alleen met de mond :strong:
1180 kg ? ik dacht ergens 1200kg+ te lezen ?Tom schreef:GT 86 / BRZ:
200pk @ 7000rpm / 1180kg / rwd / atmo 4 boxer
E30 M3:
200pk @ 6750rpm / 1165kg / rwd / atmo 4 cyl.
http://www.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/ ... width=true" onclick="window.open(this.href);return false;VLA schreef:
1180 kg ? ik dacht ergens 1200kg+ te lezen ?
Very nice, word alleen maar leuker en leuker. Ben benieuwd naar de aftermarket tuning spulletjes, die zullen er vast wel in grote aantallen komen.Tom schreef:http://www.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/ ... width=true" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;VLA schreef:
1180 kg ? ik dacht ergens 1200kg+ te lezen ?
"Light weight overall design weighing just 1180 kg"
+ veel!!steve smith schreef:Qua 'streetcred" heeft dat ding wel een probleem t.o.v. een Golf. Hier weten we (bijna) allemaal dat een Golf een maximaal overpriced, kansloos boodschappenkarretje is met wrong wheel drive, maar doordeweeks komt Smekboy natuurlijk continu van die mafkezen tegen zien die het zien als "iets diks".Michel P schreef:Zou een alternatief kunnen zijn voor een GTD denken jullie niet![]()
![]()
Ga die de GT86 waar eens uitleggen.....
Dennis Cavallino schreef: Zo'n auto past natuurlijk wel bij een site en forum als DF. Omdat het in de basis gaat om rijplezier. De auto zal je geen extra status geven. Ook word je vrouw er niet extra geil van. Je baas ook niet trouwens. Het is puur een auto voor jezelf. Lekker egoïstisch, dat mag ook weleens een keer. Dan is 't fijn om die lol met lotgenoten hier te kunnen delen. Ouwehoeren, evenementen, foto's, filmpjes, upgrades, de beste rotondes en af- en opritten van snelwegen.
Lijkt me trouwens cool om zo'n auto in Japan te huren en dan wat Taugé's aan te doen. Ik wil al jaren naar Japan, maar dit is weer een extra goede reden na de kernramp/tsunami/aardbeving.
Spijkerhard schreef:Hmmm, die prijs richting 33k, hmmm, hoever kun je een 120i (coupe) chiptunen? Vanaf 34k...
Dan heb je wel een auto (ik wordt oud...)
(Keek zojuist naar jonge 125/135i-tjes...123d-tjes)
+1 maar wel helaas. Dit is absoluut de AE86 van 2035!Arthur schreef:@Michel: Dat laatste zeker![]()
Maar toch gaan we er hier niet veel van zien. Voor de meesten onder ons geeft 'ie beperkingen. Op Andre na mogen de meesten niet van hun vrouwDan blijft er een verdwaalde Ruben en/of Tom over. Zullen wel vrijgezel zijn
Wouter ed komen erachter dat een degelijke Duitser een betere koop is
. Rico en andere reihe-6 liefhebbers kopen er 1 voor 2 maanden om het dan niets te vinden dat gemis aan power. Dus met geluk hebben we medio 2013 idd heeeeel kort er 10-15 stuks op DF. Daarna worden ze schaars
Nieuwelingen kan ik niet inschatten maar als het de Spykerboys (ofzo?) onder ons zijn dan alleen met de mond :strong:
E30 M3 was toch meer in de 1200kg? en de katt versie had iets vanaf 195pk (even de jap wat kredits gevenTom schreef:GT 86 / BRZ:
200pk @ 7000rpm / 1180kg / rwd / atmo 4 boxer
E30 M3:
200pk @ 6750rpm / 1165kg / rwd / atmo 4 cyl.
GTRene schreef:E30 M3 was toch meer in de 1200kg? en de katt versie had iets vanaf 195pk (even de jap wat kredits gevenTom schreef:GT 86 / BRZ:
200pk @ 7000rpm / 1180kg / rwd / atmo 4 boxer
E30 M3:
200pk @ 6750rpm / 1165kg / rwd / atmo 4 cyl.)
True. Als ik de reacties lees onder het GT86 artikel op AutoWeek of Autoblog.nl, dan wordt ik best treurig van het niveau. Dat zijn dan 'autoliefhebbers' maar het niveau is bedroevend. Het merendeel zeurt alleen maar over het uiterlijk, de Lexus-achterlichten etc. Terwijl dat bij zo'n auto nou net niet het punt is. Het gaat om de specs. Je moet als liefhebber blij zijn dat een merk zoiets aandurft, met RWD, atmo, sper in deze tijd. Maar als de gemiddelde Autoweek of Autoblog bezoeker er al niets van begrijpt... dan het overgrote merendeel van de rest van de autobezitters in dit land al helemaal niet. 90% oid . van de 1-serie rijders wist toch ook niet dat ze achterwielaandrijving hadden? Dat dus...Niels schreef:+1 maar wel helaas. Dit is absoluut de AE86 van 2035!Arthur schreef:@Michel: Dat laatste zeker![]()
Maar toch gaan we er hier niet veel van zien. Voor de meesten onder ons geeft 'ie beperkingen. Op Andre na mogen de meesten niet van hun vrouwDan blijft er een verdwaalde Ruben en/of Tom over. Zullen wel vrijgezel zijn
Wouter ed komen erachter dat een degelijke Duitser een betere koop is
. Rico en andere reihe-6 liefhebbers kopen er 1 voor 2 maanden om het dan niets te vinden dat gemis aan power. Dus met geluk hebben we medio 2013 idd heeeeel kort er 10-15 stuks op DF. Daarna worden ze schaars
Nieuwelingen kan ik niet inschatten maar als het de Spykerboys (ofzo?) onder ons zijn dan alleen met de mond :strong:
Zou ik zo'n ding willen? Zeker wel maar niet voor 35-40K aan prive geld. Zakelijk interessant maar dan moet het wel kunnen qua praktisch inzetbaarheid en/of vanuit je werkgever. De doelgroep is dus klein, te meer omdat de gemiddelede yup waarschijnlijk niet eens doorheeft dat een CRZ of TT FWD heeft en op het uiterlijk af gaat.... Niet om FWD te bashen maar de toyosub scoort gewoon punten omdat ie niet gebaseerd is op een Verso
Die specs zullen nooit het probleem zijn van deze auto. Dat ziet er erg goed uit, zeker als we straks nog spannender versies kunnen verwachten. Ik ben in elk geval enthousiast.Wouter81 schreef: Het merendeel zeurt alleen maar over het uiterlijk, de Lexus-achterlichten etc. Terwijl dat bij zo'n auto nou net niet het punt is. Het gaat om de specs.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast