Even weer een update van deze kant. Vanaf 1 januari kan ik weer een nieuwe leaseauto nemen. Heb overleg gehad met de leasemij en aangezien ik de laatste 3 termijnen al heb betaald was dit niet echt een probleem. Dus ik kan weer op zoek naar iets anders
Als opties heb ik nu voorlopig:
- BMW 120dA met M-pakket
Altijd een droom geweest om BMW te rijden en altijd de 1-serie gewild. Eigenlijk ben ik de 1-serie ontgroeit en past een 3-serie beter bij me maar aan de andere kant wil ik onderaan de BMW ladder beginnen. Bovendien heeft de nieuwe 1-serie toch diepe indruk op mij gemaakt IRL en vooral met het M-pakket met alcantara en blauw stiksel ... need I say more ? Hoewel de grijze op de IAA met rood leer ook niet te versmaden was. Bij BMW heb ik echter wel het gevoel een dikke versie te willen. Anders hoeft het niet. Dus ik vrees dat het kostenplaatje niet helemaal geweldig zal zijn. Met afstand dus de beste keus maar ook de duurste.
- Volkswagen Golf GTD DSG
Heb met enorm veel plezier in de Golf GTI gereden en deze komt er dicht bij in de buurt qua looks. Met chip erbij een hele dikke diesel om dagelijks veel kilometers mee te slurpen. De auto kent eigenlijk geen nadelen en ook qua prijs enorm goed te doen hoop ik. Zou hem graag met rood leer willen en elektrische stoelen maar leer rood kan alleen achteraf en elektrische stoelen kan alleen met leer af-fabriek dus daar moet nog over nagedacht worden. Eventueel maar gewoon zwart leer dan ...
- Volkswagen Polo GTI
Groot kanshebber als de leaseprijs gunstig is. Natuurlijk een benzine auto niet te doen met mijn kilometers maar als de leaseprijs zoveel lager is dan de andere twee kan ik daarmee de benzine compenseren natuurlijk. En om eerlijk te zijn: ben gewoon zwaar verliefd op mijn huidige Polo in alle opzichten behalve het vermogen. Stel je dan dezelfde auto voor maar dan met 105pk meer ! En standaard DSG.
Wat vinden jullie ?