Ik heb eigenlijk geen zin om allerlei zooi mee te sjouwen dus het zou makkelijk zijn als ik er tanken kon

Als je maar niet in de weg gaat rijden heBert ///M3 schreef:Dat weet ik natuurlijk zelf ook wel dat die pompen om de hoek zittenAlleen dan moet je dus met je busje met een jerrican benzine halen, makkelijker om gewoon met je pasje bij de pomp te staan natuurlijk
Hoezo dan moet jij vrijdag ook naar CPZ?Pennucciracing Luco schreef:Als je maar niet in de weg gaat rijden heBert ///M3 schreef:Dat weet ik natuurlijk zelf ook wel dat die pompen om de hoek zittenAlleen dan moet je dus met je busje met een jerrican benzine halen, makkelijker om gewoon met je pasje bij de pomp te staan natuurlijk
![]()
Bert ///M3 schreef:Nee klopt die laatste paar cent zal het hem ook niet doen.
Hoezo dan moet jij vrijdag ook naar CPZ?Pennucciracing Luco schreef:Als je maar niet in de weg gaat rijden heBert ///M3 schreef:Dat weet ik natuurlijk zelf ook wel dat die pompen om de hoek zittenAlleen dan moet je dus met je busje met een jerrican benzine halen, makkelijker om gewoon met je pasje bij de pomp te staan natuurlijk
![]()
Bert ///M3 schreef:Kan makkelijk. Hele wagen vol met sponsortickers geld van bijrijders ondersteuning van teams enz enz![]()
Ik heb het trouwens zelf ook nog even overwogen maar ik denk dat ik dat een andere keer doe op CPZ / Zolder oid, ik heb zelf nog nooit op spa gereden dus dan is instructie in het begin niet zo zinvol denk ik. Ja misschien baantechnisch maar niet rijtechnisch.
Yes de 31e ook!Pennucciracing Luco schreef:Bert ///M3 schreef:Kan makkelijk. Hele wagen vol met sponsortickers geld van bijrijders ondersteuning van teams enz enz![]()
Ik heb het trouwens zelf ook nog even overwogen maar ik denk dat ik dat een andere keer doe op CPZ / Zolder oid, ik heb zelf nog nooit op spa gereden dus dan is instructie in het begin niet zo zinvol denk ik. Ja misschien baantechnisch maar niet rijtechnisch.
Valt wel mee hoor, ik vind Spa qua lijnen rijden makkelijker dan Assen.
Maar rij jij niet dan de 31e?
Je koopt gewoon kaarten voor sessies, alleen raad ik je aan in de supersport te gaan rijden en een paar rustige rondjes paddock te doen om de bak/diff op te laten warmen.Bert ///M3 schreef:Yes de 31e ook!Pennucciracing Luco schreef:Bert ///M3 schreef:Kan makkelijk. Hele wagen vol met sponsortickers geld van bijrijders ondersteuning van teams enz enz![]()
Valt wel mee hoor, ik vind Spa qua lijnen rijden makkelijker dan Assen.
Maar rij jij niet dan de 31e?
Alleen ik wil eerst even op CPZ proberen of alles het doet voor ik de boel naar spa sleep. Dus gewoon even een paar rondjes kalm aan rijden kijken of er niks lekt als het spul warm word enz. Gereedschapskist achterin, krik en reservewiel mee verder niks.
Hoe werkt dat eigenlijk bij vrijrijden.nl mag je gewoon 1 sessie sport warm rijden bij wijze van spreken en dan de rest supersport?
Welke M3 was je mee? Waren er nogal een paar vandaagSpijkerhard schreef:Morgen de vuurdoop van m'n M3 op CPZ :banaan: :banaan: :banaan:
Nog wel even de winterbanden eraf.... en dan :playcar:
![]()
![]()