Wat wordt de prijs dan exact per camera

Dat is een lastigeHubert Duijzer schreef:€41,70![]()
Wat wordt de prijs dan exact per camera
Prachtig dit!RobS schreef:!!!Onder voorbehoud!!!...zijn de kosten per cam €187,34
Ongelooflijk dit.Hubert Duijzer schreef:Prachtig dit!RobS schreef:!!!Onder voorbehoud!!!...zijn de kosten per cam €187,34
Mooi gebaar, ik ga m'n best doen!Hubert Duijzer schreef: edit:
Als dat waar is en het lukt je om de camera vrijdag naar me te versturen dan mag je de resterende € 30,xx op de rekening van je (AlpeDuZes o.i.d.) sponsoring schrijven!)
Dat zou een goede optie zijn, even afwachten wanneer de camera's er precies zijn, als je die van mij meeneemt dan ook graag die van Hans meenemen, ik pik ze dan wel bij jou op, zaterdag of zondag zou ik wel kunnen...Fabian schreef:Ik wil hem best even ophalen, eventueel die van Ben ook? (ik kom uit Breda).
LOL, hoeft niet, ligt er een beetje aan wat er afgesproken wordt en wanneer de camera's beschikbaar zijn, vrijwel alle opties staan nog open voor een supercarshowdownpoetserscameraophaalmeeting ....Petrolhead Tom schreef:Pfff sta ik dus de C2 voor niks te poetsen voor onze supercarshowdownpoetserscameraophaalmeeting?!![]()
Is geen probleem, PM even de gegevens.Leen schreef:Rob , als het dichtbij voor je is zou je hem ook bij een klant van mij in eindhoven (brand - visgroothandel , quinten matsijslaan ) af kunnen geven ? , daar komt een vrachtwagen van ons elke dinsdagmorgen langs .
mvg
Leen
Zou wel relaxed zijn, dus graag, kunnen wij wellicht morgen afspreken ofzo, PM anders even hoe laat en waar jouw voorkeur naar uitgaat...Fabian schreef:Nou, als de camera's vandaag beschikbaar zouden zijn, en voor ROb past het dat ik ze vanavond op zou kunnen halen, maar kom ik gewoon met een accubak hoor![]()
Dus Booohhh, ik wil die van jou en Hans dan natuurlijk meenemen, geen probleem.
restant overigens zojuist overgemaakt
MartijnGizmo schreef:Lijkt me vrij logisch toch? Als ik een ex-btw-prijs betaal (wat je die 187 piek wel kunt noemen) hoef ik er ook geen papier bij...
Het is me niet gelukt Hubert, sorry. Ben net pas thuis, mijn vrouw heeft het pakket opgehaald maar is daarna na een verjaardag gegaan, ze is er pas weer als ik alweer weg ben. Ik kan dus nog geen extra info geven over de pakbon/prijsRobS schreef:Mooi gebaar, ik ga m'n best doen!Hubert Duijzer schreef: edit:
Als dat waar is en het lukt je om de camera vrijdag naar me te versturen dan mag je de resterende € 30,xx op de rekening van je (AlpeDuZes o.i.d.) sponsoring schrijven!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten