Peugeot , de bocht gaat de andere kant op !!!

Klopt. Marcos stond langdurig solo te wachten op een sleep, en wist van de 1e sessie dat die auto op wets stond en moeiteloos volgde. Dus gevraagd of ik naar buiten mocht met alleen de Marcos erachter en na nog 5 minuten wachten mocht dat. De Marcos hing met 180 @ SX op m'n achterbumper en volgde stipt lijnen, dus we waren vrij snel bij jeRobert Geux schreef: Ik zag uitkomen Aremberg Steve in de Z4 aankomen met de Marcos erachter, veel sneller.
Dus ingaan Fuchsrohre knipper naar rechts en Steve kwam inderdaad direct de groep voorbij.
Alleen kwam de Marcos niet mee.
Gevolg, de Marcos hing nu ook bij mij eraan en Steve kwam alleen AF uit.
Een voorrijder zonder volgers.....
Dus was mijn gedachte, Steve neemt de WRX en de Marcos mee, ik de rest. Dus begon ik de WRX door te sturen,
Alleen ging ook dat volledig mis. Voordat de WRX snapte dat hij bij de Z4 mocht aanhaken en mij voorbij ging, was Steve al vertrokken omdat hij toch niemand erachter had hangen
Sorry, dat heb ik niet gezien. Kan me voorstellen dat aanhaken idd niet leuk was dan. Dat was geen volgtempo... Mi Scusi!Erik schreef:Ik heb nog wel een bochtje of 5 aangehaakt bij de z4 op een meter of 50, dat ging best wel hard, maar op een gegeven moment werd dat me te gek voor iemand die net 2 volle rondes op de ring had gereden
Ik denk dat we de volgende keer vaste groepjes samenstellen in plaats van het nu gehanteerde systeem. Op basis van de deelnemende auto's kun je dan natuurlijk al veel verschillen wegnemen.steve smith schreef:Denk wel dat daar een indelingspuntje zit: Die olie-rokende 155 in jouw groep zag eruit alsof het moeizaam liep, enkele anderen (Scooby met name) zag je dat ze juist moeite met de traagheid hadden. Als ik dan van Dick en Fabian hoorde dat ze met gigantische groepen reden denk ik dat daar een les uit te trekken is.
Als we nou eens beginnen met alle geparkeerde organisatieauto's bij de slagbomen daar weg te halen, dan kan je bij twee slagbomen opstellen, 1 slagboom "heel langzaam", de andere slagboom "ik ken de weg een beetje of sta op wets". Volgens mij ben je veel flexibeler en loop je ook niet te kloten met 1 poortje, plus dat je de deelnemers een stuk makkelijker kunt geven wat ze in je spiegel lijken te willen. Want dat is ook maar gokken natuurlijk.....
haha juist wel! de vangrail werkt daar als een omgekeerde magneet, je kan daar hele leuke gekke dingen doen!Mark Nauta schreef: Dat is niet helemaal jouw bocht, of wel Gerwin?
was een erg leuk rondje en heerlijk om erachter naar je te kijken. Een kever die drift op de NS, ik geloof dat ik het nog nooit live gezien heb! Ook de sound van jouw geweldige (!) auto vermengd met de airbox van de CSL, puur genieten....Andre schreef:Hier een onboard ronde in de GT3.
sodejuhFrankS schreef:Ben er vandaag achter gekomen waarom de Alfa 33 zo vroeg afgesleept werd... Toen we het blok omdraaide en gekletter in het carter hoorden... en 2 handen metaal eruit konden halen... lol.
Ik heb wat previews gezien (niet online). Daar moeten de beelden van de onboard cam van Andre nog bij gemonteerd worden. Het kon wel eens een (erg) leuk filmpje worden.Gerwin Ring schreef:was een erg leuk rondje en heerlijk om erachter naar je te kijken. Een kever die drift op de NS, ik geloof dat ik het nog nooit live gezien heb! Ook de sound van jouw geweldige (!) auto vermengd met de airbox van de CSL, puur genieten....
De DF camera man die naast me zat had wel wat moeite met ons tempo/bewegen van de auto geloof ik. Hoewel ie redelijk vast zat in de 6 punts viel het nog niet erg mee de camera met statief die hij tussen zijn benen had geklemd vast te houden. Ben benieuwd of het nog bruikbaar materiaal oplevert. Zag er in ieder geval vanuit de bestuurderspositie erg fraai uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten