Imagine Macboy-route, maar dan 600km per dag, ga terug maar via de snelwegRuben schreef:Ik denk dat ze niks spectaculairs durven te posten. Een Ferrari inhalen die 50 km/h rijdt kan ik ook. :banaan:

Imagine Macboy-route, maar dan 600km per dag, ga terug maar via de snelwegRuben schreef:Ik denk dat ze niks spectaculairs durven te posten. Een Ferrari inhalen die 50 km/h rijdt kan ik ook. :banaan:
:rolleyes:Elmar schreef:
Licht onbezonnen gedrag ten zeerste aangeraden. Auto met redelijk vermogen ook.
![]()
Vond er wel veel snelweg tussen zitten hoorKasteel schreef:Imagine Macboy-route, maar dan 600km per dag, ga terug maar via de snelwegRuben schreef:Ik denk dat ze niks spectaculairs durven te posten. Een Ferrari inhalen die 50 km/h rijdt kan ik ook. :banaan:.
Die van jou wel ja, was ook toevallig 300km korter zekerMike S. schreef:Vond er wel veel snelweg tussen zitten hoorKasteel schreef:Imagine Macboy-route, maar dan 600km per dag, ga terug maar via de snelwegRuben schreef:Ik denk dat ze niks spectaculairs durven te posten. Een Ferrari inhalen die 50 km/h rijdt kan ik ook. :banaan:.
Nou, zo te zien heeft hij al een tijdje geen toetjes meer gegeten.............Nutkees schreef:O en Cor is trouwens dol op toetjes!!!![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten