Downforce Hans schreef:
Binnenkort een verrassend vervolg hier op..........maar dat ligt een beetje aan Ben
Grtz, Slome06
Ben, kom eens door!
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 19 jul 2011, 23:03
door Downforce Hans
steve smith schreef:
Downforce Hans schreef:
Binnenkort een verrassend vervolg hier op..........maar dat ligt een beetje aan Ben
Grtz, Slome06
Ben, kom eens door!
Je zou denken dat hij nu toch wel tijd heeft..........
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 20 jul 2011, 17:55
door Gijs.
Downforce Hans schreef:
Gijs. schreef:Nog van de DF trackday op Assen een paar maand terug, maar eens geupload:
Dat is een leuk filmpje, bedankt voor het posten..........
No problemo, klinkt dik zeg!
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 20 jul 2011, 19:49
door Booooh
steve smith schreef:
Downforce Hans schreef:
Binnenkort een verrassend vervolg hier op..........maar dat ligt een beetje aan Ben
Grtz, Slome06
Ben, kom eens door!
Wordt aan gewerkt ...
Ben
PS Hans, YGM ...
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 20 jul 2011, 23:10
door Booooh
Dubbelklik voor HD versie
Ben
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 20 jul 2011, 23:18
door Robin Hartog
Holy sh**!
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 21 jul 2011, 09:16
door Nutkees
Fu.ck me Hans, dat was een behoorlijke engine failure zeg!!!!
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 21 jul 2011, 09:30
door GTRene
cillinder wand gewoon een stuk uit
en 1 klep inlaat eruit?
of is die eruit gevlogen en tussen de zuiger en wand gekomen en crack en water en olie e.d. en stoom...
damn...thats beyond repair en dus ander fris blokkie denk.
wel duidelijke video.
wanneer weer rijden?
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 21 jul 2011, 15:06
door Petrolhead Tom
Zo zeg! Dat was een beste plof. Weet je de precieze oorzaak al Hans?
Re: North and South America porno, US e.d.
Geplaatst: 21 jul 2011, 16:33
door Downforce Hans
De oorzaak is een gebroken klep.
Die klep brak vlak voor dat ik naar 3 wilde schakelen en dat was bij 6500 toeren wat duidelijk met een inboard camera te zien was die op de tellers gericht was.
De Melding op mijn computerschermpje met de tekst "reduced engine power" was geheel overbodig kan ik je zeggen.