Test: Volkswagen Golf R
- RVV
Re: Test: Volkswagen Golf R
Andre zullen Martijn en ik dan maar langskomen 

-
haha heerlijk zweverig, zoals de auto 

-
Heerlijk.Snipe schreef: http://vimeo.com/12788345
-
Vito staat klaar maar ik denk dat er meer actie in die M5 van jou zit.Rico schreef:Andre zullen Martijn en ik dan maar langskomen
Ja dat filmpje is al mooier dan die GOLF R. Met nieuwere auto s kan je het accent meer op het stuurgedrag focussen. Hoe een bocht aangevallen wordt en hoe de auto zich daartoe houd gefilmd in de juiste sfeer.
- RVV
Andre M5 is prima 

-
Moet ie bijna ingeruild worden:)
- Snipe
....en als een BMW wat te gewoontjes voor je is, kun je dus altijd nog op het aanbod van de vorige pagina ingaan. Lijkt me wel leuk, eigenlijk.
-
Vertel me eerst maar eens wat het is. 

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ik denk dat Teun en Herman een prima filmpje kunnen maken maar DF moet wel aangeven hoe ze hem hebben wil, ik denk niet dat er veel DFers staan te springen om hun auto uit te lenen als er burn out, drifts etc ermee worden uitgevoerd.. dus moet je het zoeken bij de organisatie die op zijn beurt op de knietjes moet bij de importeurs.. het lijkt zo makkelijk, NOT!
Dus vind wel dat DF Teun & Herman een kans moeten geven voordat ze opzoek gaan naar een nieuwe film crew.
Dus vind wel dat DF Teun & Herman een kans moeten geven voordat ze opzoek gaan naar een nieuwe film crew.
- RVV
Hans je ziet het helder, het is allemaal makkelijk roepen als beste stuurlui aan de wal, totdat men voor de keus word gesteld om zelf zoiets 'simpels' als een filmpje te maken. Beetje dwars, beetje rook, paar sfeerbeelden links en rechts. Uurtje plakken knippen en editen en er staat een filmpje van topniveau.
Voor wat betreft Herman en Teun, daar staan we 100 procent achter, en we gaan echt geen vervangers voor ze zoeken. Die jongens zijn megaenthousiast zetten een mooi resultaat neer. Zijn nergens te beroerd voor en weten waar ze mee bezig zijn. Als je bedenkt dat ze nog maar 4 autotesten voor DF hebben gemaakt, daarnaast 2 sfeerreportages. En dit resultaat neer hebben gezet, dan ben ik voor DF daar gepast trots op.
Hielke schrijft autoblog is de norm, nou ik durf keihard te zeggen dat we die norm kunnen evenaren.
Verder sluiten we niemand uit dus wie zich geroepen voelt, nogmaals wij leveren de mensen en het materiaal. Dus kom maar op DF'ers
Voor wat betreft Herman en Teun, daar staan we 100 procent achter, en we gaan echt geen vervangers voor ze zoeken. Die jongens zijn megaenthousiast zetten een mooi resultaat neer. Zijn nergens te beroerd voor en weten waar ze mee bezig zijn. Als je bedenkt dat ze nog maar 4 autotesten voor DF hebben gemaakt, daarnaast 2 sfeerreportages. En dit resultaat neer hebben gezet, dan ben ik voor DF daar gepast trots op.
Hielke schrijft autoblog is de norm, nou ik durf keihard te zeggen dat we die norm kunnen evenaren.
Verder sluiten we niemand uit dus wie zich geroepen voelt, nogmaals wij leveren de mensen en het materiaal. Dus kom maar op DF'ers

- MartijnGizmo
Ik wacht op een telefoontje van Andre, accu zit al in de lader... 

- Macboy
Daar ben ik het ook helemaal mee eens ! Niets ten nadele van die jongens, zijn inderdaad zeer enthousiaste en geschikte heren en een aanwinst voor DF zoals Rico ook bevestigt.Hans R schreef:Dus vind wel dat DF Teun & Herman een kans moeten geven voordat ze opzoek gaan naar een nieuwe film crew.
Er kunnen toch verschillende formats uitgeprobeerd worden ?
-
Martijn Koevoets schreef:Ik wacht op een telefoontje van Andre, accu zit al in de lader...
Kom maar op met die ///M, R26R, Type R, RS, etc. Mijn telefoon ligt nu aan de lading, voordat straks de telefoon leeg is van al die belletjes.
- RVV
haha that's the spirit, Andre we houden wel even contact 

- Kasteel
Hmmz, het nieuwe programma 'Frieslân haaks' met AdvevoRico schreef:haha that's the spirit, Andre we houden wel even contact

- Snipe
Ondertitels?
Geluid: "Godverdomme, skeef met dat ding. Skeef!"
Ondertitel: "Bij sportief gebruik merk je wel dat het verbruik iets hoger wordt dan normaal."
Geluid: "Oh man wat mooi dit!"
Onderschrift: Tester Advevo was zeer tevreden over de kofferbakinhoud en laat daarom met plezier de kofferbak zien
Geluid: "Elke bocht weer! Skeef met dat ding!"
Ondertitel: "Al met al een prima auto voor de dagelijkse boodschappenritjes."
Ondertitel: "Bij sportief gebruik merk je wel dat het verbruik iets hoger wordt dan normaal."
Onderschrift: Tester Advevo was zeer tevreden over de kofferbakinhoud en laat daarom met plezier de kofferbak zien
Ondertitel: "Al met al een prima auto voor de dagelijkse boodschappenritjes."
- Mathieu
De vertaal computer geeft dit als vertaling.
Dus volgens mij moet het dan zoiets worden.
Ondertitel: "Godverdomme, schuin met dat ding. Schuin!"
Onderschrift: "Oh man wat mooi dit"
Ondertitel: "Elke bocht weer! Schuin met dat ding."
Dus volgens mij moet het dan zoiets worden.
Ondertitel: "Godverdomme, schuin met dat ding. Schuin!"
Onderschrift: "Oh man wat mooi dit"
Ondertitel: "Elke bocht weer! Schuin met dat ding."
- duifjes.com
In mijn beleving is dit een kwestie van goede editing en rijder....en laten we van beide nu diverse mensen op DF hebben.....ik weet zeker dat bepaalde mensen @ DF in staat zijn zoiets te maken!Andre schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Xn42f1pfCiQ
Het gaat niet om de auto maar dit filmpje is perfect inelkaar gezet.
De ingesproken stem erbij en de auto wordt in alles getest.
-
ja jacco, vind nu daarbij nog maar de auto, iemand die het rubber wil betalen en de track.... Dan is het idd gewoon mogelijk! :banaan:
- RVV
Mensen moeten ook willen
Oja even over cameramensen, weet je wat een full pro een dag kost? €800,- euro. En dat is alleen voor het filmen.

Oja even over cameramensen, weet je wat een full pro een dag kost? €800,- euro. En dat is alleen voor het filmen.
- duifjes.com
Idd ja....en denk dat een echte Full Pro wel iets meer kost...maar als je de lat niet hoog neerlegt bereik je nooit te top.....weet 100% dat mensen @ DF dit soort filmpjes kunnen maken...de films moeten DF-waardig zijn en mensen elke seconde kunnen boeien! Anders ga je de kant op zoals zoveel filmpjes zijn en ben je onderscheidend.Rico schreef:Mensen moeten ook willen![]()
- Snipe
Ik vind dat filmpje van Motorvision veel te lang. Ik vind een minuut of 5 een mooie lengte, maar dit zijn er 11.
11!
11!
-
Gewoon iemand met een leuke camera op DF een film laten schieten en dan een uurtje laten sturen in je M5 Rico. Zullen er veel blij mee zijn 

- RVV
Ik wilde het niet zeggen, maar verder dan 5 minuten kijken kwam ik ook nietSnipe schreef:Ik vind dat filmpje van Motorvision veel te lang. Ik vind een minuut of 5 een mooie lengte, maar dit zijn er 11.
11!

Maar dat komt ook omdat ik het op internet/computer kijk. Zoals ik al eerder schreef dit is een film voor een autoprogramma, lui op de bank TV kijkend zou ik het wel 11 minuten vol houden.
- RVV
Roy schreef:Gewoon iemand met een leuke camera op DF een film laten schieten en dan een uurtje laten sturen in je M5 Rico. Zullen er veel blij mee zijn
Is dat dan garantie voor kwaliteit?
We hebben Luuk, we hebben Martijn, we hebben Herman en we hebben Metin.. Zijn die jongens dan zo slecht????
Ik vind dat er een aantal zaken door elkaar heen worden gehaald. Waardoor het perspectief uit het oog word verloren. Niet iedereen vind het Golf filmpje boeiend, maar dat heeft ook met smaak, voorkeur en eigen referentie te maken.