iPhone
-
Re: Iphone 4
hahaha voor mijn 3G, in 2008 alweer had ik een contract dat afliep op januari 2009, ik heb toen in augustus al mijn iphone gehad (als het niet eerder was ). Ze hebben toen een uitzondering gemaakt en voor voor contracteinde mn contract verlengd
Ik ga dat deze zomer gewoon weer doen met de 4... dat contract loopt namelijk af in januari 2010 ...

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Resterende maandbedragen betalen volgens mij.Marco R. schreef:Nou, je moet het zowiezo een aantal maanden van tevoren opzeggen wanneer je een nieuw/ander abbo wil. Opzegtermijn hè. Je contract duurt dan wel door tot de officiële eind datum natuurlijk. Of je moet het afkopen, maar hoeveel dat kost kan ik je niet vertellen.
- Rivanov
Zo, ik ben verzekerd van een iPhone 4. 
Vanmiddag even naar beide T-Mobile Shops geweest in Eindhoven en sta bij beide op de lijst. Dit is de voorlopige reserveringslijst. Zodra ze met de definitieve gaan beginnen bellen ze eerst de mensen die nu al op de lijst staan, dan kun je aangeven of je 'm echt wilt. Zo ja, dan moet je €50,- alvast aanbetalen!
Staan nu ongeveer 20 personen op de lijst, dus ben er mooi op tijd bij!

Vanmiddag even naar beide T-Mobile Shops geweest in Eindhoven en sta bij beide op de lijst. Dit is de voorlopige reserveringslijst. Zodra ze met de definitieve gaan beginnen bellen ze eerst de mensen die nu al op de lijst staan, dan kun je aangeven of je 'm echt wilt. Zo ja, dan moet je €50,- alvast aanbetalen!

-
Nadeel van het iPhone abbo bij T-mobile is het niet aanbieden van een sms-bundel ( 1000 smsjes voor 9,95 per maand )
- Robin Hartog
Helaas idd. Dat wordt dus zoveel mogelijk vrienden een Blackberry of iPhone aansmeren en dan gratis pingen/whatsApp'en.Peter van den Berg schreef:Nadeel van het iPhone abbo bij T-mobile is het niet aanbieden van een sms-bundel ( 1000 smsjes voor 9,95 per maand )

-
Net even bij T-Mobile in Woensel geweest maar die hadden geen lijst oid.Rivanov schreef:Zo, ik ben verzekerd van een iPhone 4.
Moest de site in de gaten houden. Verder supervriendelijke medewerkster trouwens, oprecht aardig/klantvriendelijk.
Eerder overstappen kon alleen door 70 euro te dokken maar dan blijft de huidige einddatum staan. Ik sluit dan liever nu een nieuw abo af en zeg m'n huidige op (betaal ik nog t/m december maar daar komen we ook wel overheen

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
'KPN gaat iPhone 4 niet verkopen'
De kogel is door de kerk: KPN heeft besloten de nieuwe iPhone niet te gaan verkopen. De twee partijen zijn het niet eens geworden over de voorwaarden.
© AFP
Al enige tijd zijn er hardnekkige geruchten dat de exclusiviteitsdeal tussen Apple en T-Mobile ten einde is. Apple is daarom met een aantal provider in gesprek over het voeren van de iPhone 4. Een van die partijen was KPN, maar de partijen zijn er niet uitgekomen. Dit meldt Tweakers op basis van anonieme bronnen. Eerder deze week nog wilde KPN tegenover NU.nl niet op de geruchten ingaan.
KPN zou de afdracht aan Apple te hoog vinden. KPN bevestigt dat er gesprekken hebben plaatsgevonden, maar wil inhoudelijk nog steeds niet reageren. "We zijn en blijven geïnteresseerd in de iPhone, want we willen onze klanten zo goed mogelijk bedienen", aldus een zegsman van het telecombedrijf tegenover Tweakers.
Hoewel KPN de iPhone 4 niet gaat voeren, wil de telco wel degelijk een graantje van deze lucratieve markt meepikken. KPN heeft immers al diverse sim only-bundels en een speciale iPhone-pagina. Ook zou de telco met een Surf&Mail-aanbieding komen, met een databundel voor vijf euro per maand. Eerder al besloot Vodafone tot een soortgelijke aanpak.
De kogel is door de kerk: KPN heeft besloten de nieuwe iPhone niet te gaan verkopen. De twee partijen zijn het niet eens geworden over de voorwaarden.
© AFP
Al enige tijd zijn er hardnekkige geruchten dat de exclusiviteitsdeal tussen Apple en T-Mobile ten einde is. Apple is daarom met een aantal provider in gesprek over het voeren van de iPhone 4. Een van die partijen was KPN, maar de partijen zijn er niet uitgekomen. Dit meldt Tweakers op basis van anonieme bronnen. Eerder deze week nog wilde KPN tegenover NU.nl niet op de geruchten ingaan.
KPN zou de afdracht aan Apple te hoog vinden. KPN bevestigt dat er gesprekken hebben plaatsgevonden, maar wil inhoudelijk nog steeds niet reageren. "We zijn en blijven geïnteresseerd in de iPhone, want we willen onze klanten zo goed mogelijk bedienen", aldus een zegsman van het telecombedrijf tegenover Tweakers.
Hoewel KPN de iPhone 4 niet gaat voeren, wil de telco wel degelijk een graantje van deze lucratieve markt meepikken. KPN heeft immers al diverse sim only-bundels en een speciale iPhone-pagina. Ook zou de telco met een Surf&Mail-aanbieding komen, met een databundel voor vijf euro per maand. Eerder al besloot Vodafone tot een soortgelijke aanpak.
-
Daar zullen veel mensen flink van balen.
-
idd blijf ik met 2 tellies lopen...prive/zakelijk..............Roman S. schreef:Daar zullen veel mensen flink van balen.

-
iPhone 4 nu te bestellen bij Apple Frankrijk en Engeland. Simlock vrij, moet je wel afhalen in een Apple store daar. Afhalen kan op releasedag.
630 euro voor de 16gb, 730 voor 32gb
't Is mij allemaal iets te duur, of iemand van hier moet toevallig toch al die kant opgaan..?
630 euro voor de 16gb, 730 voor 32gb
't Is mij allemaal iets te duur, of iemand van hier moet toevallig toch al die kant opgaan..?
- Rivanov
Frankrijk is al uitverkocht.. alleen Engeland nog optie.
- Robin Hartog
Bij de T-Mobile zaak hier in de buurt ook geen lijst helaas. Dan maar de website/nieuwsbrief in de gaten houden.
- Rivanov
Sta bij beide shops op de Demer op de lijst..Tom schreef:Net even bij T-Mobile in Woensel geweest maar die hadden geen lijst oid.Rivanov schreef:Zo, ik ben verzekerd van een iPhone 4.
Moest de site in de gaten houden. Verder supervriendelijke medewerkster trouwens, oprecht aardig/klantvriendelijk.
Eerder overstappen kon alleen door 70 euro te dokken maar dan blijft de huidige einddatum staan. Ik sluit dan liever nu een nieuw abo af en zeg m'n huidige op (betaal ik nog t/m december maar daar komen we ook wel overheen). Of ff kijken wat ze los kosten, ligt er maar net aan wat het goedkoopst is.
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
ach mensen koop gewoon een nokia n900 8) heerlijk toestel
apple zijn oplichters
apple zijn oplichters
-
Als je niet beter weet idd

- RVV
Ik geloof de Iphone 4 hype wel. De huidige 3GS bevalt goed, alleen de batterij word steeds slechter. Maar er is altijd wel een lader in de buurt.
Als die deaudt is koop ik wel een 4.
Als die deaudt is koop ik wel een 4.
- Robin Hartog
+ heel veelTom schreef:Als je niet beter weet idd![]()
- MartijnGizmo
Zalig zijn de onwetenden...Jules schreef:ach mensen koop gewoon een nokia n900 8) heerlijk toestel

-
Apple fanboys in de aanval 

-
Neuh.. iedereen moet het zelf weten. Alleen komen dat soort geluiden altijd af van mensen die nooit een iPhone hebben gehad, die pikken de negatieve geluiden op uit de media (ohhh steve laat een app niet toe in de appstore, of hij kan niet multitasken enz.). Terwijl er genoeg iPhone-eigenaren zijn die daarvoor wel een Windows Mobile / Nokia enz. hebben gehad maar niet terug willen.Roman S. schreef:Apple fanboys in de aanval
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Net 2 besteld in Frankrijk :banaan: 24e even een retourtje Frankrijk 8)
-
Misschien een ultra stomme vraag maar ik weet dit dus echt niet...sorry.
Maar ik heb nu een vodafone sim only abbo,kan ik daar nu zo'n Iphone4 bij kopen,werkt dit gewoon?
Men N96 is dus op sterven na dood zie je...
Maar ik heb nu een vodafone sim only abbo,kan ik daar nu zo'n Iphone4 bij kopen,werkt dit gewoon?
Men N96 is dus op sterven na dood zie je...
- maarten22
De iPhone is simlock vrij uit Engeland en Frankrijk. Je kan bij Vodafone een mini sim kaart bestellen en dan kan je bellen met de iPhone 4.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
En wat kost ie dan simlock vrij in Engeland en Frankrijk?maarten22 schreef:De iPhone is simlock vrij uit Engeland en Frankrijk. Je kan bij Vodafone een mini sim kaart bestellen en dan kan je bellen met de iPhone 4.
- maarten22
16gb 629 euro en 32gb 739 euro in Frankrijk. Engeland is een paar euro goedkoper.