Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ravin ///M

Re: Wereld zaken/oorlogen/politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Ravin ///M » 06 jul 2010, 23:32

Hoe wilde je 1500 jaar inhalen?

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jul 2010, 10:46

Ravin ///M schreef:Hoe wilde je 1500 jaar inhalen?
gewoon, voorbij laten gaan :wink: :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 07 jul 2010, 11:29

Aan het verleden is geen eer meer te behalen, aan de toekomst wel..............................

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 jul 2010, 20:02

Ik zal hem hier maar even parkeren.............

http://www.nrc.nl/economie/article25815 ... ot_aardgas

Het kan verkeren...............................sterker, wij worden allemaal bewust heel erg dom gehouden..................

angsthazen politiek................

GTRene

Bericht door GTRene » 14 jul 2010, 20:30

ondertussen moet ik wel 350,-euro bijbetalen in men jaaroverzicht aan gas :'( terwijl mij veel minder was voorgespiegeld door Oxxio :wtf:
zelfde met elektr...

dus stappen we met een paar maand weer terug naar daar waar ik altijd zat of in elk geval een door de staat gecontroleerd betrouwbare leverancier...bestaat die trouwens? :hmmm:

opzich mooi nieuws van dat gas, maar is gekoppeld (slimme gasten) aan olie en ach ze rotzooien toch maar wat en houden ons voor het ootje...

Fernando

Bericht door Fernando » 24 jul 2010, 00:48

Noord-Korea dreigt met kernoorlog

SEOUL - Noord-Korea heeft zaterdag gedreigd met een „krachtige nucleaire afschrikking” in reactie op de gezamenlijke legeroefening van de Verenigde Staten en Zuid-Korea. Noord-Korea is voorbereid om „op elk noodzakelijk moment” een „heilige oorlog” te kunnen beginnen, meldden staatsmedia.

De VS en Zuid-Korea houden van zondag tot en met woensdag een militaire oefening in de Japanse Zee, ten oosten van het Koreaanse schiereiland. Hieraan doen ongeveer achtduizend militairen, tweehonderd vliegtuigen en twintig marineschepen mee.
De oefening moet „een heldere boodschap aan Noord-Korea sturen dat zijn agressieve gedrag moet stoppen”, zeiden de ministers van Defensie Robert Gates (VS) en Kim Tae-young (Zuid-Korea) eerder deze week.
Volgens Noord-Korea willen de VS en Zuid-Korea het land provoceren en is de legeroefening niets anders dan een poging Noord-Korea te onderdrukken.
Tijd dat ze dat land is gaan nuken.... :angel:

romo

Bericht door romo » 24 jul 2010, 08:43

Ja laten we eens wat paddestoelen gaan planten................................ :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 24 jul 2010, 14:23

:shock:
'Gevolg aanval Fallujah erger dan Hiroshima'
Uitgegeven: 24 juli 2010 11:00
Laatst gewijzigd: 24 juli 2010 11:15
FALLUJAH/LONDEN - Het aantal mensen met kanker en kinderen met geboorteafwijkingen in het Iraakse Fallujah, dat in november 2004 gebombardeerd werd door de VS, is relatief groter dan in de Japanse steden Hiroshima en Nagasaki na de atoomaanvallen.
© Novumnieuws

Dat blijkt uit een onderzoek, berichtte de Britse krant The Independent zaterdag.

Uit het onderzoek van de befaamde Britse wetenschapper Christopher Busby bleek dat er tussen 2005 en 2009 het aantal mensen met leukemie 38 keer zo hoog is als voorheen.

Het aantal mensen met borstkanker, lymfkliergezwellen en hersentumoren is ongeveer vertienvoudigd.

Uranium

Busby vermoedt dat de Amerikanen destijds een nieuw wapen hebben ingezet om door muren van gebouwen te breken om de mensen binnen te doden.

Het type ziektes duidt er volgens hem op dat er een vorm van uranium is gebruikt.

Leukemie

In Hiroshima kregen zeventien keer zoveel mensen leukemie als voor de atoombom in 1945 viel. Volgens Busby is niet alleen het veel voorkomen van de kanker opvallend, maar vooral de snelheid waarmee de een na de ander getroffen wordt door de ziekte.

Sinds de aanval op Fallujah worden er 18 procent minder jongetjes dan meisjes geboren, wat duidt op genetische schade die vaker jongetjes dan meisjes treft.

Luco

Bericht door Luco » 16 aug 2010, 10:43

Afghaans stel ter dood gebracht voor overspel KUNDUZ - De Taliban hebben een 28-jarige man en een 23-jarige vrouw in Afghanistan gestenigd omdat ze overspel zouden hebben gepleegd. Dat heeft Mohammad Ayob, de gouverneur van het district Imam Sahib in de noordelijke provincie Kunduz, maandag gezegd. De man was getrouwd en de vrouw verloofd. Ze zouden hebben bekend dat ze samen hebben geslapen. Op basis van hun bekentenis zijn ze ter dood gebracht.

Ongeveer honderd mensen, van wie de meesten Talibanopstandelingen, hadden zich zondagavond verzameld in het dorpje Mullah Quli toen het vonnis werd voorgelezen. De plaats valt onder gezag van de radicaalislamitische Taliban. De handen van beide veroordeelden waren op de rug vastgebonden. Het stel moest in een open veld staan toen enkele omstanders hen met stenen bekogelden tot ze dood waren, aldus een lokale inwoner.

Eerder deze maand gaven de Taliban een zwangere weduwe in de westelijke provincie Badghis zweepslagen in het openbaar en brachten haar ter dood wegens overspel. Volgens de strengislamitische shariawetgeving van de Taliban staat op seks tussen ongehuwden afranseling in het openbaar, op affaires buiten het huwelijk steniging.
Stelletje mongolen zijn het :please:

romo

Bericht door romo » 16 aug 2010, 10:58

Neh, een stelletje Afghanen zijn het........................Mongolië ligt ergens anders...................... :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 16 aug 2010, 11:43

te triest voor woorden dat soort volk...
je zou dat soort leiders toch ff #$%**((^%*).... :wtf:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 sep 2010, 16:59

De wereld op z'n kop...

die USA dominee wilde Koran's verbranden morgen maar dat vind bijna niemand goed omdat je anders extremistische Moslims zou? ja wat...niks eigenlijk alleen zij gaan dat opvatten als?
Zelfs Obama heeft zich er al mee bemoeit, let wel bijbels oid verbranden mag natuurlijk gewoon in de USA, immers tis maar papier.

anyway, bepaalde Moslims around the globe verbranden nu weer USA vlaggen en dreigen met de dood naar willekeurige Amerikanen en christenen en naar die man/dominee, en dat mag/kan allemaal... :lol: dus mensen vermoorden en bomaanslagen en vrouwen verminken enz enz dat mag wel :hmmm:

maar een boekje verbranden of een funny tekening van Mohammed mag niet...hoe bekrompen.

hoever laten wij dat gaan/toe? laten wij ons leven bepalen door hen/geloof? en op den duur er zo diep in vernesteld raken dat wij er ook in verstrengeld raken? :forum:

blijf waakzaam :nerd:

all we need is love...not that nonesence

HansD

Bericht door HansD » 10 sep 2010, 17:10

Rene, hij mag die korans wel verbranden maar hij heeft zijn 2 minutes of fame nu toch al dus het is niet meer nodig. Er is geen wet die hem verbied om ze wel te verbranden. Pure aandachtsgeilerij van een dominee die geloof ik 50 leden in zijn gemeente heeft.

GTRene

Bericht door GTRene » 10 sep 2010, 17:30

HansD schreef:Rene, hij mag die korans wel verbranden maar hij heeft zijn 2 minutes of fame nu toch al dus het is niet meer nodig. Er is geen wet die hem verbied om ze wel te verbranden. Pure aandachtsgeilerij van een dominee die geloof ik 50 leden in zijn gemeente heeft.
dat is ook zo, en wij denken who cares...maar bepaalde mensen maken daar al een "heilige" oorlog of ellende om, dat vind ik bekrompen terwijl een geloof toch anders hoort te zijn :wink:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 10 sep 2010, 18:09

GTRene schreef:dat is ook zo, en wij denken who cares...maar bepaalde mensen maken daar al een "heilige" oorlog of ellende om, dat vind ik bekrompen terwijl een geloof toch anders hoort te zijn :wink:
Het zijn ook niet bepaald lichten in die landen. Non opgeleide simpele zielen die alles doen wat meneer de imam zegt. Een beetje vergelijkbaar met hier 100 jaar geleden gebeurde, met meneer pastoor.
Wij zijn er uitgegroeid, en dat zal met de islam ook gebeuren, alleen dat kan nog wel 100 jaar duren, en dan nog niet in alle landen, maar je kunt mensen niet dom blijven houden.

HansD

Bericht door HansD » 10 sep 2010, 18:55

Heb je wel eens wat leden van right wing militia's gezien in de USA? Die zijn niet echt slimmer dan moslimlichten en fundamentalistisch christelijk. Die zijn helemaal nergens uitgegroeid.
Elk geloof heeft zijn dwazen, vooral de machtsgodsdiensten christendom en islam.
dat vind ik bekrompen terwijl een geloof toch anders hoort te zijn
Geloof is altijd al een middel geweest om macht te verwerven door een groep mensen ongeacht wat er in die boekjes staat.

romo

Bericht door romo » 10 sep 2010, 20:09

Amerikanen, white, anglo saxon and protestant.................................ja die zijn ook lekker.....................NOT...........................engerds, creeps......................

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 11 sep 2010, 03:53

smiley schreef: Het zijn ook niet bepaald lichten in die landen. Non opgeleide simpele zielen die alles doen wat meneer de imam zegt. Een beetje vergelijkbaar met hier 100 jaar geleden gebeurde, met meneer pastoor.
Wij zijn er uitgegroeid, en dat zal met de islam ook gebeuren, alleen dat kan nog wel 100 jaar duren, en dan nog niet in alle landen, maar je kunt mensen niet dom blijven houden.
Gezien de verhouding christenen moslims op de wereld denk ik dat er meer simpele christenen rondlopen. Alleen, vanuit de westers christelijke cultuur kun je denken 'ach die rare groepen in dublin/usa/ die rare zwartekousers, etc.', maar een moslim is een moslim zonder nuance, ze zijn allemaal gek.

Het is net zoals Rene met z'n Hartge. Iedereen hier is autoliefhebber, maar iedereen vind dat One and Only gedoe een beetje raar. Maar toch vinden we Rene wel okee. Voor een boomknuffelaar is hij echter het schoolvoorbeeld van een co2monster, en zijn wij in die groene ogen allemaal One and Only-co2-vandalen.

Overigens, als je hoort wat er in het Amerikaans Congres allemaal geroepen wordt over de here jezus... gelukkig is dat bij ons in de politiek ondenkbaar, ik zou er van moeten kotsen als het geloof zo duidelijk op de voorgrond komt als het op het besturen van een land aankomt.

Oh hier nog wat leuks van en voor de grrristelijke godvrezende amerikaan:
http://www.antichristidentity.com/Obama ... -Order.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

:hammer:

dvh

Bericht door dvh » 11 sep 2010, 09:18

Wat jij kan, kan ik ook ! dacht de moslim..
http://www.trouw.nl/religie-filosofie/n ... n_uit.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 11 sep 2010, 10:48

Ravin ///M schreef:
smiley schreef: Het zijn ook niet bepaald lichten in die landen. Non opgeleide simpele zielen die alles doen wat meneer de imam zegt. Een beetje vergelijkbaar met hier 100 jaar geleden gebeurde, met meneer pastoor.
Gezien de verhouding christenen moslims op de wereld denk ik dat er meer simpele christenen rondlopen. Alleen, vanuit de westers christelijke cultuur kun je denken 'ach die rare groepen in dublin/usa/ die rare zwartekousers, etc.', maar een moslim is een moslim zonder nuance, ze zijn allemaal gek.
Nou nee. Ik bedoelde die meutes die opgehitsts worden om te protesteren, en niet beter weet. Werktuigen van de geestelijke machtshebbers.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 11 sep 2010, 14:58

dvh schreef:Wat jij kan, kan ik ook ! dacht de moslim..
http://www.trouw.nl/religie-filosofie/n ... n_uit.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:mrgreen:
Ach 't is allemaal de pot verwijt de ketel.

Ik ben van: And on the Seventh Day, Man Created God en: Ik geloof niet, ik denk na.

Maar het is wel allemaal ktu natuurlijk al die shti, maar 't is al duizenden jaren 't zelfde:

Als IK bijv 'geloof' dat in die eikeboom in 't plantsoen een 'god' schuilt, of dat ik in de Romeinse/Germaanse/Griekse goden 'geloof' , word IK voor gek verklaard door christenen, moslims , etc.

Ze weten 't allemaal zo goed. Maar 't blijft 'geloof' .

En nogmaals ben ik dan toch maar blij dat JC aan 't kruis gestorven is, want was ie verdronken in de Rode/Dode Zee, hadden 'we'allemaal met 'n aquarium om de nek gelopen natuurlijk.

romo

Bericht door romo » 11 sep 2010, 15:06

Precies dan stond JC waarschijnlijk voor;

Jacques Cousteau

Was ie ten onder gegaan in het Colloseum;

Julius Caesar

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 11 sep 2010, 15:08

Jacques Cousteau LOL inderdaad. :lol:

Afbeelding

romo

Bericht door romo » 11 sep 2010, 15:14

En had ie zich gisteren met een Goddelijke Merc te pletter gereden.........................

Jeremy Clarkson..................................... :roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 11 sep 2010, 15:26

whahah lol @ JC spelingen :lol:

Plaats reactie