Maar jij ben er wel bij met een auto......................tochHans R schreef:Ik heb 1 afvaller, Minichica met een Cooper, ze komt wel kijken maar gaat niet de baan op!

Maar jij ben er wel bij met een auto......................tochHans R schreef:Ik heb 1 afvaller, Minichica met een Cooper, ze komt wel kijken maar gaat niet de baan op!
Ik doe m'n bestOscar29 schreef:kan iemand zich met een traag hok inschrijven aub, geen zin om voor €250 de langzaamste te zijn
Ga nog m'n best doen om een Dacia mee te nemen 105 pk traag genoeg ?Oscar29 schreef:kan iemand zich met een traag hok inschrijven aub, geen zin om voor €250 de langzaamste te zijn
Ik heb me al ingeschrevenOscar29 schreef:kan iemand zich met een traag hok inschrijven aub, geen zin om voor €250 de langzaamste te zijn
heb toch het idee dat je zelfs daarmee sneller bent dan mijn hokLaurens schreef:Ga nog m'n best doen om een Dacia mee te nemen 105 pk traag genoeg ?Oscar29 schreef:kan iemand zich met een traag hok inschrijven aub, geen zin om voor €250 de langzaamste te zijn
gewoon wat eerder op het gas en wat later op de rem....Oscar29 schreef:heb toch het idee dat je zelfs daarmee sneller bent dan mijn hokLaurens schreef:Ga nog m'n best doen om een Dacia mee te nemen 105 pk traag genoeg ?Oscar29 schreef:kan iemand zich met een traag hok inschrijven aub, geen zin om voor €250 de langzaamste te zijn
Dan ben je iig niet de langzaamste van de dagOscar29 schreef:rond de 70 meter voor de tarzanbocht met 200 en een beetje op de teller vind ik al vrij laat remmen![]()
Oscar29 schreef:rond de 70 meter voor de tarzanbocht met 200 en een beetje op de teller vind ik al vrij laat remmen![]()
we'll see, auto verder klaarmaken, lekker rijden en uit de grindbak/vangrail blijven
Met 200 echte km/u op het rechte stuk en toch remmen bij 70 meter zul je bij de snelste van de dag op dat deel horen denk ik. Dan rem je ongeveer op de witte lijn, dat doen er niet veel.Oscar29 schreef:rond de 70 meter voor de tarzanbocht met 200 en een beetje op de teller vind ik al vrij laat remmen![]()
we'll see, auto verder klaarmaken, lekker rijden en uit de grindbak/vangrail blijven
Waarschijnlijk ligt jouw snelheid ook ietsje lager dan 200 op het rechte stuk, gezien in ware km's? Dan ben je ook bij de snelleren van de dag, gezien jouw rondetijden. Ik weet dat er een aantal zijn die onder de 2:00 rijden maar goed, het merendeel zal boven de 2:10 zitten.Tristan schreef:Remmen idd tussen 100 en 50 mtr bord. Ik red het dan net met de E30.
Ik neem waarschijnlijk de 320 mee en die is ook niet bepaald de snelste...... Zeker niet nu de nieuwe rolkooi erin zit, daar wordt de auto niet lichter vanOscar29 schreef:kan iemand zich met een traag hok inschrijven aub, geen zin om voor €250 de langzaamste te zijn
Tom V schreef:Waarschijnlijk ligt jouw snelheid ook ietsje lager dan 200 op het rechte stuk, gezien in ware km's? Dan ben je ook bij de snelleren van de dag, gezien jouw rondetijden. Ik weet dat er een aantal zijn die onder de 2:00 rijden maar goed, het merendeel zal boven de 2:10 zitten.Tristan schreef:Remmen idd tussen 100 en 50 mtr bord. Ik red het dan net met de E30.
Mijn Elise loopt net wel/niet 200 op de teller (190 GPS, denk ik) en ik rem bij ongeveer 50 meter. Mijn auto weegt overigens 780kg en ik rijd met semi-slicks, even ter informatie.Bert ///M3 schreef:200 ware km/u en op 70 meter remmen?
Ik zit normaal op 210 ware km/u (GPS snelheid) en dan remmen op ongeveer 120 meter. 200 en remmen op 70 meter lijkt me goed voor een uitstapje grindbak?
Sowieso, tenzij een turbo maar een gewone MX5 loopt toch geen 200 echt km op het rechte stuk?
Bert ///M3 schreef:200 ware km/u en op 70 meter remmen?
Ik zit normaal op 210 ware km/u (GPS snelheid) en dan remmen op ongeveer 120 meter. 200 en remmen op 70 meter lijkt me goed voor een uitstapje grindbak?
Sowieso, tenzij een turbo maar een gewone MX5 loopt toch geen 200 echt km op het rechte stuk?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten