Auto (cls) in beslag genomen

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Mike S.
Auto: M135i

Re: Auto (cls) in beslag genomen

Bericht door Mike S. » 23 dec 2009, 20:09

Als er iemand nooit loopt te mekkeren als die "gepakt" word voor iets ben ik het wel, want het blijft je eigen kutschuld .... maar dat de politie er geen moeite mee heeft om het allemaal net even wat erger te maken is gewoon zo !

RVV

Bericht door RVV » 23 dec 2009, 20:24

allen schreef:
M@rcel schreef:Vraag Rico maar eens hoe het is om de greppel ingereden te worden?
In ieder geval spannend? :mrgreen:
Het resultaat auto over de kop en dat mijn dochter toen 3 maanden daardoor te vroeg werd geboren was inderdaad erg spannend :roll:

Rupie

Bericht door Rupie » 23 dec 2009, 20:27

Shakes schreef:Ach ik heb eigenlijk maar 2 vragen:

1 Bevalt de Batavus?
2 Zal ik de M5 even voor je verzorgen?

N.
Wie is N? :D

Ahmet

Bericht door Ahmet » 23 dec 2009, 20:28

jaja wees maar lekker blij sommige nietsgunners hier, ik weet dat het mijn eigen schuld is en voor een paar minuutjes moet ik nu een hele lange tijd boeten! Ik ben een echte auto gek en geef er ook veel aan uit !! daar wil ik af en toe wat voor terug en dan ga ik wel eens op het gas of wat dan ook... maar nu ben ik echt hard gepakt, vindt het echt zwaar klote! de m5 gaat in de verkoop wat ik dus echt heeeel kut vind :(
had er net een weekje een nieuwe x-pipe onder zitten en ohhh wat komt daar een heerlijk geluidje uit.. misschien dat ik de cls ook nog ga verkopen maar in eerste instantie nog niet..baal echt als een stekker maar ik ga niet 12 maanden de m5 laten staan, dat is zonde..

maar over 1,5 jaar kom ik 3x zo hard terug en dan zullen jullie zien waarin ik rij.. ;)

mvg
ahmet

Rupie

Bericht door Rupie » 23 dec 2009, 20:29

Kasteel schreef:
KW schreef:
Ahmet schreef:jaaa had ik gekund, maar toen ik die auto's aan het inhalen was zaten ze wel zo dicht op me.. ;)
*doet u mij die CLS maar*
Kost je een rijbewijs :D

gerard lubbe

Bericht door gerard lubbe » 23 dec 2009, 20:33

over mijn andere 2 artikels, waarbij ik links inhaalde
Ja is levensgevaarlijk, ze verwachten je daar niet.

Kasteel

Bericht door Kasteel » 23 dec 2009, 20:34

gerard lubbe schreef:
over mijn andere 2 artikels, waarbij ik links inhaalde
Ja is levensgevaarlijk, ze verwachten je daar niet.
Links van wegafzetting bedoelt hij daar volgens mij :P, wordt wel wat zwaarder aangerekend dan het 'std' rechtsinhalen :D.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 23 dec 2009, 21:23

Mike Spanjersbergh schreef:Dat dit niet slim van hem is dat is duidelijk... en zeker niet als je al meerdere keren art 5 aan je broek hebt..
Maar daar zal die nu zelf voor op de blaren moeten zitten.

Maar ik wist niet dat hier van die heilige boontjes zaten :protest: dat had ik niet verwacht !!!
Ik weet zeker dat hier genoeg mensen zitten die veel en veels te hard rijden.... en regelmatig voor een art 5 in aanmerking kunnen komen... die heb je namelijk zo aan je broek tegenwoordig want ze naaien je aan alle kanten als ze kunnen.

Veel succes er iig mee ahmet !

Mike het gaat ook niet om de individuele overtredingen. Alle overtredingen zijn feitelijk gepleegd en los van elkaar niet echt interessant.
Met 230 km/u rijden terwijl je nog maar 1 punt op je rijbewijs hebt en 2 artikel 5 procedures nog hebt lopen is een ander verhaal. Hoe rustig en ongevaarlijk het ook was, je weet dat als je gepakt wordt met 40 km/u te hard op de snelweg je alles kwijt bent. Gaat het om een overtreding van 41 km/u te hard na correctie dan is dat zuur maar gemiddeld 68 km/u te hard is niet dat je zegt...... je bent genaaid.

Mike S.

Bericht door Mike S. » 23 dec 2009, 21:35

Klopt rutger je hebt ook gelijk !

Maar er worden hier al conclusies getrokken dat diegene zich als een malloot heeft gedragen.
Dat het niet slim is kan iedereen wel bedenken.
Ik probeerde met dat naaien aan te geven dat art 5 soms voor de raarste overtredingen al word gegeven omdat sommige hier ervanuit gaan dat hij heel wat op zijn geweten heeft door dat art 5.

RVV

Bericht door RVV » 23 dec 2009, 21:44

Artikel 5 is gewoon makkelijk en ik denk ook des aanziens van de persoon gegeven. (los van het feit of dit wel of niet terecht is)

Paul

Bericht door Paul » 23 dec 2009, 21:57

Mike Spanjersbergh schreef:Klopt rutger je hebt ook gelijk !

Maar er worden hier al conclusies getrokken dat diegene zich als een malloot heeft gedragen.
Ik probeerde met dat naaien aan te geven dat art 5 soms voor de raarste overtredingen al word gegeven omdat sommige hier ervanuit gaan dat hij heel wat op zijn geweten heeft door dat art 5.

+3!!!!!!!! :clap:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 23 dec 2009, 22:02

Mike Spanjersbergh schreef:Klopt rutger je hebt ook gelijk !

Of artikel 5 wel of niet makkelijk toe wordt gepast vind ik een andere discussie. Feit blijft dat als je er twee aan je broek hebt hangen je weet dat een derde overtreding die tot puntenaftrek leidt (40 km/u te hard op de snelweg) je je rijbwijs gewoon keihard kwijt bent.

Dat is volledig een eigen keuze om dat noodlot te tarten.

RVV

Bericht door RVV » 23 dec 2009, 23:38

Afgezien van de TS zijn actie..230 km/h met de kit in je nek.. (veroordeel ansich niet.. want 230 is een prutsnelheid)

Ik ben altijd zo fucking voorzichtig als ik een auto (of motor) achter me zie naderen met een (iets) hogere snelheid dan ik rij.. helemaal in het donker..eerst auto voorbij laten komen en naar binnen kijken.. of in ieder geval de auto beoordelen..

2 weken terug een Porsche 997.. avontuurtje mee gehad.. kijk dan weet je dat de kit er niet in zit.. maar snelle hatchbakkies.. en die zoeken me gewoon TE vaak op.. (snap het ook wel iedereen wil wel proberen aan te haken) maar ik ga echt nooit op die "verzoekjes" in. TE link..

Mike S.

Bericht door Mike S. » 23 dec 2009, 23:43

+1 rico , ik laat ook altijd eerst diegene voorbij en kijk even naar binnen..

Ik ga nooit blind met een auto achter me het gas intrappen als ik niet genoeg gezien heb.

KW

Bericht door KW » 24 dec 2009, 00:09

Ik ben zelf nog nooit een VROS of zo tegen gekomen, maar ben toch erg voorzichtig met dat soort dingen, en laat auto's die zitten te douwen en ik rij al iets harder dan toegestaan gewoon langs, maar kga zelf vanwege hun dus echt niet nog harder rijden zoals TS, bekijk het maar. Als ik niet naar rechts kan vanwege drukte hebben ze mooi pech :fy: ;)

Xave30

Bericht door Xave30 » 24 dec 2009, 00:16

Ahmet schreef:j

maar over 1,5 jaar kom ik 3x zo hard terug en dan zullen jullie zien waarin ik rij.. ;)

mvg
ahmet

Gangsta! :mrgreen:

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 24 dec 2009, 00:41

je rijd je auto toch omdat de buurman en de rest van de wereld en omdat je wat te bewijzen hebt? :bag:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 24 dec 2009, 01:10

Rico schreef:Afgezien van de TS zijn actie..230 km/h met de kit in je nek.. (veroordeel ansich niet.. want 230 is een prutsnelheid)

Ik ben altijd zo fucking voorzichtig als ik een auto (of motor) achter me zie naderen met een (iets) hogere snelheid dan ik rij.. helemaal in het donker..eerst auto voorbij laten komen en naar binnen kijken.. of in ieder geval de auto beoordelen..

2 weken terug een Porsche 997.. avontuurtje mee gehad.. kijk dan weet je dat de kit er niet in zit.. maar snelle hatchbakkies.. en die zoeken me gewoon TE vaak op.. (snap het ook wel iedereen wil wel proberen aan te haken) maar ik ga echt nooit op die "verzoekjes" in. TE link..

hahaha Rico je hebt helemaal gelijk. Wij hebben het met de Sportback precies andersom. Sinds bij die autoprogramma's allemaal Sportbacks in beeld komen als VROS auto worden wij altijd langzamer ingehaald dan de auto in eerste instantie aankomen rijden. We hebben een Lavagrijze auto met privacyglas en kennelijk is dat toch voor veel mensen genoeg reden om van het gas te gaan.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 24 dec 2009, 03:05

partyondude schreef:
Robertdj schreef:Tsja, niet handig. Ze letten al meer op jouw type auto's, zeker als er een jonge knul in zit. De 2 artikel 5jes kan ik niet over oordelen, misschien dat de situatie het destijds toeliet. Laat dit een les voor je zijn, als je flink boven de toegestane snelheid rijdt, houd dan goed de binnenspiegel in de gaten. Als er iemand in de buurt blijft, even voor laten gaan om te kijken wat erin zit.
Als ze je bellen moet je geen verklaring geven.

Oja, op flitsservice.nl zul je flink wat stront over je heen krijgen, maar meestal zijn ze wel behulpzaam.
Lijkt me sowieso niet verrekt handig om als beginnend bestuurder ver boven de toegestane snelheid te rijden.

t'is verdomme geen spelletje, ff wat verkeerd inschatten, een 60+er die wat langzamer reageert of ff niet oplet (mijn vader bijv.) en die worden zo aan bonken gereden.

Als je beginnend bestuurder bent moet je m.i. helemaal niet in zulke auto's rijden. En dat heeft niets met niet gunnen te maken!
Ver boven de toegestane snelheid is bij mij 30+, onder bepaalde omstandigheden verandwoord. Ik weet verder niet hoe de situatie was tijdens Achmet z'n 'overdreding', dus ik zal daar ook niet over oordelen (Al is 230 meestal redelijk hard).

Topfuel

Bericht door Topfuel » 24 dec 2009, 10:16

Ahmet schreef: maar over 1,5 jaar kom ik 3x zo hard terug en dan zullen jullie zien waarin ik rij.. ;)

mvg
ahmet
Net als Zwarzenegger: ''I'll be back''

Klinkt een beetje of je wat te bewijzen hebt? Zou als ik jou was i.i.g. iets van een FXX kopen. Als ze je dan weer zitten op te douwen kun je hún een keer uitlachen. :mrgreen:

Ik hoop voor je dat je er binnen een jaar vanaf bent...

Macboy

Bericht door Macboy » 24 dec 2009, 10:34

Ahmet, je kunt mij ook een PB sturen als je meer info wenst. Ook over de kosten en andere mogelijkheden.

Een goed advies krijg je dan tenminste kosteloos.

JP

Bericht door JP » 24 dec 2009, 10:35

Succes Ahmet :thumbup:

HSR

Bericht door HSR » 24 dec 2009, 15:35

Riceaux

Bericht door Riceaux » 24 dec 2009, 21:46

Is er geen maximumsnelheid voor de politie ofzo. Lijkt me dat hun uit veiligheideisen ook een maximumsnelheid krijgen opgelegd..

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 24 dec 2009, 21:50

Ja, dat zou in situaties als deze echt verdomd handig zijn.

Afbeelding

Plaats reactie