Alain schreef:Michel P schreef:180 graden de andere kant op!
De ANWB is dus niets anders dan -het zoveelste- politieke clubje .. de ene dag dit zeggen en de volgende dag niet meer weten wát ze gezegd hebben.
en onderstaande viel net bij mij door de bus in de laatste kampioen, niet te geloven wat een zooi daarin staat, maar als dit het standpunt is van de anwb, dan mag manager ledenbeheer Ferry wel eens met een lid gaan praten
trieste antwoorden, ik zie hier alleen maar politiek correcte antwoorden, zelf ben ik ook geen volledig tegenstander van kilometerheffing, maar de manier waarop stuit me tegen de borst, de anwb maakt niet eens een vuistje, laat staan een VUIST
mijn eigen heldere antwoorden op de 5 vragen (en zo zou de ANWB ze ook gewoon moeten communiceren)
1) function creep
2) autorijden wordt linksom of rechtsom duurder voor veelrijders in de spits, dat is pech hebben
3) nee, geen miljoenen maar MILJARDEN
4) ja, en niemand weet hoe ze kunnen voorkomen dat mensen die reeds betaald hebebn worden genaaid
5) omdat het te gemakkelijk is om het te regelen met een accijnsverhoging en de politiek te bang is om de automobilist in 1 bedrag te laten zien hoeveel hij betaalt voor zijn mobiliteit en omdat er dan geen mogelijkheid is voor function creep
maar nee, de de anwb geeft dit slappe verhaal: