Dank voor alle reacties!
Nou nou vanmiddag contact gehad met de dealer in Echt. Of die auto ook geleast kon worden. Nee zegt de verkoper omdat deze meer dan 1 jaar oud is gaat dat niet. Nou prima dan, wat moet die auto kosten als ik hem koop zonder inruil etc. Incl. afleverkosten bla bla 70k rond. Ja doei ik ben gekke henkie niet. Wat een idioot.
Op een nieuwe zit maar 8 weken levertijd dus dat valt niet tegen.
Klopt, wellicht kan een m3 ook qua prijs, maar qua uitstraling verwacht ik dat die auto niet in mijn voordeel werkt. En een 335i is erg anoniem, afgezien van de uitlaten is het een gewone 3serie. Daarnaast: de touring geeft meer ruimte en stiekem moet ik toch wel zeggen dat ik de touring een mooie auto vindt, sowieso mooier dan de sedan en ook mooier dan de coupe. Dus een m3 wordt het niet.
En een nieuwe of jong gebruikte, beide zijn mogelijk als het verschil in prijs maar interessant genoeg is. Het kan niet zo zijn dat een auto van 1 jaar oud slechts 10k heeft afgeschreven. Als dat zo is koop ik graag een nieuwe die ik over 1 jaar voor aanschafprijs minus 10k kan inruilen.
En een nieuwe bestellen kan altijd nog natuurlijk. Zwart of spacegrau, Mpakket, navi prof., executive, leer, 18inch, xenon (speciaal voor Sjoerd

), chip en dan ben je een heel eind denk ik.
Nee, een pre facelift model gaat het zeker niet worden!
Zal eens kijken wat er in Duitsland staat bij de dealer. Staat via bmw.de alle auto's op internet of kan ik beter via Mobile kijken?
Grt. Bart