Gisteren genomen in Shanghai:
Dit is dus zo'n Chinese nep X5, maar wel met alle BMW + X5 logo's.

Slecht gejat in dit geval...Tristan schreef:China heeft maar een zeer jonge geschiedenis als autoproducent. Dus ja beter goed gejat dan slecht bedacht.
Embarassing zeg..........Patrick van Wijngen schreef:...a turbo rotary with headers and pistons and all that right...
Écht wel.Ravin ///M schreef: maar ga eens op vakantie naar Zuid Amerika en loop daar een chinese supermarkt binnen en
je ziet wat ik bedoel.
Volvo produceert en verkoopt zelf in Azie, en Scania verkoopt geen licenties. Nee dus, gewoon gekopieerd. MB verkoopt wel licenties aan (oa) Chinese bouwers.Tristan schreef:Zo heb ik ook Volvo en MB trucks gezien maar met een ander Chinees merk. Misschien hebben ze de licenties/productie gekocht van oudere modellen Scania, Volvo e.d.
Nee, volgens mij is dat BYD. Logo van BYD lijkt zelfs op BMW.Ravin ///M schreef:Geely is toch dat merk wat alles links en rechtsom jat.
Koos Buurman schreef:Mijn buurman heeft net vorige week een BMW M5 gekocht. Inclusief roostertjes in de voorspatborden, de complete uitlaatlijn en M5 logo etc. Paar vage velgen eronder, dat wel. Mooi drietje op de kentekenplaat. Is dus een 2003 E61 530i. En dan gewoon ook beweren dat ie een M5 heeft.
De foto is kennelijk verwijderd, maar het zou die wannabee M5 van pagina 2 wel kunnen zijn. wat een draak van een hok...
Dat meen je nietJP schreef:Kennissen van me hebben in Duitsland een Golf PLUS gekocht. Komen ze de 1e keer voorbij...ik zeg; "maar dat is een gewone Golf."
Zij; Nee hoor, is een PLUS...
Ik; Uh, nee want die wijkt nogal wat af tov een Golf
Zij; Nee, is echt een PLUS, hoor
ik; Als jullie het zeggen
goudvissen in de koplamp 8)Ahmed schreef:Ernstig![]()
http://www2.autodealers.nl/fotoviewer.a ... RING%21%21" onclick="window.open(this.href);return false;
Da's standaard.En altijd beter dan konijnen, mussen of reetjes.Dennis Huijsman schreef:goudvissen in de koplamp 8)Ahmed schreef:Ernstig![]()
http://www2.autodealers.nl/fotoviewer.a ... RING%21%21" onclick="window.open(this.href);return false;