stimmt..Tristan schreef:Ik dacht juist van Raphael v/d Vaart.vwk schreef:Die auto ken ik ook. Scheen de ex van Wesley Sneijder te zijn..StefanCS schreef:Bij StreetGasm (auto tuner club) reed een jongen van 20 in een zwarte M3 CSL. Hij had hem alleen redelijk verneukt door andere velgen.
Was trouwens wel een orginele NL auto. Kan niet zosnel een foto vinden.
Zie wel dat ie nu een RS4 heeft, dus de CSL is verkocht.
E46 M3 CSL
-
Re: Nieuwe aanwinst! - E46 M3 CSL
- vwk
Ja die bedoelde ik ookTristan schreef:Ik dacht juist van Raphael v/d Vaart.vwk schreef:Die auto ken ik ook. Scheen de ex van Wesley Sneijder te zijn..StefanCS schreef:Bij StreetGasm (auto tuner club) reed een jongen van 20 in een zwarte M3 CSL. Hij had hem alleen redelijk verneukt door andere velgen.
Was trouwens wel een orginele NL auto. Kan niet zosnel een foto vinden.
Zie wel dat ie nu een RS4 heeft, dus de CSL is verkocht.

-
16-NF-JV rijdt in Tilburg zit een rolkooi in en word voor de ring gebruikt dit is de ex demo BMW nederland die in de auto visie stond
en de 87-NN-TF is de ex van de vaart auto is verkocht bij Ekris
en de 87-NN-TF is de ex van de vaart auto is verkocht bij Ekris
-
De CSL is helemaal klaargemaakt! alarm is ingebouwd, kleine technische dingetjes verholpen, is bij de RDW geweest en nu is het wachten op het kenteken!
Daarna nog even een poetsbeurtje geven, en :banaan:
Daarna nog even een poetsbeurtje geven, en :banaan:
-
Have fun! 

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
FOTO'S !!!

-
Da's Alfons. En dat is een rolbeugel, geen rolkooi. Is alleen het achterste deel.herwinbmw schreef:16-NF-JV rijdt in Tilburg zit een rolkooi in
-
Alfons rijdt ook met aangepaste remmerij toch?
-
<leeg>
Laatst gewijzigd door Rickstah op 16 jul 2015, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Alfons heeft inderdaad andere remmen ap.
-
Het is beide wel gaaf, maar zou het eerst netjes en origineel houden.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
+1Steven Nauta schreef:Het is beide wel gaaf, maar zou het eerst netjes en origineel houden.
- wooter
Origineel.
Ik wou eerst een E36 M3 tracktoy kopen, maar de E46's zakken in prijs en nu begin ik toch te twijfelen over een CSL... Doel zou echt tracken zijn, de Z4M hou ik wel voor de ritjes daarbuiten. Doen?
Ik wou eerst een E36 M3 tracktoy kopen, maar de E46's zakken in prijs en nu begin ik toch te twijfelen over een CSL... Doel zou echt tracken zijn, de Z4M hou ik wel voor de ritjes daarbuiten. Doen?
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Doenwooter schreef:Origineel.
-
Mij is altijd verteld dat domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden. Maar... DUH 8)wooter schreef:Origineel.
Als het kan, doen. Over de jaren wordt het alleen maar ongunstiger.
- Bert ///M3
Is een beetje net welke afweging je maakt, en hoe ver je gaan wilt. Plus afhankelijk van je budget. Wil je in een auto rijden die al redelijk af is, of ga je zelf veel geld in modificaties steken etc.
Ga je trackdays rijden als in voor de lol rondjes rijden? E46 M3 CSL is een prachtig apparaat voor dat soort dingen. Ze rijden ontzettend makkelijk. Setje andere remmen en een paar kleine veranderingen aan het onderstel en ze rijden mega.
Ga je trackdays rijden en doe je het er om, zo hard mogelijk rijden. Dan is een E36 M3 slimmer, ze zijn wel ouder (vaak dus ook wat meer delen die je preventef vervangen moet), maar maak je een keer een tikje dan kost een voorbumpertje je 300 euro, rijd je er 1 van een CSL af dan kost het 2500 euro en kan je wachten omdat ze in backorder staan als je pech hebt. Je hebt verder ook niet de hulpmiddelen die je in een CSL wel hebt. Geen SMGII, dus altijd handschakelen. Ook geen M track mode of traction control systeem, je bent op jezelf aangewezen.
Je kan ook een tussenweg doen, bijvoorbeeld ook een gewone E46 M3 nemen, daar interieur uit, kooi er in, andere remmen, ander onderstelletje en gaan. Kan je een CS vinden dan heb je ook die M track mode en dan kan je nog kiezen tussen SMG en handbak.
Ga je trackdays rijden als in voor de lol rondjes rijden? E46 M3 CSL is een prachtig apparaat voor dat soort dingen. Ze rijden ontzettend makkelijk. Setje andere remmen en een paar kleine veranderingen aan het onderstel en ze rijden mega.
Ga je trackdays rijden en doe je het er om, zo hard mogelijk rijden. Dan is een E36 M3 slimmer, ze zijn wel ouder (vaak dus ook wat meer delen die je preventef vervangen moet), maar maak je een keer een tikje dan kost een voorbumpertje je 300 euro, rijd je er 1 van een CSL af dan kost het 2500 euro en kan je wachten omdat ze in backorder staan als je pech hebt. Je hebt verder ook niet de hulpmiddelen die je in een CSL wel hebt. Geen SMGII, dus altijd handschakelen. Ook geen M track mode of traction control systeem, je bent op jezelf aangewezen.
Je kan ook een tussenweg doen, bijvoorbeeld ook een gewone E46 M3 nemen, daar interieur uit, kooi er in, andere remmen, ander onderstelletje en gaan. Kan je een CS vinden dan heb je ook die M track mode en dan kan je nog kiezen tussen SMG en handbak.
-
Het is nu afwachten tot het kentekenbewijs binnen is. BPM aanslag is betaald (slik) en ook de EUR1 aanslag is geregeld (omdat je vanuit een niet-EU land importeert...komen er ook nog extra kosten bij)
Al met al vliegen de euro's de deur uit.....maar dat mag de pret niet drukken
Hopelijk met een weekje rijden!!
(en dan komen er ook foto's
)
Al met al vliegen de euro's de deur uit.....maar dat mag de pret niet drukken

Hopelijk met een weekje rijden!!
(en dan komen er ook foto's

- RVV
Niertjes gewoon lekker zo laten.. dat zwart ziet er niet uit op een CSL.
-
Ik zeg ook gewoon origineel houden. 

- WJ
Ik vind het zwart echt stukken beter staan!
Wat een leuk spul op de achtergrond trouwens.

Wat een leuk spul op de achtergrond trouwens.

- duifjes.com
Als het zwarte een original ////M onderdeel is dan die....anders orginal
-
ok ok het is me duidelijk...hij blijft origineel 

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Het gaat er toch om of jij/jullie het mooi vinden? Maakt natuurlijk niet uit wat ze er hier van vinden, jullie hebben de knaken op tafel gelegd en zo'n ding gehaald. Dan is het helemaal aan jou wat je het mooiste vind, en daar moet je dan ook voor gaan.Rickstah schreef:ok ok het is me duidelijk...hij blijft origineel
-
Hier zat ik al op te wachten...Jurjen schreef:Het gaat er toch om of jij/jullie het mooi vinden? Maakt natuurlijk niet uit wat ze er hier van vinden, jullie hebben de knaken op tafel gelegd en zo'n ding gehaald. Dan is het helemaal aan jou wat je het mooiste vind, en daar moet je dan ook voor gaan.Rickstah schreef:ok ok het is me duidelijk...hij blijft origineel

Tuurlijk zet ik er een grill die ik mooi vind...misschien wel roze....maar uiteindelijk zelf ook besloten dat origineel het beste er bij past.
-
Vind zo'n zwarte grille niet misstaan. Ziet er ook niet aftermarket uit (ivm zwarte raamlijsten).
Houd ook meer van origineel maar dit is niet lelijk EN je kunt het zo weer terugdraaien (lijkt me).
Zaken die permanent zijn of veel moeite kosten om terug te krijgen zou ik niet snel doen.
Houd ook meer van origineel maar dit is niet lelijk EN je kunt het zo weer terugdraaien (lijkt me).
Zaken die permanent zijn of veel moeite kosten om terug te krijgen zou ik niet snel doen.