Dan ga je toch instant naar Brembo/AP/Movit als je dat hoort, met die zooi van BMW Performance....

Een profi race systeem met stalen schijven van AP, Brembo of Performance Friction kost je minimaal 4000-5000 euro per as.Rico schreef:Vind zo'n set voor 2250 euro (vanaf) ex montage anders niet bepaald goedkoop ofzo..Mischien in vergelijk tot echt reacespul, maar volgens mij zijn die remmen zo nooit gebracht.
Ter vergelijk indertijd betaalde ik 2300 euro voor een movit set..
Een profi race systeem met stalen schijven van AP, Brembo of Performance Friction kost je minimaal 4000-5000 euro per as.Bert ///M3 schreef:Rico schreef:Vind zo'n set voor 2250 euro (vanaf) ex montage anders niet bepaald goedkoop ofzo..Mischien in vergelijk tot echt reacespul, maar volgens mij zijn die remmen zo nooit gebracht.
Ter vergelijk indertijd betaalde ik 2300 euro voor een movit set..
Inderdaad. Een 135i heeft die performance parts juist weer nodig in mijn ogen.Rico schreef:Streepje over de flank maakt het wel een beetje ordinair bij die dreier.
André heeft 'em verkocht.hugo schreef:Over de 135i gesproken. 10 maanden geleden was dat ding all the rage hier op DF. 135i was je van het en nu is het er angstvallig stil rond.
Was gibt ?