officieel: BMW 5-serie GT
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: officieel: BMW 5-serie GT
Al rijdend in dat filmpje van Wouter(weer klassefilmpje as usual) toch 'n dikke nette verschijning terwijl ik bij het eerste shot op die kont gewoon ganas de vomitar had 

- Leen
Ben net even langs geweest bij vliegkamp valkenburg alwaar een rijtraining gegeven werd door BMW NL met de 5gt en de X1 , het is idd echt een auto die je irl moet zien . is gewoon een nette verschijning , heeft me positief verrast.
*besteld : 530d GT High EXE Neptunblau met zimtbraun lederen sport interieur met antraciet edelmasser inleglijsten . mooie combinatie.
*besteld : 530d GT High EXE Neptunblau met zimtbraun lederen sport interieur met antraciet edelmasser inleglijsten . mooie combinatie.
- Macboy
Over een tijdje vindt iedereen hem gaaf. Een aantal riepen dat al meteen. Zelfkennis is soms ver te zoeken op dit forum 
Zag hem van de week bij de dealer. Echt zeer gaaf.

-
Ik ga dit pas vet vinden als ik 60+ ben.
Als ik het daarvoor vet ga vinden dan stomp mij maar een keer goed.

Als ik het daarvoor vet ga vinden dan stomp mij maar een keer goed.

- RVV
Vind er niks gaaf aan. Ik wacht wel op de 5 sedan, die ga ik wel gaaf vinden. Niet deze opgepompte koreaanse gebakskraam. Enige wat stoer is, is het logo en de nieren.Macboy schreef:Over een tijdje vindt iedereen hem gaaf. Een aantal riepen dat al meteen. Zelfkennis is soms ver te zoeken op dit forum
- Ahmed
Dik

Maar dit...

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
De volledige klep kan ook open he! 
Kan in twee gedeelten..

Kan in twee gedeelten..
- Koos Buurman
Schijnt dan zelfs meer ruimte te hebben dan een 5 serie touring...
- Ahmed
Ow! Maar natuurlijkRivanov schreef:De volledige klep kan ook open he!
Kan in twee gedeelten..

Dacht al, hier klopt iets niet

-
Hear, hear. En het rijdt nog ruk ook. Niet het comfort van de 7 en zeker niet het sportieve van de 5. Vlees noch vis dus. Wel ruim, dat dan weer wel.Rico schreef:Vind er niks gaaf aan. Ik wacht wel op de 5 sedan, die ga ik wel gaaf vinden. Niet deze opgepompte koreaanse gebakskraam. Enige wat stoer is, is het logo en de nieren.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ruim in de zin als ruim voor een BMW? Wil je echt ruimte koop je iets anders 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Inderdaad, wil je dan ruimte, koop dan maar zo'n Koreaans hondehok waar de 5 GT op is gebaseerd. Zo'n Koreaans bushokje ziet er ook niet uit maar kost ook 3x zo weinig. 

-
Als het dan toch een ruime auto met status moet zijn en vorm blijkbaar een ondergeschikte rol speelt kun je imho net zo lief een Mercedes R pakken. Lijkt me een stuk bruikbaarder. Boeit status niet, dan lijkt een Multivan mij een nog betere keuze. :idea:Arthur schreef:Ruim in de zin als ruim voor een BMW? Wil je echt ruimte koop je iets anders
-
Wat is het nut van zo'n 2 delige kofferbak?
Wij hebben zo'n hyundai die dat ook heeft. Nou lekker nuttig..... of je de hele kofferbak openmaakt of alleen dat onderste deel
Wij hebben zo'n hyundai die dat ook heeft. Nou lekker nuttig..... of je de hele kofferbak openmaakt of alleen dat onderste deel

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Inderdaad, zoals de Skoda SuperB ook heeft.Ahmed schreef:Ow! Maar natuurlijkRivanov schreef:De volledige klep kan ook open he!
Kan in twee gedeelten.., ala SuperB ?
Dacht al, hier klopt iets niet
Het nut zie ik er ook niet van..maargoed.
- RVV
Tom schreef:Wat is het nut van zo'n 2 delige kofferbak?
Het nut is dat de grote klep zo loeizwaar en onhandig is om te openen dat een klein klepje het de bejaarde BMW rijder wat makkelijker maakt.
-
En die vervolgens moet bukken en half in de kofferbak moet hangen om z'n jas te pakken. Leuk verzonnen Rico, maar daar trappen we niet in.
- RVV
Het is dus wel zo. Waarom dacht je dat een touring van BMW een apart openen achterruitje heeft ? Zelfde reden, klep van de koffer is gewoon een loeizwaar ding. Vooral het dicht doen, vanwege de stuge gasveren vergt veel kracht.
-
Honda Accord had het elektrisch openen/sluiten.
Zo'n electromotortje lijkt mij een stuk goedkoper dan deze constructie.
Zo'n electromotortje lijkt mij een stuk goedkoper dan deze constructie.
- RVV
Zullen ze wel over nagedacht hebben 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Om een lijkkist er in te schuiven, daarvoor is die grote klep alleen maar onhandig....................

Soort van voorproefje hoe het er bij het lokale crematorium aan toe gaat.............misschien passend voor de leeftijd van de bestuurder van dit voiture?

Soort van voorproefje hoe het er bij het lokale crematorium aan toe gaat.............misschien passend voor de leeftijd van de bestuurder van dit voiture?
-
Achterruitje is nog wel heel wat anders dan het onderste deel van de klep imho. Gooi een jas bovenop en je pakt die er uit een 5 touring makkelijk uit. Maar stel dat je een jas aan het begin gooit of een paraplu. De eerste keer dat je remt ligt het spul tegen de achterbank. Zelfs met de e39 heb ik vaak al moeite om wat te pakken dat dus tegen de bank is geschoven tijdens de rit. Dan eindig je bij zo'n 5gt gewoon met het openen van de gehele klep. Voorts kun je bij een normale touring je jas op het bovenzeiltje gooien. Maar bij deze wagen moet je dat dus tussen de boodschappen proppen? Of tussen je verspulletjes als je gaat klussen? Goed over nagedacht. 

- RVV
In de basis is dit natuurlijk al een kutconcept en BMW onwaardig.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Rico schreef:In de basis is dit natuurlijk al een kutconcept en BMW onwaardig.
Nu je zo zegt........................het is idd een gapende wond, een groot zwart gat.................als je er achter staat................

- Brava
Alleen nogal horizontaal van karakter i.p.v. verticaal.romo schreef:Rico schreef:In de basis is dit natuurlijk al een kutconcept en BMW onwaardig.
Nu je zo zegt........................het is idd een gapende wond, een groot zwart gat.................als je er achter staat................