atomchris schreef:De uitlaten vinnik niet zo mooi.
Maar zo vanaf de zijkant vindt ik hem wel cool.
Alleen dat vermogen.....300pk????uit een ABT chip????ja die kennen we nou wel....![]()
Die rode lijnen is wel gaaf gedaan,erg opvalend maar daar houden we wel van!
Golf VI GTI van Macboy
- RutgerK
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Re: Golf VI GTI
Wel met andere turbo.
- atomchris
- Berichten: 905
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 10:14
Re: Golf VI GTI
Het was bedoeld als hint naar...
Meer als 300 pk is dan toch ook wel mogelijk?
Ik zeg:velgen en rode frutsels bij ABT bestellen,chip bij JD.
Meer als 300 pk is dan toch ook wel mogelijk?
Ik zeg:velgen en rode frutsels bij ABT bestellen,chip bij JD.
- RutgerK
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Re: Golf VI GTI
Alleen als dat rode spul 'glow in the dark' is.
atomchris schreef:Het was bedoeld als hint naar...
Meer als 300 pk is dan toch ook wel mogelijk?
Ik zeg:velgen en rode frutsels bij ABT bestellen,chip bij JD.
- Tim R
- Berichten: 849
- Lid geworden op: 07 jun 2009, 18:52
Re: Golf VI GTI
Vind het helemaal niets in de ABT uitvoering, doe mij de VI GTI maar standaard en in het wit. 300 pk met ABT chip = 250 whp
.

-
- Berichten: 1962
- Lid geworden op: 20 feb 2007, 11:11
Re: Golf VI GTI
Tim R schreef:Vind het helemaal niets in de ABT uitvoering, doe mij de VI GTI maar standaard en in het wit. 300 pk met ABT chip = 250 whp.
Met Abt Power S levert de 2.0 TSI 300 pk, en dat komt mede door de montage van een andere turbocompressor.
-
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
- Locatie: SF
Re: Golf VI GTI
Van een ander forum:

Jou leasemij er nog op terug gekomen Macboy?Collega belde net. Hij had een VW besteld, met RNS510. De leasemij kwam terug, en meldde dat alles kon, maar de RNS510 kon niet meer besteld worden. Bij de betreffende leasemij was nu al bij 45% van de Golf modellen met RNS510, het ding er uit gejat.

- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Golf VI GTI
Tja, dat is toch niet normaal.. al die navigatie systemen worden eruit gejat..
Ik hoorde van een VW dealer hier dat een man s'morgens zijn Golf had opgehaald en s'avonds was de nav er alweer uit gejat..
kan VW hier niks anders op bedenken.. ?


-
- Berichten: 9437
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Golf VI GTI
Is het ook zo erg met de RCD 510? Zeg maar de versie zonder navigatie? Als ik een GTI neem, dan denk ik dat ik voor de RCD 510 ga, navigatie boeit me niet zoveel. Heb wel Garmin dingetje, voor als ik het nodig heb. Bovendien vind ik de RNS 510 erg duur.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Golf VI GTI
Huur die garage nu maar Macboy, een kruimeldief heb je al.............. 
Michel

Michel
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Golf VI GTI
Die gasten hebben echt geen smaak.. wat een lelijk hok zo zeg! Beetje te ver doorgeslagen met dat rood...Thommy schreef:Hier de uitvoering van ABT
Autoweek.nl schreef:Tuner Abt heeft de Volkswagen Golf GTI verbouwd en komt met motortuning tot 300 pk. Wil je ook nog wat aan het uiterlijk laten doen, dan leveren ze vanuit Kempten met alle liefde een uitbundige verbouwset.
Abt spreekt van twee aanpassingen, Abt Power en Abt Power S. Bij de eerste optie wordt het motormanagement aangepast en levert de Golf GTI 260 pk in plaats van 210 pk. Met Abt Power S levert de 2.0 TSI 300 pk, en dat komt mede door de montage van een andere turbocompressor. Dat is niet de turbo die Volkswagen zelf gebruikt voor de motor die onder meer dienst doet in de Scirocco R en de Audi TTS, maar een door Abt zelf vervaardigd exemplaar. Voor de 300 pk sterke GTI belooft Abt een sprinttijd van 0 naar 100 in 6 seconden. Het onderstel wordt aangepast, en de Golf ligt 30 mm dichter bij het asfalt.
Van het spoilerwerk moet je houden. De auto met volledige Abt-bodykit beschikt onder meer over vier uitlaten en dagrijverlichting.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Golf VI GTI
Idd hans, een uber sjonnie look!
Michel
Michel
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Golf VI GTI
Als alle rode delen in het exterieur zwart was geweest en de LED's eraf was het al veel minder sjonnie. Interieur is wel gaaf overigens, prijskaartje zal wel erg stevig zijn. 

-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Re: Golf VI GTI
Ik heb hierom bewust voor de RCD310 gekozen, sinds deze ook leverbaar is met Dynaudio snap ik sowieso niet wat de toegevoegde waarde is van de RCD510 t.o.v. de RCD310Wouter81 schreef:Is het ook zo erg met de RCD 510? Zeg maar de versie zonder navigatie? Als ik een GTI neem, dan denk ik dat ik voor de RCD 510 ga, navigatie boeit me niet zoveel. Heb wel Garmin dingetje, voor als ik het nodig heb. Bovendien vind ik de RNS 510 erg duur.
En ik heb liever dat die junk/proleet die een RNS510 zoekt meteen ziet dat die er niet in zit, bij de RCD510 scheelt het echt 1 of 2 toetsen. Mij te riskant.
- Haipeng
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 16 apr 2009, 20:43
- Locatie: Monaco
Re: Golf VI GTI
Mooie auto, juiste kleur + juiste velgen! Alleen meedraaiende koplampen zit toch niet in het advanced-pakket? Alleen als je Xenon lost bestelt krijg je de meedraaiende koplampen. Dat zegt de prijslijst die ik hier heb liggen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Golf VI GTI
Dat geloof ik niet. Meedraaiende koplampen hoort bij xenon. En bij Advanced zit xenon dus ik ga er wel vanuit. Maar goed, zo niet dan pech.
Verschil tussen RCD510 en RCD310 is wel enorm groot. Touch screen met geniale navigatiemogelijkheden op de 510. De 310 heeft dat niet. Gebruik je nu dus 16gb aan muziek, dan navigeer je erg makkelijk door de mappen en nummers. Bij de 310 is dat niet het geval. Voor mij reden om voor de RCD510 te gaan, ware het niet dat de RNS510 zo goedkoop werd aangeboden in de lease dat ik er niet omheen kon.
Verschil tussen RCD510 en RCD310 is wel enorm groot. Touch screen met geniale navigatiemogelijkheden op de 510. De 310 heeft dat niet. Gebruik je nu dus 16gb aan muziek, dan navigeer je erg makkelijk door de mappen en nummers. Bij de 310 is dat niet het geval. Voor mij reden om voor de RCD510 te gaan, ware het niet dat de RNS510 zo goedkoop werd aangeboden in de lease dat ik er niet omheen kon.
- Tim R
- Berichten: 849
- Lid geworden op: 07 jun 2009, 18:52
Re: Golf VI GTI
En nu maar hopen dat het ook in je auto blijft zitten. Er schijnt nog steeds een groot aantal personen rond te lopen die het geen probleem vinden andere mensen van hun eigendommen te ontvreemden.
Gelukkig weer niemand waar GTI ligt!
Gelukkig weer niemand waar GTI ligt!

- Haipeng
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 16 apr 2009, 20:43
- Locatie: Monaco
Re: Golf VI GTI
Er is ook een prijsverschil.
Advance 1875 euro:
- Bi-Xenon
- Autom. koplamphoogteverstelling
- Koplampreinigingsinstallatie
- Ruitenwisservloeistofmeter
- Lichtsensor
- Coming home
- Leaving home
- Automatische dimmende binnenspiegel
- Regensensor
- Verlichte voetenruimte
- PDC achter
Xenon-verlichting 1890 euro:
- Bi-Xenon
- Automatisch meedraaiende koplampen
- Automatische koplamphoogteverstelling
- Koplampreinigingsinstallatie
- Ruitenwisservloeistofmeter
15 euro erbij en je hebt meedraaiende koplampen, maar dan lever je wel PDC, autom. dimmende binnenspiegel enz. in. Ik vind het wel onduidelijk moet ik zeggen.
Advance 1875 euro:
- Bi-Xenon
- Autom. koplamphoogteverstelling
- Koplampreinigingsinstallatie
- Ruitenwisservloeistofmeter
- Lichtsensor
- Coming home
- Leaving home
- Automatische dimmende binnenspiegel
- Regensensor
- Verlichte voetenruimte
- PDC achter
Xenon-verlichting 1890 euro:
- Bi-Xenon
- Automatisch meedraaiende koplampen
- Automatische koplamphoogteverstelling
- Koplampreinigingsinstallatie
- Ruitenwisservloeistofmeter
15 euro erbij en je hebt meedraaiende koplampen, maar dan lever je wel PDC, autom. dimmende binnenspiegel enz. in. Ik vind het wel onduidelijk moet ik zeggen.
- Tim R
- Berichten: 849
- Lid geworden op: 07 jun 2009, 18:52
Re: Golf VI GTI
En een beetje vreemd. Moet te combineren zijn.Maarja Macboy heeft daar niet voor gekozen en is er blij mee. Ben benieuwd naar zijn auto!
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Golf VI GTI
Onzin, meedraaiende koplampen
knallen met dat ding! 8)

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Golf VI GTI
Het is verwarrend inderdaad. Deze geciteerde zaken lijken bijvoorbeeld in het pakket te zitten, maar zitten gewoon standaard al op de GTI :!: Dit zal te maken hebben met de leveringsspecificaties tussen PON en de fabriek in DLD. Zoals bekend heeft NL eigen paketten die in Duitsland niet verkrijgbaar zijn. Zo is in Duitsland PDC standaard op de GTI. In NL niet. In NL zijn weer bovengenoemde zaken standaard (evenals Multifunctioneel stuur) die in Duitsland weer niet altijd standaard zijn. De pakketprijzen zijn dan weer BPM gunstig, zo moet je het dan zien.Haipeng schreef:(...)
- Ruitenwisservloeistofmeter
- Lichtsensor
- Coming home
- Leaving home
- Automatische dimmende binnenspiegel
- Regensensor
- Verlichte voetenruimte
Dat leidt er vervolgens toe dat een aantal genoemde opties gewoon al standaard op de GTI zitten. Koop je nu een GTI met secure pakket en advance pakket, dan krijg je volgens de optielijst 3x bepaalde opties toebedeeld, die je per pakket lijkt te betalen.
Ter vergelijking: het RNS510 navigatiesysteem kost EUR 2.495. Koop je nu het Executive Plus pakket, dan heb je meer dingen erbij en daar zit ook de RNS510 bij en dan kost het maar EUR 1.995.
Het is allemaal dus niet even logisch.
Waar het mij in elk geval om ging is dat Xenon voor mij een must is. Helaas was EUR 1890 gewoon véél te duur, maar ik moest het gewoon hebben. Dat er meedraaiende koplampen op zaten was wel leuk, maar ik had het liever niet en xenon voor 1300 gehad en dat je dan 590 naar keuze extra zou moeten betalen.
En godzijdank kwam voor de modellen sept 2010 het advancepakket, waar xenon inzat mét PDC achter. En dat laatste leek me altijd een nuttige optie en dan doe ik nu dus net alsof xenon goedkoper is zodat ik het kan verantwoorden

Die meedraaiende koplampen boeien mij dus niet, hoewel ik er nog wel juridisch aan ga bakkeleien mocht er niet op zitten later want slordig is het wel als het er bij het Advance pakket niet opzit.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Golf VI GTI
hahahah macboy gaat auto kopen......wat doet u eigenlijk voor werk? Ik ben advocaat...oke....wilt u dan zelf alles even samenstellen en nee ik beantwoord verder geen vragen waarom dit er wel en dat niet op zit....succes met de folder. Ik zie de order wel tegemoet.
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Golf VI GTI
LOLduifjes.com schreef:hahahah macboy gaat auto kopen......wat doet u eigenlijk voor werk? Ik ben advocaat...oke....wilt u dan zelf alles even samenstellen en nee ik beantwoord verder geen vragen waarom dit er wel en dat niet op zit....succes met de folder. Ik zie de order wel tegemoet.

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Golf VI GTI
Laatste nieuws !
Vorige week zou de auto gemaakt worden. Week 30. Vrijdag hoorde ik dat de auto gebouwd was, want hij had een chassisnummer !
En vandaag hoor ik dat hij al in Nederland is aangekomen ! Eind deze week waarschijnlijk al bij de dealer.
Niet normaal
Vorige week zou de auto gemaakt worden. Week 30. Vrijdag hoorde ik dat de auto gebouwd was, want hij had een chassisnummer !
En vandaag hoor ik dat hij al in Nederland is aangekomen ! Eind deze week waarschijnlijk al bij de dealer.
Niet normaal

-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Golf VI GTI
9 augustus Nurburgring? 