+3allen schreef:Deze en Deze en Deze .... Heerlijk!

+3allen schreef:Deze en Deze en Deze .... Heerlijk!
Mark Nauta schreef:Jammer alleen dat dat een Mk I is Rutger. Daar hebben we genoeg zwarte van.
LolllzMathieu schreef:Kan ik me voorstellen, laat maar zitten.
Is hier op het forum ook actief zo af en toe.Paul schreef:
Zon blauwe maar dan een MK1 GT3 rijdt hier in Drachten, das toch ook echt super lekker op een 911..
Ja, Floor inderdaad. Is geloof ik de enige 996 Gt3 in die kleur in NL. Zou wel een gave kleur zijn voor jouw GT3 ook David!Peter Tunissen schreef:Floor toch?
De berichtgeving rondom 360Forged is anders helaas ook niet denderend de laatste tijd. Als we al zover zijn dat we het over velgen gaan hebbenPaul schreef:
Zon blauwe maar dan een MK1 GT3 rijdt hier in Drachten, das toch ook echt super lekker op een 911..
Heeft 360Forged (velgen) nog niets voor een Mk2 Gt3?
Blauw wordt ik alleen als ik teveel bier drink. Verder heb ik echt helemaal niets met die kleurMark Nauta schreef:Ja, Floor inderdaad. Is geloof ik de enige 996 Gt3 in die kleur in NL. Zou wel een gave kleur zijn voor jouw GT3 ook David!Peter Tunissen schreef:Floor toch?
Groen is voor boswachters en bordeaux rood is wel mooi maar komt op mij een beetje over of het geen originele Porsche kleur is. Dit is vreemd maar zo zie ik het wel.Macboy schreef:David, waarom geen groen of bordeaux dan ?
allen schreef:Heeft iemand de foto's al van de rode GT3 gezien in de review van Drivers Republic??? 8)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex en 4 gasten