Is toch een mooi woord voor ? lifestyle station.. ofwel een lul de behanger station

Snipe schreef:Lifestyle station. Tja.
En geen gezinscontainer? Ik zou geen enkele andere reden kunnen verzinnen om er een te kopen. Ja, een verhuisbedrijf, maar daar is 'ie echt te klein voor.
@ Arthur: ik wist het wel, maar ik was het even kwijt.
duifjes.com schreef:Rico, ik snap niet dat jij op vakantie kan met 2 en nu 3 kinderen in een 3-serie....als wij 2 weken Zuid-Frankrijk gaan dan zit zelf een Landcruiser helemaal vol, nu is wel mijn ervaring het maakt niet uit hoeveel ruimte hij gaat toch vol maar goed. Het grappige is wel dat toen we vorig jaar met het vliegtuig naar Zuid-Frankrijk gingen we aan een 3 koffers genoeg hadden
Die je ook daar wel had kunnen kopen.. helemaal voor wat betreft de vrouwenduifjes.com schreef:kom je terug ga je je afvragen waarom je 2 langebroeken 4 truien hebt meegenomen
Snipe schreef:Ik reed zelf een tijdje regelmatig met een 318d Touring, maar om nou te zeggen dat ik het echt praktisch vond....
Doe toch niet de hele tijd zo dwars!Snipe schreef:Je zegt het zelf al: hoe meer ruimte je hebt, hoe meer troep je meesleept.
Doe dat ding toch weg man. Ik heb net even voor je gekeken in de Configurator op bmw.nl. Zo'n Touring is veel sportiever en je hebt een 335i xDrive Touring met het hele boekje erop al voor 96k. Wel handgeschakeld natuurlijk, want da's lekker sportief.Robin schreef:Maar ja ik ben ook 'n rare 38 jarige ouwe lul met 'n wief en 2 koters en 'n echte ouwelullesedan met 420pk zonder Quattro...
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 1 gast