Fraai

SteV6 schreef:Past de "gewone" S3 bumper in plaats van dat lelijke RS3 gedrocht?
Stephan
JP schreef:
Fraai
Had ovaal moeten zijn en op iedere hoek 1.Ruben schreef:2 uitlaatjes? Meer niet?
dat zijn geen leuke tijden meer voor onsErik K. schreef:De RS3 is bij de AutoVisie test van 0-100 in 4.1s geklokt
Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
Interieur ziet er goed uit en dat knorretje klinkt ook goed, verder ziet ie er uit als een kleine audi station in 4 deurs...niet echt sport maar een sportwagon achtige.Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
740?Ravin ///M schreef:Zou je denken? Zou wel een paar m5board.com runs willen zien van dat ding... Ik vind het eigenlijk wel wat. Zit erover te denken om de 740i weg te doen, zoiets als dit is lekker... automaat, bloedjesnel, ruimte genoeg en voor de leek niks bijzonders. Me like.
Dat is echt belachelijk snel zeg.Erik K. schreef:De RS3 is bij de AutoVisie test van 0-100 in 4.1s geklokt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten