En zag je m'n veertjes nog liggen?Tom V schreef:Zojuist de auto bij Bas Roos neer gezet.

En zag je m'n veertjes nog liggen?Tom V schreef:Zojuist de auto bij Bas Roos neer gezet.
Was prima service van Nauta koeriersservice. Gaat goed met de zaken geloof ik, werd bezorgd op afgesproken adres met een M3 en heb diezelfde bezorger al met een GT3 zien rijden. Is nog niet gemonteerd, nog geen tijd gehad. Auto is na het ophalen naar Bas Roos gegaan dus. Heb het stuurtje erbij gegeven, is geen werk en wil eigenlijk meteen even testen als de auto terug is.Mark Nauta schreef:Volgens afspraak heeft Nauta koeriersservice eergisteren keurig het stuurtje afgeleverd. Is hij al gemonteerd meneer Verheijen?Tom V schreef:
Ben benieuwd naar het stuurtje, moet nog even wachten op Nauta koerierservice.
Ik heb een heleboel veren zien liggen.Dutch schreef:En zag je m'n veertjes nog liggen?Tom V schreef:Zojuist de auto bij Bas Roos neer gezet.![]()
Is te doen hoor. Je moet er even rekening mee houden dat ze koud wat minder remmen en je merkt een groot verschil tussen warm en koud. Verder piepen en stoffen ze lekker.Knot schreef:Is dat op straat ook te doen, E36 M3 remmen met HT10 blokken? Ook bij (ijs)koud aanremmen niet in de problemen?
Het uitlijnrapport moet ik nog krijgen. Was vrij laat met de auto ophalen en moest ook de e30 afzetten dus dat kom later nog. Had ook geen uitgangspunt dus zou het niet durven zeggen.Eric-328 schreef:Mooi dat het onderstel bevalt. Hoeveel camber heb jij staan?
Ik heb een dik hondenkussen gekocht voor d'r, dempt wat meer.Steven Nauta schreef:Erg goed te horen dat je bevindingen met AST zo goed zijn. Geeft hoop voor de toekomst![]()
Hoe vond de hond het gister?
Vandaag nog lekker op de wegen achter Oosterhout en Drimmelen geweest. Heerlijk! 8)Tom V schreef: Eigenlijk nog niet lekker kunnen proberen op de fijne binnenwegen
Ga daar zondag dan maar eens kijken dan. Heb inmiddels al zo'n 600km gereden weer en dat was voornamelijk snelweg. Behhhhallen schreef:Vandaag nog lekker op de wegen achter Oosterhout en Drimmelen geweest. Heerlijk! 8)Tom V schreef: Eigenlijk nog niet lekker kunnen proberen op de fijne binnenwegen
Lol, nou zal eens proberen een donkerdere kleur te photoshoppen.Tommy schreef:Mooie kar Tom,
E36 touring met M-pakket heeft stiekem altijd wel plekje gehad. Leuk detail op je foto's .. het stuurgele streepje
![]()
RAL nummer van Hawk ht10 weet ik niet, maar schoolbordkrijt komt dicht in de buurt, maar glanst nog een beetje te veel. Misschien moet je je velgbed flockenDat komt wel overeen.
Dat komt door het polarisatiefilter op de lens, speelt wat met weerspiegelingen. Kleurverschil is in het echt niet te bespeuren.indobesar schreef:Mooie foto's Tom!
Je skirts lijken lichter van kleur te zijn. Ooit overgepsoten?
Gebruikers op dit forum: Joost H., Mart, Peter-Paul, S-RS, Ti-Tourist (Erik) en 9 gasten