David : Auto verkocht maar what's next ?? ( Pag 9)
- David van Kampen
Re: David : BMW Z4 3.0 Individual ( vanaf pag. 4)
De reden dat ie nu nog niet in de verkoop staat is omdat het nog niet de geschikte periode is om een cabrio in de verkoop te hebben. Voor de juiste prijs zou hij nu ook al evt wel weg mogen.
- David van Kampen
Re: David : BMW Z4 3.0 Individual ( vanaf pag. 4)
De kogel is door de kerk....de Z4 gaat in de verkoop:
Link DrivingFun Occasion site:
http://www.driving-fun.com/occasions/21 ... 000km.aspx
Link Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/540209584
Ik ben er nog niet geheel over uit wat er voor terug moet gaan komen maar een Z4 Coupé behoort zeer zeker tot de opties.
Link DrivingFun Occasion site:
http://www.driving-fun.com/occasions/21 ... 000km.aspx
Link Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/540209584
Ik ben er nog niet geheel over uit wat er voor terug moet gaan komen maar een Z4 Coupé behoort zeer zeker tot de opties.
- David van Kampen
Re: David : BMW Z4 3.0 Individual ( TE KOOP)
Blijkt toch wel erg moeilijk te zijn om een leuke vervanger te vinden voor de Z4. Merk dat ik werkelijk naar van alles aan het kijken ben. Ik ben dus niet specifiek op zoek naar een tweezitter maar wil wel weer iets dat enigszins apart is.
Onderstaand een klein lijstje:
- Mini Cooper GP
- Z4 3.0Si Coupe
- Mercedes CLS 350
- Mercedes SL350
- Infiniti FX35
- VW Golf VI GTI
- VW Golf V R32
- VW Scirocco 2.0TFSI
- Audi S3
- Audi S4 B6 Avant
- BMW 3 Coupe
- BMW 130i
- BMW 530I Touring
Het valt in ieder geval nog niet mee om uit bovenstaande een goede keuze te maken. Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het er maar net aan ligt wat je behoeftes zijn.
De Z4 is nog niet verkocht dus gelukkig heb ik wat dat betreft nog wel wat tijd.
Onderstaand een klein lijstje:
- Mini Cooper GP
- Z4 3.0Si Coupe
- Mercedes CLS 350
- Mercedes SL350
- Infiniti FX35
- VW Golf VI GTI
- VW Golf V R32
- VW Scirocco 2.0TFSI
- Audi S3
- Audi S4 B6 Avant
- BMW 3 Coupe
- BMW 130i
- BMW 530I Touring
Het valt in ieder geval nog niet mee om uit bovenstaande een goede keuze te maken. Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het er maar net aan ligt wat je behoeftes zijn.
De Z4 is nog niet verkocht dus gelukkig heb ik wat dat betreft nog wel wat tijd.
- GTRene
de hoofdmoot is iets met een 3 er in zie ik wel
een leuke C63
vandaag zag ik nog zoiets rijden, mooi model
of een "gewone" C350...
of een Z3 V8

een leuke C63

of een "gewone" C350...
of een Z3 V8

-
Apart? Leuk woord. Heb je al met een en ander gereden of er ervaring mee? Want je lijst bestaat nu wel uit een partij auto's waar ík de huidige niet voor weg zou doen.
- Kasteel
Mits hij de auto nu voor de fun/erbij heeft, zou ik 'm voor geen van bovenstaande ruilenRuben schreef:Apart? Leuk woord. Heb je al met een en ander gereden of er ervaring mee? Want je lijst bestaat nu wel uit een partij auto's waar ík de huidige niet voor weg zou doen.

-
Ik ook niet..........
S4 en z3 coupe zijn ook gaaf, maar cabrio van d z4 vind ik toch wel ff dikker.....
S4 en z3 coupe zijn ook gaaf, maar cabrio van d z4 vind ik toch wel ff dikker.....
- GTRene
ow wacht, in DLD staat die prachtige Hartge Z4 cabrio te koop met 5.0 V8 440pk
voor weinig, althans voor zoiets unieks...33K
daar zou ik jou 3.0 zeker voor inruilen, wel 2x
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT

zou ik geen nee tegen zeggen

voor weinig, althans voor zoiets unieks...33K
daar zou ik jou 3.0 zeker voor inruilen, wel 2x

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT
zou ik geen nee tegen zeggen

- David van Kampen
De Z4 is idd mijn enige auto. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel een beetje in dubio sta maar vindt het ook gewoon wel weer leuk eens iets totaal anders te rijden. De Z4 bevalt nog super en is een pracht van een wagen al zeg ik het zelf maar toch he.....toch kriebelt het gewoon weer....call me nuts...maar ja so be it
Op Mobile / Autoscout staat overigens ook al een hele tijd een Alpina Roadster S te koop. Iemand bekend met deze wagen?
Met "apart" bedoel ik overigens geen grijze muis...dus gewoon een auto die een beetje anders is als al het andere spul dat er rond rijdt. Nu valt natuurlijk niet alles uit bovenstaande lijst daaronder maar een groot gedeelte wel. Met geen van deze wagens heb ik overigens rijervaring dus dat moest er eerdaags dan ook maar eens van gaan komen. Ik denk dat ik dan al 3/4 van mijn lijstje zal kunnen schrappen..
Momenteel neig ik nog het meest naar de Z4 Coupe dan wel die Alpina Roadster S die te koop staat.

Op Mobile / Autoscout staat overigens ook al een hele tijd een Alpina Roadster S te koop. Iemand bekend met deze wagen?
Met "apart" bedoel ik overigens geen grijze muis...dus gewoon een auto die een beetje anders is als al het andere spul dat er rond rijdt. Nu valt natuurlijk niet alles uit bovenstaande lijst daaronder maar een groot gedeelte wel. Met geen van deze wagens heb ik overigens rijervaring dus dat moest er eerdaags dan ook maar eens van gaan komen. Ik denk dat ik dan al 3/4 van mijn lijstje zal kunnen schrappen..
Momenteel neig ik nog het meest naar de Z4 Coupe dan wel die Alpina Roadster S die te koop staat.
-
Probeer eens een porsche als je eens wat anders wil 

- MartijnGizmo
[quote="David van Kampen"Op Mobile / Autoscout staat overigens ook al een hele tijd een Alpina Roadster S te koop. Iemand bekend met deze wagen?[/quote]
Ja, Femme: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=5618
(tenzij je specifiek dat exemplaar op Mobile bedoelt)
Ja, Femme: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=5618
(tenzij je specifiek dat exemplaar op Mobile bedoelt)
-
OnlineTristan
Suggestie: Boxster S
Lijkt me een mooie opvolger in lijn van de Z4.
Lijkt me een mooie opvolger in lijn van de Z4.
- David van Kampen
Een Porker durf ik eerlijk gezegd qua runningcosts niet aan...wellicht onterecht? De Z4 heeft zich tot nu toe bewezen als een uiterst betrouwbare en onderhoudsvrije ( behalve regulier onderhoud) wagen. Ik denk dat dat met een Boxster S of 996 wel anders zal zijn, toch ? De vorige Boxster vind ik trouwens ook niet echt super mooi en de nieuwere ligt simpelweg nog boven budget.
- Tommy
De M96 en M97 motoren hebben zo hun problemen, los daarvan rijden ze wel goed die Porsches.
stukje huiswerk voor Porsche geinteresseerden. Met wat geld aan preventief onderhoud kan je dus wel plezier hebben met een P.
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... ilures.htm
stukje huiswerk voor Porsche geinteresseerden. Met wat geld aan preventief onderhoud kan je dus wel plezier hebben met een P.
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... ilures.htm
- David van Kampen
Vraagprijs aangepast naar 20,450,- Euro
Onderstaand de link naar Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/562409686
Onderstaand de link naar Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/562409686
-
Eigenaar vanaf 22-4-2011. Even erboven staat, 1e eigenaar? Kenteken is 1 jaar oud? Bouwjaar 2005?
Lijkt me verwarrend voor potentiele kopers. Misschien gewoon transparant de feiten opsommen. Succes met de verkoop.
Lijkt me verwarrend voor potentiele kopers. Misschien gewoon transparant de feiten opsommen. Succes met de verkoop.
- David van Kampen
Ik heb volgens mij nergens vermeld dat ik de eerste eigenaar van de Z ben. Ik ben wel de 1e eigenaar hier in NL en dat is wat de RDW aangeeft evenals het feit dat het een import wagen is.Ik neem aan dat je verwijst naar die gegevens.
Ik heb de Z4 destijds particulier in Duitsland gekocht. De vorige eignaar heeft de Z4 uit de voorkeur selectie van BMW Dusseldorf gekocht en heeft hem slechts een paar maanden gereden( kreeg een diesel van de zaak) . Voordeel voor mij was dus dat er nog een paar maanden Europlus dealergarantie op zat.
De gehele historie van de auto is aanwezig en de kmstand is ook volledig aantoonbaar.
Wat mij betreft redelijk transparant.
Ik heb de Z4 destijds particulier in Duitsland gekocht. De vorige eignaar heeft de Z4 uit de voorkeur selectie van BMW Dusseldorf gekocht en heeft hem slechts een paar maanden gereden( kreeg een diesel van de zaak) . Voordeel voor mij was dus dat er nog een paar maanden Europlus dealergarantie op zat.
De gehele historie van de auto is aanwezig en de kmstand is ook volledig aantoonbaar.
Wat mij betreft redelijk transparant.
-
Nog een Roadster S in Nederland te koop sinds vandaag: http://link.marktplaats.nl/572772638
- David van Kampen
Oeehhh .... very nice indeed 

-
Meteen verkocht?? Gisteravond advertentie er op, prijs 25K, vanochtend NOTK, en nu advertentie al weg?? 

- David van Kampen
Vamorgen stond ie er idd nog op met prijs n.o.t.k. ..... zou wel een hele snelle verkoop zijn... 

-
- David van Kampen
Re: David : Infiniti FX35 ( vanaf pag. 6)
De Z4 is inmiddels al weer enige tijd geleden verkocht en de zoektocht naar iets nieuws kon dus beginnen. Omdat ik toch wel een auto wilde ( nodig heb) met wat meer ruimte heb ik alle tweezitters als eerste van mijn lijstje geschrapt ( jammer maar helaas).
Ik wilde iets aparts of in ieder geval een auto met voldoende ruimte / geen grijze muis en nog enigszins acceptabele prestaties. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een zwarte Infiniti FX35 AWD met slechts 32000 aantoonbare miles op de teller ( auto is nieuw geleverd door Nissan NL). Toegegeven het is even wennen als je uit een Z4 dan wel BMW komt...en ook het formaat is even wennen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vindt rijden. Ik heb dit altijd al een gaaf model gevonden en het uitlaatgeluid is ook nog eens heerlijk! Verder vind ik het een behoorlijk stugge wagen, komt mede door de originele 20" velgen. Het is een aparte keuze die hoogstwaarschijnlijk niet iedereen zal maken..maar ja...ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
Voorlopig is de wagen nog origineel maar voor komend voorjaar worden de huidige wielen voorzien van een zwarte poedercoating en komt er nog een setje H&R spacers tussen.
En dan de foto's:

Ik wilde iets aparts of in ieder geval een auto met voldoende ruimte / geen grijze muis en nog enigszins acceptabele prestaties. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een zwarte Infiniti FX35 AWD met slechts 32000 aantoonbare miles op de teller ( auto is nieuw geleverd door Nissan NL). Toegegeven het is even wennen als je uit een Z4 dan wel BMW komt...en ook het formaat is even wennen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vindt rijden. Ik heb dit altijd al een gaaf model gevonden en het uitlaatgeluid is ook nog eens heerlijk! Verder vind ik het een behoorlijk stugge wagen, komt mede door de originele 20" velgen. Het is een aparte keuze die hoogstwaarschijnlijk niet iedereen zal maken..maar ja...ik ben nu eenmaal iemand van uitersten

Voorlopig is de wagen nog origineel maar voor komend voorjaar worden de huidige wielen voorzien van een zwarte poedercoating en komt er nog een setje H&R spacers tussen.
En dan de foto's:
Laatst gewijzigd door David van Kampen op 13 nov 2012, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gaaf ding, tenminste wat anders!
- dvh
Gaaf ding !
Kennis van me heeft er ook een.
Geluid is heerlijk ! Mooiste SUV sound
Kennis van me heeft er ook een.
Geluid is heerlijk ! Mooiste SUV sound