Spa 30 Maart 2009 Circuitdag

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Luco

Re: Spa 30 Maart 2009 Circuitdag

Bericht door Luco » 30 mar 2009, 22:34

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee hoor was een hardstikke leuke dag :thumbup:
Ik klaag niet, zit Aiko te stangen :mrgreen:

Tom V

Bericht door Tom V » 30 mar 2009, 23:56

2.47 luco? Ik wist niet dat ze op het rechte stuk een chicane hadden bijgelegd? :angel:

Thommy

Bericht door Thommy » 31 mar 2009, 07:26

Ben halverwege de dag komen aan waaien. En het was idd mooi weer, druk en gezellig. Verder heel wat mooi foto’s kunnen maken, deze volgen. Stond nog bij Fagnes te kijken toen er een witte E46 GTR aan kwam vlammen en hem even voor mijn neus in de muur plomte… ik heftig op het foto knopje drukken…………………………………………………. Leeg………………..

Foto’s volgen nog, heb hier ff geen cardreader

Grt Thommy

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 31 mar 2009, 08:07

De 'GTR' deed alles behalve vlammen overigens ;) (voor zo'n auto zo langzaam rijden schiet niet echt op...) Wel jammer dat het einde van die auto (tenminste: voor de dag)

Goede organisatie trouwens van de Circuitclub. Netjes geregeld allemaal. (mag ook wel eens gezegd worden, je maakt het vaak anders mee). Enige lastige vond ik die pols bandjes: die zijn te kort om over je handschoenen te doen zodat je bij het oprijden van de baan deze eerst half uit moet doen voordat ze kunnen zien dat je er op mag (als mensen tips hebben hoe dat slimmer kan: graag :) ).

De eerste circuit test van het Intrax gebeuren onder de e34. Gaat erg goed. Auto is erg rustig en doet het perfekt in de lange(re) bochten. De chicane + La Source vallen met een dermate grote auto echter niet mee (geen verrassing natuurlijk) :mrgreen: Met een kleine drift/glijdend de bocht in scheelde al een stuk, maar die bochten zijn gewoon even werken en kosten wat tijd.
Ga er nog een beetje camber bij zetten dan blijven de voorbanden met meer rubber op het asfalt in de bochten.

Was erg gezellig: heel wat DF'ers gezien. Veel taxi rondjes gereden (zo ongeveer alle ronden :lol: ).

DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 01 apr 2009, 23:00

De eerste circuit test van het Intrax gebeuren onder de e34. Gaat erg goed. Auto is erg rustig en doet het perfekt in de lange(re) bochten. De chicane + La Source vallen met een dermate grote auto echter niet mee (geen verrassing natuurlijk) :mrgreen: Met een kleine drift/glijdend de bocht in scheelde al een stuk, maar die bochten zijn gewoon even werken en kosten wat tijd.
Ga er nog een beetje camber bij zetten dan blijven de voorbanden met meer rubber op het asfalt in de bochten.

Was erg gezellig: heel wat DF'ers gezien. Veel taxi rondjes gereden (zo ongeveer alle ronden :lol:

Dan heb je zeker nog wel even met Henk Thuis gebabbeld :?: :wink:

Was inderdaad een geslaagde dag, vond het alleen erg druk, maar met het zonnetje erbij was het zeker een geslaagde dag..

Gr.

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 02 apr 2009, 07:14

Zeker met Henk gebabbeld ;) (Henk stond ook bij mij in de Pitbox :mrgreen: )
Hij heeft ook nog een test ronde met de e34 gereden (helaas al vrijwel direkt een rode vlag in die ronde dus niet echt 100% kunnen testen daardoor) waarbij ik zelf in de passagiersstoel zat.

DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 04 apr 2009, 00:10

Aernoudt schreef:Zeker met Henk gebabbeld ;) (Henk stond ook bij mij in de Pitbox :mrgreen: )
Hij heeft ook nog een test ronde met de e34 gereden (helaas al vrijwel direkt een rode vlag in die ronde dus niet echt 100% kunnen testen daardoor) waarbij ik zelf in de passagiersstoel zat.
Hele aardige man moet k zeggen, jammer dat je niet volledig van zn ervaring hebt kunnen profiteren, volgende keer beter..

Plaats reactie