Cannonball run 6 augustus 2006
- Arthur
- Auto: Nr.51
Pardon?? Jij rijdt ergens vooraan mee met die auto van je.Tom schreef:Ik weet niet of ik echt per se zelf mee ga rijden. Want met andere meerijden lijkt me ook gaaf, zeker met dit wagenpark!
Achter de M3's okay.
Maar helemaal achteraan zal wel een A3 TDI rijden met daarvoor een Ford Focus als ik het lijstje zo zie

Ik denk dat ik maar met iemand mee moet rijden... RICOOH!!

- Erik K.
- Knot
Hij is ff moe inderdaad... snap niet dat Albert maar op 110 graden olietemp kwam op de Nordschleife.. hoe kom ik gvd aan 140 op Zandvoort dan??? Oke, het is meer accelereren vanaf lage snelheid maar WTF... zou mn oliekoeler dan vol bladeren zitten ofzo?
Hoop vrijdagavond alles te kunnen fixen.
Gaaf toch om verschillen tussen de GT en de 3.2 te zien enz? Beetje een setup maken, kunnen we nog met pro filmpjes voor de dag komen. Filmen vanuit de RS4 ofzo en dan wat gave sprintjes tegen elkaar daarvoor.
Hoop vrijdagavond alles te kunnen fixen.
Gaaf toch om verschillen tussen de GT en de 3.2 te zien enz? Beetje een setup maken, kunnen we nog met pro filmpjes voor de dag komen. Filmen vanuit de RS4 ofzo en dan wat gave sprintjes tegen elkaar daarvoor.
- Erik K.
- Erik K.
- Arthur
- Arthur
Zie net dat die A3 van Macboy gechipt is...Arthur schreef:Pardon?? Jij rijdt ergens vooraan mee met die auto van je.Tom schreef:Ik weet niet of ik echt per se zelf mee ga rijden. Want met andere meerijden lijkt me ook gaaf, zeker met dit wagenpark!
Achter de M3's okay.
Maar helemaal achteraan zal wel een A3 TDI rijden met daarvoor een Ford Focus als ik het lijstje zo zie![]()
Ik denk dat ik maar met iemand mee moet rijden... RICOOH!!
Indien bij JD dan 190pk en 400+ Nm

Wil ik ook wel eens tussenacceleraties van zien

- Erik K.
Volgens mij kun je met hogere snelheden beter een iets te hoge spanning hebben dan te laag. Enige nadeel zou kunnen zijn, is dat je banden niet goed slijten. Maar dat is met een te lage spanning idem.Gaat mij erom of het op hoge snelheid rijden (heel) erg is om ze iets hoger in druk te hebben.
Ik vermoed van niet.
- Knot
Ze doen alles voof comfort he... maar 2,5 rondom is prima denk.Arthur schreef:Toen ik hem kreeg zat er +/- 2,0 in.
Nu dus 2,6 rondom.
Dat verschil merk ik wel.
Ik zou dan nu eerst achter 0,3 eruit moeten laten, heb ik ff geen zin in (bakken met regen).
Gaat mij erom of het op hoge snelheid rijden (heel) erg is om ze iets hoger in druk te hebben.
Ik vermoed van niet.
- Jeroen Watermulder
Wat doen we trouwens als het zondag met bakken uit de lucht komt?
Ik ga dan niet achter elkaar aan blaffen. Ten eerste ben ik niet meer in het bezit van voldoende profiel op mijn banden om met 250 loos te gaan. Ten tweede zie je in Duitsland helemaal niks meer door de spray achter de auto.
Persoonlijk zou ik het onverantwoord vinden als het flink regent.
Ik ga dan niet achter elkaar aan blaffen. Ten eerste ben ik niet meer in het bezit van voldoende profiel op mijn banden om met 250 loos te gaan. Ten tweede zie je in Duitsland helemaal niks meer door de spray achter de auto.
Persoonlijk zou ik het onverantwoord vinden als het flink regent.