Klopt helemaal. Was onderweg naar Twigt.
Zag jou ook op het laaste moment voorbij schieten.
De jongen zit niet hier, enkel een klant van Bas.stefan740 schreef:Staat wel eens een zwarte E30 met bas roos bestickering hier in de betouwstraat nijmegen, iemand van hier?
Wel een waakhond van 100kg die op 2 benen loopt (A), deze sliep echterPetrolhead Tom schreef:Heb jij geen gun op kantoor staan?
Moet je zeggen waar ze bij is :banaan:Kasteel schreef:Wel een waakhond(V) van 100kg die op 2 benen loopt (A), deze sliep echterPetrolhead Tom schreef:Heb jij geen gun op kantoor staan?.....
Zo dat heeft even geduurd... Sorry, kerel! Dank, ben er ook behoorlijk blij meeKasteel schreef:Vandaag door Teun gespot tussen Elst en Arnhem(nette Golf btw).
Nou Knot dat heb ik dus ook steeds...Knot schreef:Ik wordt alleen maar gespot als de 328i bij Bas staat.... zal m binnenkort weer eens brengen
Ik lees dit nu pas, nadat je me het vanmiddag zelf kwam vertellenKasteel schreef:1 vd Nauta's met een Mini in het gras voor mijn pand, was te laat om 'm weg te sturen.
Hij valt wel lekker op ja, ik krijg regelmatig vragen of ik nietErikMartijn schreef:JohanH met de oranje SAAB 9000 gespot vanochtend. ZIet er leuk uit! (de auto dan he)
Petrolhead Tom schreef:Volgens mij heb ik Romo gespot vanavond. Rond tien voor zes op de noord-eschmarkerondweg.
Mark, wordt het niet tijd voor de onthulling?Mark Nauta schreef:Ik lees dit nu pas, nadat je me het vanmiddag zelf kwam vertellenKasteel schreef:1 vd Nauta's met een Mini in het gras voor mijn pand, was te laat om 'm weg te sturen.
.
ik stapte idd in een Mini, als bijrijder. Bart weet nu wat ik daar kwam doen. Dat zal later ook voor de rest nog wel duidelijk worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten