K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje
-
Shakes
Re: K1 (halve-finales) - December finales
Goede zaak!
En Bonjasky een mietje noemen is wel........ djeeez!
En Bonjasky een mietje noemen is wel........ djeeez!
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Sja inderdaad zeg, ga er zelf ff staan 
-
Shakes
inderdaad. Elke k1 fighter slaat elke DFer met een 50% klap neer.
-
OnlineBram
Behalve mij dan, want ik ben een militair die tevens goed is in hardlopen 
-
allen
Hoop wel voor je dat je op meer dan 50% van je vermogen nog kunt wegrennen op zo'n moment.
Gelukkig heeft Df nog altijd Hugo The Red Boxing Tiger! Laat hem die scooterschoffie maar eens de les leren! :banaan:
Gelukkig heeft Df nog altijd Hugo The Red Boxing Tiger! Laat hem die scooterschoffie maar eens de les leren! :banaan:
- Topfuel
Re: [SPOILER!!] K1 (halve-finales) - December finales
Het eerste wat in me op kwam bij het bekijken van deze verschrikkelijk kut finale wat de mooiste van het jaar had moeten worden:partyondude schreef:Hari kan het in 2009 vergeten volgens Japanse media wordt hij een jaar geschorst. De Japanse K1 eigenaar wil hem volgend jaar niet meer zien.
Bron: K1fans.net
1 jaar lang géén enkele wedstrijd laten vechten...
-
HSR
:banaan:allen schreef:Hoop wel voor je dat je op meer dan 50% van je vermogen nog kunt wegrennen op zo'n moment.![]()
Zat laatst nog een filmpje te kijken van LeBanner. G*dverd*mme wat slaat die vent hard, zeg. Onvoorstelbaar.
En ik ben bang dat Hari mij finaal het ziekenhuis in slaat c.q. trapt.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik wil The red Boxing Tiger wel eens tegen Bob Sapp zien eigenlijk 
- Fernando
Ik win zeker van Bob Sapp. Na de gong ren ik nl. zo hard mogelijk rondjes om hem heen tot ie duizelig neergaat.....Flatline schreef:Ik wil The red Boxing Tiger wel eens tegen Bob Sapp zien eigenlijk
-
allen
hugo schreef:En ik ben bang dat Hari mij finaal het ziekenhuis in slaat c.q. trapt.
Voor, tijdens of na de wedstrijd?
- Fasteddie2
...hoorde dat er een rematch komt op de Dam in Amsterdam...
bron: mijn marokkaanse freunden in het zonnebank centrum.

bron: mijn marokkaanse freunden in het zonnebank centrum.
- Fasteddie2
dubbel(e rechtse)
- Tim Schuurman
Helderhugo schreef:Het is niet vrijwillig klappen incasseren. Het is de rush van het anticiperen op de acties van je opponent, het timen van die linker hoek en het ontwijken van die dubbele jab. Daarnaast kan ik je alleen maar aanraden eens met een ervaren bokser wat te gaan stoten op een stootzak. Als je eenmaal goed opgewarmd bent en je zit mentaal in ''de zone'' dan kan je helemaal los gaan op zo'n zak en dat is gewoon zo'n lekker gevoel. Hele dag binnen zitten met je werk en dan 3 avonden per week even helemaal kapot gaan.Tim Schuurman schreef:Nee ik moet er ook bij zeggen dat ik het zelf absoluut niet durf en sowieso geen gevecht zou willen. Het is ook geen sport die ik graag zou willen doen.
Vrijwillig klappen incasseren en kijken of je een ander laveloos kan tikken. Voor mij moeilijk om te begrijpen, iemand die me eens uit kan leggen wat de drijfveer achter de sport is voor iemand?![]()
Daarnaast is het natuurlijk ook goed voor je zelfvertrouwen, de wetenschap dat je, indien het nodig moest zijn, jezelf te kunnen verdedigen.
-
HSR
allen schreef:hugo schreef:En ik ben bang dat Hari mij finaal het ziekenhuis in slaat c.q. trapt.
Voor, tijdens of na de wedstrijd?
voor tijdens en na de wedstrijd.
Uberhaupt vind ik de gevechten bij K1 soms discutabel kwa opponenten. 2.11 lange reus als Sem schilt tegen een 1.80 lange Aerts.
Wat Bob sapp betreft. Ja, 200kg vlees tegen mijn 73 kg. Vent hoeft alleen maar tegen mij aan te leunen en ik ben al plat.
- Fernando
Dit was wel het toppunt trouwens, Hong Man Choi versus Kaoklai (2.18 vs 1.80) :banaan:
ow en Hugo, Aerts is geen 1.80 maar 1.92m

ow en Hugo, Aerts is geen 1.80 maar 1.92m
-
allen
Gisteren dat stukje met Manhoef gezien. Dan zegt lengte ook niet alles, of wel? 
-
OnlineBram
Fasteddie2 schreef:dubbel(e rechtse)
-
Shakes
hee Patje,
train je nog bij Monique en Marcel? Ben inmiddels ook weg bij Jeroen en had hetzelfde gezeik..............
train je nog bij Monique en Marcel? Ben inmiddels ook weg bij Jeroen en had hetzelfde gezeik..............
- Fasteddie2
Zeker wel...prima school, super relaxed. Marcel zit ff serieus in de lappenmand, vandaar dat Monique het ook niet zo goed deed in Hamburg (kop er totaal niet bij zei ze...)...
Foto's van Hedwig hangen er trouwens ook aan de muur....best leuk.
Welk gezeik ?....ben zelf weggegaan omdat ik verhuist ben he...heb met hem nooit wat te maken gehad.
Foto's van Hedwig hangen er trouwens ook aan de muur....best leuk.
Welk gezeik ?....ben zelf weggegaan omdat ik verhuist ben he...heb met hem nooit wat te maken gehad.
-
Shakes
Aah ok,
dacht dat jij qua geld enzo ook gezeik had met Jeroen/Sylvia. Anyway ben er weg!
Was maandag bij Monique gaan kijken, had me haar kaartje op de universe gegeven. Ben woensdag bij Hedwig gaan kijken en toen was de keus was snel gemaakt. Was qua reizen gewoon niet handig om bij Amstel te gaan trainen.
dacht dat jij qua geld enzo ook gezeik had met Jeroen/Sylvia. Anyway ben er weg!
Was maandag bij Monique gaan kijken, had me haar kaartje op de universe gegeven. Ben woensdag bij Hedwig gaan kijken en toen was de keus was snel gemaakt. Was qua reizen gewoon niet handig om bij Amstel te gaan trainen.
- Fasteddie2
(sorry off topic)
...heb Monique nog ff gesproken, maar voor de begeleiding (indien je die nodig hebt) hoef je het niet te doen....begeleiding van Hedwig zelf kost 800e/mnd. Of kan je daar met Wil trainen ?....dat zou natuurlijk wel heel veel kunnen schelen...wordt je eindelijk eens wat groter, na al die jaren

...heb Monique nog ff gesproken, maar voor de begeleiding (indien je die nodig hebt) hoef je het niet te doen....begeleiding van Hedwig zelf kost 800e/mnd. Of kan je daar met Wil trainen ?....dat zou natuurlijk wel heel veel kunnen schelen...wordt je eindelijk eens wat groter, na al die jaren
-
Shakes
Ik doe lekker m'n eigen ding, na een jaar met Ewald te hebben getraind weet ik wel ongeveer hoe en wat.
Heb in D-H nog een personal trainer die ik om advies kan vragen en verder lees ik veel. Nu over Scott Abel bijvoorbeeld.
Broer van Hedwig zei al dat hij met mij moest gaan trainen. Heb ze gister bezig gezien en dat zag er wel aardig uit maar nou niet dat ik er erg van onder de indruk was. Ik ben nu wel "wat" groter dan toen ik met Will trainde. We geven beide nooit op dus dat werkt wel.
N.
Heb in D-H nog een personal trainer die ik om advies kan vragen en verder lees ik veel. Nu over Scott Abel bijvoorbeeld.
Broer van Hedwig zei al dat hij met mij moest gaan trainen. Heb ze gister bezig gezien en dat zag er wel aardig uit maar nou niet dat ik er erg van onder de indruk was. Ik ben nu wel "wat" groter dan toen ik met Will trainde. We geven beide nooit op dus dat werkt wel.
N.
- bartje325i
bartje325i schreef:Badr hari doet het goed, maar hij strijkt mij tegen de haren in :fy: (net als alonso)
Hele grote smoel .....![]()
Even mezelf quoten uit het begin van dit draadje.
Ik was eerst bang dat die bla bla harki het nog ging redden ook
Anti climax en van mij mag hari gelijk weg blijven. Die jongen heeft duidelijk geen zelfbeheersing
Dat Remy helemaal niet duizelig was of wel, geeft in mijn ogen alleen maar aan dat Remy wel zelfbeheersing heeft.
Dus op zo'n moment even "aanstellen" en kijken wat de scheids/organisators doen. Easy money
En terecht
- Fernando
vind ik ook, duizelig of niet het gaat hier (kredietcrisis kuch) wel over 400.000 dollar..... 
-
allen
Chuck schreef:+1Paul schreef:Wat een poppenkast zeg...
die Remy is ook een mietje hoor... wordt niet eens geraakt als die op de grond ligt...en dan is ie ineens "duizelig" yeah right!!!!!!!
Keur de actie van BADR niet goed... maar was echt de mooiste vechter van dit tournooi.... en ik had deze partij nog wel even wat verder willen zien...
Die hele K1 is een poppenkast om te janken... alleen al om de jury die er zit