Wat een mooi ding trouwens! Remt ook pas bij 50mtr einde start/finish..Mathieu schreef:En de snelste tijd van de dag gerealiseerd door Johan Albers in een Donkervoort.
Nissan, Porsche, Mosler, Corvette, Viper. Wasda :banaan: ???
12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Hij staat nu voor €49500,- te koop! 8)
Even de Dax inruilen..
Even de Dax inruilen..
- twan van der wouw
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 17 apr 2008, 19:44
- Locatie: Gendt (tussen arnhem en nijmegen)
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
He, Df ' ers nog bedankt voor afgelopen zondag, ik heb het toch weer voor de 2e keer gefixt om in de finale van de Pro-Street te komen met m'n engelse gebakje met maar 260PK tussen de PK pakhuizen, natuurlijk moet zo'n Exige harder kunnen met 900kg tochmet nog maar 6 maanden ervaring gaan we de goede kant op.
Het vrij rijden op het einde met 2 vrienden van me was een belevenis op zich ,met bijna racetempo
vlogen we tussen de Puma's en ander gepimpte wannabe's door we reden ongeveer 3 op 2 rondjes, soms een beetje aso maar goed we hebben wel gelachen.
nog even wat anders:
Als ik de foto's bekijk zie ik dat mijn Exige zeer veel rolt om de lengteas heeft iemand tips voor me om dit tegen te gaan, dempers, veren stabilisatorinstellingen zijn welkom. Ik ben van plan om binnenkort de bilsteins te vervangen door een originele ohlins raceset, lost dit mijn probleem op en wie heeft dan voor mij de afstelgegevens e.d. want ik moet harder oke oefening baart kunst.................... heeft er iemand trouwens ervaring met andere straatlegale circuitbanden van de yoko 048 ers op een lotus ??
Aankomende maanden probeer ik nog wat te rijden op zantvoort en assen als het even tussendoor kan.
Gr Twan
Enne Cor, ik had best voor je kunnen starten......
Het vrij rijden op het einde met 2 vrienden van me was een belevenis op zich ,met bijna racetempo

nog even wat anders:
Als ik de foto's bekijk zie ik dat mijn Exige zeer veel rolt om de lengteas heeft iemand tips voor me om dit tegen te gaan, dempers, veren stabilisatorinstellingen zijn welkom. Ik ben van plan om binnenkort de bilsteins te vervangen door een originele ohlins raceset, lost dit mijn probleem op en wie heeft dan voor mij de afstelgegevens e.d. want ik moet harder oke oefening baart kunst.................... heeft er iemand trouwens ervaring met andere straatlegale circuitbanden van de yoko 048 ers op een lotus ??
Aankomende maanden probeer ik nog wat te rijden op zantvoort en assen als het even tussendoor kan.
Gr Twan
Enne Cor, ik had best voor je kunnen starten......
- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
twan van der wouw schreef:
Enne Cor, ik had best voor je kunnen starten......




- Herman Gast
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 16:12
- Locatie: Zeeland
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Ohlins racesetje (mits niet versleten) en dikke anti-roll-bar doen samen 95% van de truck. Voor het betere vingerspitsengevoel blijft het advies: PlansMotorsport in Dunsfold. Even prutsen, rondje buiten, even prutsen, rondje buiten, even prutsen, rondje buiten, even prutsen, rondje buiten, even ...... enz. enz. en dan is ie klaartwan van der wouw schreef:nog even wat anders:
Als ik de foto's bekijk zie ik dat mijn Exige zeer veel rolt om de lengteas heeft iemand tips voor me om dit tegen te gaan, dempers, veren stabilisatorinstellingen zijn welkom. Ik ben van plan om binnenkort de bilsteins te vervangen door een originele ohlins raceset, lost dit mijn probleem op en wie heeft dan voor mij de afstelgegevens e.d. want ik moet harder oke oefening baart kunst


- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
daar stonden de baasjes...

- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
goed voor 2:40

- Niels
- Berichten: 22505
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Goed voor een hoop 

- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Niels schreef:Goed voor een hoop
Ik zou zeer content zijn met zo'n tijd...........
in de Bravo 1.4 op gas op 3 cylinders

- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Hielke schreef:Niels schreef:Goed voor een hoop
Ik zou zeer content zijn met zo'n tijd...........
in de Bravo 1.4 op gas op 3 cylinders


haha tsja op 3 poten heb je 180cc minder dan de kadett :p . en waarschijnlijk meer dan de ~85 kreupele pony's aan de kruk die het hok heeft. (stoterstangen ... echt een gemiddelde sparta met is meer high tech

Ik had alle tijd om te kunnen genieten van de rechte stukken

Maar inderdaad tussen alle andere tijden is het heel traag ..

Om je een idee te geven rijd de Youngtimer klasse waar hij in hoort (tot 1300cc, het is een 1200) op slicks ( dus simca 1000's NSU TTS) rond de 2:34 (geen 1:34 zie post hieronder ) op assen.. slicks helpen wel een seconde of 2 a 3 .. dus ik ben erg content met de tijd...
Ik denk dat ik hem maar eens een youngtimer event ga proberen inschrijven : )
Laatst gewijzigd door Frank280zx op 16 okt 2008, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- twan van der wouw
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 17 apr 2008, 19:44
- Locatie: Gendt (tussen arnhem en nijmegen)
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
je schrijft 1.34.............. of bedoel je 2.34................. of heb je een indy car young timer of zo.....................
gr twan
enne volgend jaar met je zx280 V8enz. let op moet wel op kenteken staan voor de pro street 
gr twan

Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
In dit filmpje zie je net het einde van Elmar zijn asoactie in de pitsstraat






- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Luco, makkelijk hoor RWD. 

-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Elmar schreef:Luco, makkelijk hoor RWD.
haha dat ziet er wel erg cool uit 8)

- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Nou das niet helemaal waar ... Voormalig kenteken mag volgens de regelementen ook .. ik ben in de pro street ingeschreven op een Amerikaans kenteken .. hetgeen overigens ook nog geldig is!twan van der wouw schreef:je schrijft 1.34.............. of bedoel je 2.34................. of heb je een indy car young timer of zo.....................
gr twanenne volgend jaar met je zx280 V8enz. let op moet wel op kenteken staan voor de pro street
Dit betekend dat je dus eigenlijk alles kan meeslepen want bijna elke auto is ooit wel op straat begonnen dus heeft een voormalig kenteken

Maar goed volgende keer zeker in iets potenters!
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Mooi zeg... volgend jaar ook maar s meedoen........
- Jeroen van Emmerik
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 17:09
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Denk niet dat jou auto binnen de geluidsnormen valt 

- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
Das een aardige loophole in het regelement dan. Als je dus een racewagen mee neemt die ooit op kenteken gestaan heeft dan mag je dus in Semi Pro en Pro Street rijden ?!?!?
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
euhhhhhhhh volgens mij moet die apk gekeurd zijn?Frank280zx schreef:Nou das niet helemaal waar ... Voormalig kenteken mag volgens de regelementen ook .. ik ben in de pro street ingeschreven op een Amerikaans kenteken .. hetgeen overigens ook nog geldig is!twan van der wouw schreef:je schrijft 1.34.............. of bedoel je 2.34................. of heb je een indy car young timer of zo.....................
gr twanenne volgend jaar met je zx280 V8enz. let op moet wel op kenteken staan voor de pro street
Dit betekend dat je dus eigenlijk alles kan meeslepen want bijna elke auto is ooit wel op straat begonnen dus heeft een voormalig kenteken![]()
Maar goed volgende keer zeker in iets potenters!
Dat lukt echt niet zonder kenteken.
een buitenlands kenteken zou mogen, maar de auto voldoet dan volgens mij niet aan de apk normen, beetje vaag dus.Dit reglement omvat alle technische eisen voor deelname aan Autovisie Time Attack. Voorafgaand aan deelname aan het evenement Time Attack wordt ieder voertuig onderworpen aan een technische keuring en wordt de deelnemer gecontroleerd op de volgende papieren:
• Geldig EU-rijbewijs
• Geldige ziektekosten verzekering (dit dient aangetoond te worden door bv een ziektepas)
Tevens dient het voertuig te beschikken over;
• (Voormalig) kentekenbewijs (voor de klassen: Semi Pro, Pro en Small Factory)
• APK (veiligheids) normen
Mocht een van deze papieren ontbreken dan wordt de deelnemer uitgesloten van deelname aan het evenement. Hieronder staan de technische eisen die aan de voertuigen worden gesteld.
Voertuig en motor
Deelnemers die rijden in de Semi Pro Street Class en Pro Street Class dienen een straatlegale auto te hebben die een geldig kenteken heeft en voldoet aan de APK normen.
- Niels v D
- Berichten: 1945
- Lid geworden op: 31 mar 2008, 11:52
- Locatie: Sønderborg(DK)
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
APK Normen, dus als je auto theoretisch door de apk zou komen op het kenteken na, mag je meedoen.
Dus de auto moet gewoon aan dezelfde regels voldoen als een apk gekeurde auto.
Dus de auto moet gewoon aan dezelfde regels voldoen als een apk gekeurde auto.
- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: 12-10-2008: Finale Autovisie Time Attack Assen.
luco hornsveld schreef:Frank280zx schreef:euhhhhhhhh volgens mij moet die apk gekeurd zijn?twan van der wouw schreef::
Maar goed volgende keer zeker in iets potenters!
Dat lukt echt niet zonder kenteken.
een buitenlands kenteken zou mogen, maar de auto voldoet dan volgens mij niet aan de apk normen, beetje vaag dus.Dit reglement omvat alle technische eisen voor deelname aan Autovisie Time Attack. Voorafgaand aan deelname aan het evenement Time Attack wordt ieder voertuig onderworpen aan een technische keuring en wordt de deelnemer gecontroleerd op de volgende papieren:
• Geldig EU-rijbewijs
• Geldige ziektekosten verzekering (dit dient aangetoond te worden door bv een ziektepas)
Tevens dient het voertuig te beschikken over;
• (Voormalig) kentekenbewijs (voor de klassen: Semi Pro, Pro en Small Factory)
• APK (veiligheids) normen
Mocht een van deze papieren ontbreken dan wordt de deelnemer uitgesloten van deelname aan het evenement. Hieronder staan de technische eisen die aan de voertuigen worden gesteld.
Voertuig en motor
Deelnemers die rijden in de Semi Pro Street Class en Pro Street Class dienen een straatlegale auto te hebben die een geldig kenteken heeft en voldoet aan de APK normen.
Lees eens wat er staat .. normen .. geen geldige apk dus !.. daarnaast had die r35 (skyline) FH platen nog niet eens een nl kenteken.
de Evo die me reed US cali platen......
Ik heb gebeld met brain omdat ik niet wist welke klasse mijn zx zou vallen .... US kenteken geen probleem ...
Nehluz je bent snel

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten