Even voorstellen: Karel
-
Re: Even voorstellen: Karel
Gaaf project!! Auto ziet er goed uit 

- KdK
Dank je Rein!
-
KdK schreef:@Luco, inderdaad zoals al geschreven werd Supercopa.
Er komt va Renault Sport een upgrade vanuit de rallyklasse en dat geeft de 2.0 liter een vermogen van 250 pk. Maar dat staat nog op de verlanglijst want dat valt nu even buiten mijn budget. Trouwens, ik wil ook wel even zien of het met 250 pk een beetje heel blijft.
Heb je hierover meer informatie wat er allemaal veranderd (heb iets gehoord van motorvermogen, achterremmen en ophanging).
Het is niet dat ik mijn eigen Clico wil aanpassen maar meer vanwege interesse in de rallysport R3 klasse.
Vind het trouwens schitterend wat je gedaan het met de Clio, gebruik mijn eigen voor prive en werk kom er niet mee op het circuit maar ben niet vies van een beetje sporten. Al zitten daar ook weer risco's aan.
Voor mij is de auto waar ik hem voor gebruik goed genoeg sportief rijgedraag en als het moet ook nog comfortabel, zou ik wat aanpassen is het misschien het onderstel (een schroefset)
Wens je verder veel rijplezier.
grtz
- KdK
Een ander onderstel doet wonderen, net als de stoelen overigens. Meteen een compleet andere auto, van goed naar beter...
Verder weet ik alleen dat Renault met een upgrade komt voor de motot. 250 pk uit de 2.0 liter maar wel service na 500 stage kilometers...

Verder weet ik alleen dat Renault met een upgrade komt voor de motot. 250 pk uit de 2.0 liter maar wel service na 500 stage kilometers...
- RJay
Dus dan moet je elke 500 km je motor laten servicen?KdK schreef:Een ander onderstel doet wonderen, net als de stoelen overigens. Meteen een compleet andere auto, van goed naar beter...![]()
lijkt me toch niet ideaal. Is er geen andere manier om er een beetje extra vermogen uit te trekken nog?
- KdK
Die 250 pk is eigenlijk alleen een upgrade voor de rally clio (R3). Vandaar elke 500 km service, officieel na 500 stage kilometers. Dus na 500 km vol aan de bak!
Bij MR zijn ze ook al onderweg die kant op. Althans qua pk's.
Met een ander setje nokkenassen en een nieuwe luchtinlaat waar ze nu aan werken zitten ze nu al op 220 pk maar dat gaat nog omhoog aangezien beide nog in de testfase zitten. Maar het schijnt (vooral met de nieuwe luchtinlaat) een wereld van verschil te zijn t.o.v. de standaard motor. Scheelt ook veel service...
Bij MR zijn ze ook al onderweg die kant op. Althans qua pk's.
Met een ander setje nokkenassen en een nieuwe luchtinlaat waar ze nu aan werken zitten ze nu al op 220 pk maar dat gaat nog omhoog aangezien beide nog in de testfase zitten. Maar het schijnt (vooral met de nieuwe luchtinlaat) een wereld van verschil te zijn t.o.v. de standaard motor. Scheelt ook veel service...

- a.levasier
Gaaf project 

-
Die nieuwe luchtinlaat zou ook toepasbaar zijn op een standaard motor ?
- GijsH
Echt een gaaf bakkie dit zeg!
Zoiets wil ik ook wel in de toekomst, al zou ik al blij zijn met een standaard RS. 

- Macboy
KdK schreef:Maar de meest voorname reden is dat ik hem op kenteken wil hebben. Want ik wil gewoon iedere avond als ik zin heb er een stukje in kunnen sturen. En niet op de ambulance (die ik niet heb) achter de wekelijkse auto (ik heb ook geen rijbewijs voor een oplegger) naar het circuit rijden.
Karel zie dit draadje nu pas. Helemaal geweldig ! Airco en elec ramen is gewoon makkelijk, terwijl bij het weglaten de winst nihil is. Nu weet ik dat alle nihiltjes bij elkaar 100kilo opleveren, maar meer plezier is amper nodig. Meer pk nu ook niet, maar aan pk wen je altijd. Maar zolang die smile op je gezicht zit, hoeft je niks te wijzigenKdK schreef:@ Stéphane; ach ik zie het een beetje als een nieuw soort klasse die er ontstaat. Een hardcore auto voor op het circuit maar waar je ook nog mee naar huis kunt rijden.

Dit is gewoon ZO gaaf dat het niet normaal is. Ik vind je auto echt helemaal subliem. Super super super gewoon

WOOW

-
ja we hebben ook genoten van dat ding op cpz 8)
- Macboy
Maar goed dat ik er niet bij was ...
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Oh, oh, oh, wat een enorm gave wagen!
Ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar ben er via via terecht gekomen...
TOP!
Ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar ben er via via terecht gekomen...
TOP!

- Macboy
Zoals ik ja 

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Precies 8)Macboy schreef:Zoals ik ja
- KdK
- Dennis van der Schoot
Mooie site!
- Bert ///M3
Wat is dit een ontzettend gaaf karretje geworden
Had het niet gevolgd, zie het nu pas