Begint met Bra en eindigt met vo

Begrijp ik. Heel veel waar voor je geld tegenwoordig in autoland erg lastig, met die torenhoge prijzen. Stel dat een 135i 90% is en een M3 qua beleving 100%, dan betaal je voor die laatste 10% onevenredig veel meer. Het is altijd de vraag of je dat ervoor over hebt, toch begrijp ik je vrouw (maar jou ook) wel. Als je het kunt betalen, waarom niet. Dood gaan we allemaal, zou zonde zijn als je dan nog 100.000 euri op je bankrekening hebt staan. Ook van je erfenis steelt de overheid een groot deel, kun je het maar beter bij leven en welzijn uitgeven.Andre schreef:lol ja 3x 120d E98hahahahah
Ja dat ligt zeker in de mogelijkheden.
130i/135i/335i allemaal zeer mooie bmw s. En ze rijden top. Maar die M3 gaf toch net even dat kippevel op 8400 toeren gas respons is heerlijk de balans. En tja is dat het geld waard? Met die vraag heb ik nog steeds moeite mijn vrouw is daar anders in. Ik zoek meestal heel veel waar voor me geld. Dus koop je een 135i maar als dat het voor jou nou net niet is en M3 wel maar die is veel duurder maar je kan het wel betalen moet je het dan laten.? Die vraag dwarrelt altijd in mijn achterhoofd. Ik zet het nu toch maar een keer door. En hoop te genieten van de auto.
Wat bedoel je hiermee? Hebben die Sparkling Grapite gespoten BMW's allemaal last van een sinaasappelhuid?StefanCS schreef:Heel mooi zo'n M3.
Space Grau wordt ie toch? Sparking Graphite hoop ik niet voor je.
Dan kan ik je nu al vertellen dat je een sinasappelhuidje krijgt, maargoed, daar merk je niks van boven de 200+ km/h.
Ik begrijp het wel Andre, mijn opmerking is ook niet vervelend danwel belerend bedoeld.Andre schreef:Romo wat ik je ook al vertelde via PM bericht. Ik neem mijn woorden niet terug over de M3. Het is gewoon een zware hufter er zit gewoon veel te veel belasting op. Het is gewoon M marketing en veel te duur. Het is geen agile sportwagen meer. Maar ik ben nou eenmaal zo gek van die hoogtoerige atmo M motoren. En veel andere keuze heb je niet. Ik heb altijd gepost en gezeurd dat er op basis van de 1 serie een M moest komen. Was die er geweest dan had ie voor 300 procent zeker gestaan. Maar de M3 sedan V8 is op dit moment de instap M bij M. Wil je hoogtoerige atmo met super throttle respons dan kan je helaas niet anders. M3 E46 heb ik 2 van gehad dus daar ga ik niet weer heen terug.
Hoop toch echt dat bmw in de toekomst dat er onder 3 serie weer een M model komt wel met atmo. Turbo s zijn ontzettend snel veel koppel maar leveren niet het kippevel van een hoogtoerige atmo. Mijn vrouw zegt vanavond tegen mij volgens mij is de 130i sneller dan die witte.LOL ik zei dan moet je even langer wachten met opschakelen.
Gelijk heb je Andre, ik zou ook niet meer terug kunnen naar een standaard M3 met R6 heb nu al zoveel BMW's gehad met M motoren (die overigens super bevielen) dat de V8 hoogtoerig (dus niet dat oude typ USA V8 of kort bereik Rover V8) van BMW gewoon uber is..heerlik smeuïg en dat het hele bereik, eigenlijk een soort mix van de Rover V8 en de R6 M van BMWAndre schreef: Maar ik ben nou eenmaal zo gek van die hoogtoerige atmo M motoren. En veel andere keuze heb je niet. Ik heb altijd gepost en gezeurd dat er op basis van de 1 serie een M moest komen. Was die er geweest dan had ie voor 300 procent zeker gestaan. Maar de M3 sedan V8 is op dit moment de instap M bij M. Wil je hoogtoerige atmo met super throttle respons dan kan je helaas niet anders. M3 E46 heb ik 2 van gehad dus daar ga ik niet weer heen terug.
Hoop toch echt dat bmw in de toekomst dat er onder 3 serie weer een M model komt wel met atmo. Turbo s zijn ontzettend snel veel koppel maar leveren niet het kippevel van een hoogtoerige atmo.
Andre schreef:Als pure rijders auto staat de GT3 gewoon boven aan. Wat ik al eerder zei. Zo moet je een m3 sedan niet beoordelen ook niet als trackday auto. Gewoon een daily drive zoals de 335i dat van robin is. Maar dan met iets meer emotie en de fun om met die auto nog een keer bocht aan te vallen of een klein driftje. Met de M3 sedan plan je niks maar als je er zin in krijgt ga je ervoor. Een GT3 koop je, althans ik om er altijd en overal maximaal voor te gaan. Ik weet precies hoe dat gaat. GT3 staat dan meer in de garage dan dat ie op de weg rijdt. Dagen moet ik plannen wanneer ik mee ga rijden etc en 99% van de gevallen rijdt ik toch weer in de 130i. En dan begin ik me te ergeren dat die GT3 maar wat in de garage staat en dat er nooit mee gereden wordt. En daar komt bij als ik met een GT3 ook een 2e hands op de ring aan het knallen ben en dan max door karrossel ga dan zou ik alweer spijt hebben dat ik die dag de GT3 zou hebben meegenomen. Gewoon zonde. Een GT3 is mooi als je 175k overhebt en je het geen reet boeit als er nou staat of niet of als je hem nou afrost of niet het moet je totaal niet boeien. Met de 130i heb ik dat gevoel dat ding boeit me totaal niet als ik weer volgas over de ring ga etc. Set PFC remblokken erin ouwe cup velgen erop en gaan met dat ding. Garantie over een frisse. Maar autos als M3 of 2e hands GT3 zou ik daar spijt van krijgen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Thomas H en 12 gasten