Geen dak? Geen carosserie zal je bedoelen! Errug mooie auto Hans!Hans GP schreef:En ik heb me ook net ingeschrijft!(nieuw werkwoord hier op DF?) ook de pro street.
Gevraagd of ik met de Mini kan als het regent.. de Lotus heeft geen dak
Je hebt toch een helm? Zo doet Hamilton dat toch ook?Hans GP schreef:En ik heb me ook net ingeschrijft!(nieuw werkwoord hier op DF?) ook de pro street.
lol...euhm, aan de ene kant wil ik wel bij de DF'rs maar heb geen licentie en trackdays telt ook niet echtHans GP schreef:Mietje.. heel DF doet met de Pro street mee
Hehe..Ben_968CS schreef:Geen dak? Geen carosserie zal je bedoelen! Errug mooie auto Hans!Hans GP schreef:En ik heb me ook net ingeschrijft!(nieuw werkwoord hier op DF?) ook de pro street.
I know.. gaat erom dat ik hem ergens kan parkeren en droog op zandvoort kan komen.. als je rijd heb je er idd geen last van.Aiko schreef:Je hebt toch een helm? Zo doet Hamilton dat toch ook?Hans GP schreef:En ik heb me ook net ingeschrijft!(nieuw werkwoord hier op DF?) ook de pro street.
ja.. als we allemaal in pro-street gaan "inschrijften" dan word het daar juist een chaos!..Hans GP schreef:In de pro street zal het rustiger zijn en niet van die gekken op de baan die nog nooit een rondje zandvoort hebben gedaan..
Kom nou maar in de Pro street!
Beste lucky time 2:09 ongeveer, op standaard set-up dus geen instellingen of semi's, gewoon straatbanden en oude schokdempersVLA schreef:Rene wat voor rondetijden heb je ongeveer op Zandvoort dan ?
Metchu schreef:René... dat kan echt wel sneller man!
Hoeft ook niet perse tot het uiterste te gaan toch, zolang je maar fun hebt.GTRene schreef:Metchu schreef:René... dat kan echt wel sneller man!I know...maar rijd veelal behouden...wil het spul niet te veel belasten, pak soms wel wat bochten sneller maar niet het hele circuit max attack, daar rijd ik te weinig voor :playcar:
Da's precies mijn insteek; ik heb de afgelopen jaren aardig wat pech gehad met m'n ride, nu wil ik er weer eens wat fun mee hebben, dus lekker rondjes draaien en van 't event genieten zonder nou echt messcherpe tijden neer te zetten.VLA schreef:Hoeft ook niet perse tot het uiterste te gaan toch, zolang je maar fun hebt.Met zo een dure wagen zou ik ook een stuk voorzichtiger zijn als met een cheapie tracktool.
als je maar niet in de weg gaat rijdenRich schreef:Da's precies mijn insteek; ik heb de afgelopen jaren aardig wat pech gehad met m'n ride, nu wil ik er weer eens wat fun mee hebben, dus lekker rondjes draaien en van 't event genieten zonder nou echt messcherpe tijden neer te zetten.VLA schreef:Hoeft ook niet perse tot het uiterste te gaan toch, zolang je maar fun hebt.Met zo een dure wagen zou ik ook een stuk voorzichtiger zijn als met een cheapie tracktool.
(jaja, ik zal wel m'n best doen om de DF eer hoog te houden hoor)
Is er enige reden waarom Elmar weer op 1 moet staan?Opa schreef: 1. Elmar
2. Hans-GP
3. Twan
4. Ben
5. Opa
Hoe en waar kunnen we bij GP-elite inschrijven? Super dat je er weer bij bent Twan!twan van der wouw schreef:Heren,
Als jullie nog willen trainen, de zaterdag ervoor organiseert GP-elite nog een trackday. Niet goedkoop maar je kunt wel veel rijden met weinig mensen op de baan.
Gr Twan
best prijzig ja, 359 euries. Maar 30 wagens is wel lekker rustig.twan van der wouw schreef:Heren,
Als jullie nog willen trainen, de zaterdag ervoor organiseert GP-elite nog een trackday. Niet goedkoop maar je kunt wel veel rijden met weinig mensen op de baan.
Wordt het niet tijd dat we trouwens Brain vragen ons tot alle 3 de dagen toe te laten (ongeacht merk), wordt het toch nog een klein kampioenschap, of we moeten als DF ers tijdens deze dagen 4x een half uurtje kunnen krijgen om ons time-attack programma te kunnen doen 1/2 uur trainenen per klasse ee een half uurtje wedstrijd.............
Gr Twan
euhm..standaard betekent in jou geval een sticky semi...koop eens wanli'stwan van der wouw schreef: Ik ga dit jaar voor een tijd onder de 2.05 (droog) op m'n standaard banden, met m'n nieuwe vering zou dit moeten kunnen.
Gt wan
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten