Bostongroenfrank de jonge schreef:Zo op foto te zien donkergroen/blauw achtig, weet de benaming niet.

Foto's zijn een beetje donker, maar heb zo gauw nix anders:
Bostongroenfrank de jonge schreef:Zo op foto te zien donkergroen/blauw achtig, weet de benaming niet.
Zijn ook originele BMW tussenstukken als ik mij niet vergisfrank de jonge schreef:GT vleugel met tussenstukken lijkt echt
Klopt, spoiler en tussenstukken zijn origineel bmw, voorspoiler ook. Bijkomend voordeel is de gewichtsbesparing doordat ik hier een van m'n nieren voor heb moeten verkopenAernoudt schreef:Zijn ook originele BMW tussenstukken als ik mij niet vergisfrank de jonge schreef:GT vleugel met tussenstukken lijkt echt
Was behoorlijk aan de prijs stond mij bij inderdaad; 800 euro oid die tussenstukken ?Tom van H. schreef:...
Klopt, spoiler en tussenstukken zijn origineel bmw, voorspoiler ook. Bijkomend voordeel is de gewichtsbesparing doordat ik hier een van m'n nieren voor heb moeten verkopen
Dat zou ik nooit gegeven hebben voor alleen de tussenstukken (ben wel gek maar niet ZO gek). Spoiler inclusief tussenstukken was geloof ik rond de 700 euro. Heel lang naar gezocht, was in de tijd dat ik maandenlang dagelijks ebay.de checkte voor allerlei onderdelen. Nadat ik dit gekocht had begon de jongen waar ik dit van heb gekocht elke week tussenstukken op ebay te dumpen, heb dus te vroeg toegehapt hehe. Hij vertelde dan ook toen ik het spul ophaalde dat hij via BMW nog een partijtje hiervan had kunnen bemachtigen (dit kun je dus normaal niet zomaar bestellen). Weet niet of ie ze nog heeft maar zou even contact voor je kunnen opnemen als je wil. Geloof dat hij die tussenstukken destijds voor 175 euro inkocht. GT-spoilertje zou je dan nog even los moeten opsnorren (die staan wat vaker op ebay).Aernoudt schreef:Was behoorlijk aan de prijs stond mij bij inderdaad; 800 euro oid die tussenstukken ?Tom van H. schreef:...
Klopt, spoiler en tussenstukken zijn origineel bmw, voorspoiler ook. Bijkomend voordeel is de gewichtsbesparing doordat ik hier een van m'n nieren voor heb moeten verkopen
Originele? anders gaat het waarschijnlijk niet passen ivm bevestigingspunten.Aernoudt schreef:Graag navragen voor de tussenstukken, de spoiler heb ik al
Oh ja, DAT was het onderwerp van dit draadjeMartijn Koevoets schreef:Ja, gaan er nog mensen naar de Ring of hoe zit dat...
Martijn Koevoets schreef:Ja, gaan er nog mensen naar de Ring of hoe zit dat...
Voor degene die bang is dattie niet mee kan komen met mij als pasagier: ik ben op dieet...Jelmer850i schreef:ik zoeknog wat vermogen, anders kan ik jullie niet bij houden
![]()
Nee, ik moet thuis nog even 'vrij' vragenJelmer850i schreef:lol, zoek je nog vervoer dan ?
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten