blame it on Metchu 8)
@ Elmar, ik ben niet gauw bang 8) Lamaar komen die B-weggetjes :twisted:
Het was echt jammer dat je er niet was, dan was het vast nog gezelliger geweest. Je hebt iig je best gedaan om te komen tochMetchu schreef:allereerste gefeliciteerd met de 2e plek. Ik zei al tegen je broer dat je in ieder geval een visitekaartje hebt afgegeven! Jammer dat je niet eerste bent geworden. En het spijt me echt dat Metchu Productions er niet bij was, ik had het niet in de hand zeg maarAuto is wel gefixed, maar moet morgen weer voor dingetjes terug, dus druk heb ik het nog steeds. Bovendien was het pokkeweer, maar dat was geen issue
![]()
blame it on Metchu 8)
@ Elmar, ik ben niet gauw bang 8) Lamaar komen die B-weggetjes :twisted:
Oh, ik dacht dat ze scheivlak moesten driften ofzo, gewoon zoals dat normaal bij driftclub ook gaat....Flatline schreef:skidbaan... beetje rotonde driften zeg maar.... Echt verbazingwekkend dat meer dan 80% van de finalisten dat totaal niet onder de knie hadden...
Idd absurd! Mega lutsers bij Dunflop!Stéphane schreef:Alleen vanwege een camera-ploeg wint de andere? En dan dus vanwege de free publicity. Beetje jammer. Echt serieus, waar gaat het dan nog om?
Als je een oma van 83 in een rolstoel in die auto zet trekt die nog meer publiciteit en die kan dan ook niet rijden. Het is tochgeen populariteitswedstrijd?
Wat voor een autosport is dat dan? En dan voor een eenmalig item op een of andere bukzender
Ik koop nooit meer DunlopDe SP9000 die er nu onder zitten gaan er gelijk onderuit.
P.S. Voor alle duidelijkheid: ik ben niet echt boos of zoiets, maar ik vind het gewoon wel uitermate triest dat de beste rijder niet wint.
Echt een goede prestatie, Steven en ik had je meer gegund!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten