Mijn scanner deed een beetje raar, vandaar dat ik wat later ben met het artikel en heb ik even foto's gemaakt met een digitale camera van het artikel.
Klik voor GROTE versie.
Lijkt me lastig;indobesar schreef:In hoeverre kan je deze fiets vergelijken met de raspaardjes uit Italie (Ducatie, MV)?
Het concept van de MV is ook al meer dan 10 jaar oud, dus hoe ze indertijd dachten dat motoren gebouwd moesten worden. Er is veel veranderd sinds die tijd.Roy schreef:En wees eerlijk, de MV is er ook alleen maar voor de looks. Voorderest zit ie te extreem en veel te weinig vernieuwen. Lees voor de gein de reviews eens, overal slecht.
Prijs van een MV F4 312 zit rond de €26k volgens mij. Zit schijnt idd erg extreem te zijn, maar rijden erg goed. Je moet alleen van goede huize komen om het potentieel te benutten, misschien dat dat juist de zwakte is. Verder loopt deze fiets natuurlijk al een tijdje mee.Roy schreef:En wees eerlijk, de MV is er ook alleen maar voor de looks. Voorderest zit ie te extreem en veel te weinig vernieuwen. Lees voor de gein de reviews eens, overal slecht.
Ik zit zwaar in dubio....................................Rico schreef:Romo gaat ien nog komen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten