The good old days. Ik begon in de tijd een jaarkaart 1250 koste. Was 2005 denk ik.MParallel schreef: 24 jun 2026, 17:23 Nou ja 38/35 is om het even. Ik kom er elk jaar sinds 2008, toen was het €17 ofzo?
Maar geen idee meer wat ik vorig jaar betaalde.
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Enrico
- Berichten: 4341
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- MParallel
- Berichten: 9260
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
En toen was de baan leuker om te rijden.
- JP
- Berichten: 36180
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
-
OnlineBMWDennis
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 05 jan 2014, 21:17
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Heerlijk hoor. Was het dit weekend zo rustig?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

