Bram schreef: 20 jan 2026, 16:26
Ja, bij Trump en c.s. schijnt de zon uit hun reet hoor. Die is zo vredelievend en de-escalerend bezig en weet precies waar die het over heeft. Er is maar één belang, en dat is niet het belang van de V.S., maar zijn eigen belang. Bizar dat één man de wereld zo op z'n kop kan zetten.
Vragen om de Nobelprijs voor de Vrede is gewoon lachwekkend en tamelijk kinderachtig.
Hij heeft voor vrede gezorgd tussen Azerbeidjan en Albanië. Sure, die twee landen liggen maar 3.000 kilometer uit elkaar.
ICE verdedigen voor het nog net niet standrechtelijk executeren van een moeder van drie kinderen die met haar auto wegrijdt.
Enorm veel besluiten nemen zonder daarbij het Congres te betrekken.
De democratie uithollen.
Etc. Ik denk niet dat hij nog drie jaar lang president is trouwens. Midterms eind dit jaar gaat de Republikeinen veel verlies opleveren is de verwachting.
Trump is echt een grote eikel, die is verblind door de dollartekens in z'n ogen.....ik had al m'n bedenkingen toen ie weer aan de macht kwam, maar nu wel ik wel zeker dat dat figuur niet spoort, wat een gek is dat zeg!!
En die zak hooi heeft zoveel macht dat de hele wereld last van 'm heeft en zelf heeft ie volgens mij niet door hoe ie alles naar de klote helpt.....Hitler was er een kleine jongen bij.
Ik ben het niet gauw met je eens op politiek gebied Bram, maar dit keer wel, laten we hopen dat er net zoiets gebeurt als met Kennedy, dan zijn we van die levensgevaarlijke gek verlost en hopen dat er dan weer een beetje een normaal iemand daar aan de macht komt.