Volgens mij heb ik Scuderia gemist....

Bijna goed. Claudia's wederhelft rijdt GT2. Is een soort kruising tussen "Baas" uit Bassie en Adriaan en "176-617" uit de Donald Duck. No further comment.Snipe schreef:Ze schijnt veel van auto's te weten, dus....Ruben schreef:Wat zou zij me nou te vertellen hebben?![]()
"Als je een GT3 had gehad, was ik misschien wél bij je ingestapt."
Mark Nauta schreef:Ik heb vorig jaar nog een paar stukjes Ring met Claudia mee gereden in haar Civic. Die dame weet wel wat ze doet!!!Aernoudt schreef:Ruben schreef:Wat zou zij me nou te vertellen hebben?![]()
...Deze dame weet meer van auto's (en het rijden er mee
) dan menigeen op dit forum 8)
NeKe.....steve smith schreef:
Bijna goed. Claudia's wederhelft rijdt GT2. Is een soort kruising tussen "Baas" uit Bassie en Adriaan en "176-617" uit de Donald Duck. No further comment.
steve smith schreef:Bijna goed. Claudia's wederhelft rijdt GT2. Is een soort kruising tussen "Baas" uit Bassie en Adriaan en "176-617" uit de Donald Duck. No further comment.Snipe schreef:Ze schijnt veel van auto's te weten, dus....Ruben schreef:Wat zou zij me nou te vertellen hebben?![]()
"Als je een GT3 had gehad, was ik misschien wél bij je ingestapt."
HAHAHAHA Inderdaad. Die vergeten we zo snel niet meer. En z'n maatje ook niet.Steven Nauta schreef:steve smith schreef:Bijna goed. Claudia's wederhelft rijdt GT2. Is een soort kruising tussen "Baas" uit Bassie en Adriaan en "176-617" uit de Donald Duck. No further comment.Snipe schreef: Ze schijnt veel van auto's te weten, dus....
"Als je een GT3 had gehad, was ik misschien wél bij je ingestapt."Vergeet hem nooit weer, leuke gezichtsuitdrukkingen ook...
steve smith schreef: Claudia's wederhelft [...] is een soort kruising tussen "Baas" uit Bassie en Adriaan en "176-617" uit de Donald Duck.
Ergens heb ik toch wat moeite om dit met elkaar te rijmen.marknauta.nl schreef: Die dame weet wat ze doet!!!
Helemaal mee eens. En niet te vergeten een enorm goed gevoel voor humor.Dick Hoekendijk schreef:Maar voor alle duidelijkheid. Claudia is meer dan alleen looks. Ze kan weldegelijk een serieus potje sturen en heeft een welontwikkeld stel hersenen.
En een zeer gladde rug + scherpe tong. Heb dubbel gelegen van het lachen op Hatzenbach 3 waar vriend Muller en zij een partij bagger uit stonden te kramen waar een keet vol bouwvakkers nog wat van kan leren. Echt prachtig! Zeer goed voor mijn duitste schutting-vocabulaire overigens!Dick Hoekendijk schreef: Maar voor alle duidelijkheid. Claudia is meer dan alleen looks. Ze kan weldegelijk een serieus potje sturen en heeft een welontwikkeld stel hersenen.
Tja we blijven gewoon proberen.. en dan zit er altijd wel wat leuks tussenKnot schreef:Hier nog een paar probeersels van Nienke en mij (duidelijk nog in de leer kwa fotografie):
Hey Robert,Robert Guezen schreef:Jammer van de ernstig versleten Toyo's (en dat zie je) maar toch een fantastisch rondje van de "Meester" in zijn "Dikke Dame".
http://www.vimeo.com/4607340" onclick="window.open(this.href);return false;
Met dank aan Gerwin voor het "volgen" en het beeldmateriaal vanuit de CSL en Stevie voor het camera (pomp) werk in de Dikke Dame.
Robert Guezen schreef:Jammer van de ernstig versleten Toyo's (en dat zie je) maar toch een fantastisch rondje van de "Meester" in zijn "Dikke Dame".
http://www.vimeo.com/4607340" onclick="window.open(this.href);return false;
Met dank aan Gerwin voor het "volgen" en het beeldmateriaal vanuit de CSL en Stevie voor het camera (pomp) werk in de Dikke Dame.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten