De EU
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: De EU
In der Tat.
En deze:

Eindelijk werd Rutte vrijdag jl wakker als nieuwe EU voorzitter, beetje laat.
Dwazen. 'Ons' Europa verkwanselen. Geeft ons toch 'n vrijbrief om in díe landen door te gaan/binnen te vallen. Die vreselijke doctrine is hopelijk eind deze eeuw uit de wereld....OF we spreken allemaal Arabisch.
Geen tussenweg ben ik bang.
En deze:
Eindelijk werd Rutte vrijdag jl wakker als nieuwe EU voorzitter, beetje laat.
Dwazen. 'Ons' Europa verkwanselen. Geeft ons toch 'n vrijbrief om in díe landen door te gaan/binnen te vallen. Die vreselijke doctrine is hopelijk eind deze eeuw uit de wereld....OF we spreken allemaal Arabisch.
Geen tussenweg ben ik bang.
- GTRene
denk ook dat veel van die Syrische mannen misschien dan niet bij bv IS zaten (sommige wel) maar wel veel bv
bij de rebellen groep zaten, net zulk gespuis waarschijnlijk.
of via wat imams zijn gestuurd om in Europa de Jihad langzaam op te bouwen en misbruik te maken van de wetten, wat je ook al hoorde bij Syrische die gearresteerd waren.
ze konden niet uitgezet worden want oorlog daar en de wet en mensenrechten e.d. zo brutaal waren ze,
vrouwen aanranden e.d. mocht ook, immers Moslim en mensenrechten en afkomstig uit een land in oorlog en vrijheid van geloof e.d. , schijnbaar weinig zaken (zoals het er nu ligt) om dat soort lui hard aan te pakken als
ze het slim spelen.
zal op den duur wel wat tegen gebeuren, maar hoever hebben ze het dan al laten gaan en hoelang gaat het dan duren voor die nasleep/rotzooi is opgeruimd, maar ook voor de wereld weer wat rustiger wordt.
bij de rebellen groep zaten, net zulk gespuis waarschijnlijk.
of via wat imams zijn gestuurd om in Europa de Jihad langzaam op te bouwen en misbruik te maken van de wetten, wat je ook al hoorde bij Syrische die gearresteerd waren.
ze konden niet uitgezet worden want oorlog daar en de wet en mensenrechten e.d. zo brutaal waren ze,
vrouwen aanranden e.d. mocht ook, immers Moslim en mensenrechten en afkomstig uit een land in oorlog en vrijheid van geloof e.d. , schijnbaar weinig zaken (zoals het er nu ligt) om dat soort lui hard aan te pakken als
ze het slim spelen.
zal op den duur wel wat tegen gebeuren, maar hoever hebben ze het dan al laten gaan en hoelang gaat het dan duren voor die nasleep/rotzooi is opgeruimd, maar ook voor de wereld weer wat rustiger wordt.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
De burgers pikken het niet langer. Lees de reacties op oa nu.nl. We staan aan de vooravond van een revolutie in Europa. Opzouten met al die gelukzoekers uit noord afrika en midden oosten.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
http://www.nu.nl/buitenland/4195220/bes ... s-azc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Het rode kruis ook al.
http://time2wakeup.me/medewerkers-rode- ... migranten/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://time2wakeup.me/medewerkers-rode- ... migranten/" onclick="window.open(this.href);return false;
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2497 ... erd__.html" onclick="window.open(this.href);return false;smiley schreef:Wat mij nog het meest verbaasd is het georganiseerde karakter van die O&N actie.
Exact hetzelfde in meerdere steden op hetzelfde tijdstip. Raar.
- PimV
- Auto: E46 M3
Wat mij afgelopen tijd zo gefrustreerd heeft is het blijven wegkijken, nuanceren, “het-zijn-maar-incidenten” goedpraterij van de linkse gutmensch.
Zijn deze mensen in de politiek, media etc. nu echt zo naïef dat ze van het beste van iedere mens uit gaan, terwijl al keer op keer is bewezen dat dergelijke culturen er een wat dubbele agenda op nahouden qua integratie, hard werken voor je centen en wederzijds respect?
Waar zit dat in? Wat is het belang van het aanmoedigen van alsmaar meer asielzoekers opvangen, terwijl het toch overduidelijk is dat Nederland dit qua huisvesting, gezondheidszorg, bijstand you-name-it niet kan blijven opvangen uit datzelfde potje waar wij hard werkende mensen maar belasting in blijven storten.
Los van cultuur of geloof, zoveel mensen die weinig tot niets gaan bijdragen aan onze verzorgingsstaat kun je toch niet zomaar blijven opvangen. Waarom snappen deze mensen dit niet?
Ik vind dat ieder welvarend land wel een steentje dient bij te dragen aan het verminderen van conflicten en armoede. Maar we kunnen ook niet de hele wereld redden en hetzelfde leven bieden als in Nederland hard voor gewerkt is. Sterker nog, wie zijn wij om onze levensstijl en democratie op te dringen aan volken die daar wellicht totaal geen behoefte aan hebben.
En dan heb je een van de zoveelste gevallen zoals in Keulen, waar wederom blijkt dat ons pacifistisch tolerant volkje compleet onder de voet wordt gelopen door deze cultuur en dan nóg wordt zoiets gepoogd recht te praten en de schuld elders neer te leggen door lieden als Fransisco van Jole. Tenenkrommend.
Dan ook de oneerlijkheid nog richting asielzoekers: De zus van mijn vriendin is coördinator vluchtelingenopvang. Het krijgen van voorrang bij huisvesting, gratis uitjes, diverse kortingen en subsidies. Het is echt van de zotte! De medewerkers daar zitten ook met de handen in het haar, het is gewoon onhaalbaar al deze mensen te blijven helpen om vervolgens nog van een aanzienlijk percentage onbeschoftheid en misbruik te ontvangen ook.
Waarom? Ik snap het gewoon echt niet.
Zo, even mijn hart gelucht. De vraag is, hoe gaat dit veranderen.
Zijn deze mensen in de politiek, media etc. nu echt zo naïef dat ze van het beste van iedere mens uit gaan, terwijl al keer op keer is bewezen dat dergelijke culturen er een wat dubbele agenda op nahouden qua integratie, hard werken voor je centen en wederzijds respect?
Waar zit dat in? Wat is het belang van het aanmoedigen van alsmaar meer asielzoekers opvangen, terwijl het toch overduidelijk is dat Nederland dit qua huisvesting, gezondheidszorg, bijstand you-name-it niet kan blijven opvangen uit datzelfde potje waar wij hard werkende mensen maar belasting in blijven storten.
Los van cultuur of geloof, zoveel mensen die weinig tot niets gaan bijdragen aan onze verzorgingsstaat kun je toch niet zomaar blijven opvangen. Waarom snappen deze mensen dit niet?
Ik vind dat ieder welvarend land wel een steentje dient bij te dragen aan het verminderen van conflicten en armoede. Maar we kunnen ook niet de hele wereld redden en hetzelfde leven bieden als in Nederland hard voor gewerkt is. Sterker nog, wie zijn wij om onze levensstijl en democratie op te dringen aan volken die daar wellicht totaal geen behoefte aan hebben.
En dan heb je een van de zoveelste gevallen zoals in Keulen, waar wederom blijkt dat ons pacifistisch tolerant volkje compleet onder de voet wordt gelopen door deze cultuur en dan nóg wordt zoiets gepoogd recht te praten en de schuld elders neer te leggen door lieden als Fransisco van Jole. Tenenkrommend.
Dan ook de oneerlijkheid nog richting asielzoekers: De zus van mijn vriendin is coördinator vluchtelingenopvang. Het krijgen van voorrang bij huisvesting, gratis uitjes, diverse kortingen en subsidies. Het is echt van de zotte! De medewerkers daar zitten ook met de handen in het haar, het is gewoon onhaalbaar al deze mensen te blijven helpen om vervolgens nog van een aanzienlijk percentage onbeschoftheid en misbruik te ontvangen ook.
Waarom? Ik snap het gewoon echt niet.
Zo, even mijn hart gelucht. De vraag is, hoe gaat dit veranderen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Om op je laatste vraag te reageren; ik ben serieus "bang" dat het te laat is om dit adequaat op te lossen. Het is onomkeerbaar geworden en je gaat dit niet meer veranderen.
Ik denk dat "wij" over tig jaar (noem maar een aantal) een Islamitsch/Moslimland zijn geworden. Of iig een heel eind die richting op. Hier mag, kan en moet alles maar onder de noemer van "vrijheid van...". Er zijn al (plaatselijke) politieke partijen met deze achtergrond. Dat gaat landelijk worden en dan mag je 1x raden waar deze mensen op gaan stemmen, ook die die allang geïntegreerd zijn hier. Er is altijd hang naar de roots.
En, omdat dit het EU-draadje is, zou het ook voor heel Europa kunnen gaan gelden.
Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik te doemdenkerig ben hierin.
Ik denk dat "wij" over tig jaar (noem maar een aantal) een Islamitsch/Moslimland zijn geworden. Of iig een heel eind die richting op. Hier mag, kan en moet alles maar onder de noemer van "vrijheid van...". Er zijn al (plaatselijke) politieke partijen met deze achtergrond. Dat gaat landelijk worden en dan mag je 1x raden waar deze mensen op gaan stemmen, ook die die allang geïntegreerd zijn hier. Er is altijd hang naar de roots.
En, omdat dit het EU-draadje is, zou het ook voor heel Europa kunnen gaan gelden.
Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik te doemdenkerig ben hierin.
- WJ
Iets met vergrijzing, het is goedkoper om mensch te importeren dan vanaf geboorte op te laten groeien, wij westerlinge zijn niet zulke babyfabriekjes.PimV schreef:Wat is het belang van het aanmoedigen van alsmaar meer asielzoekers opvangen
(en dan zijn er natuurlijk ook nog de bergen baantjes waar het gros van de NL'ers zich te goed voor voelt)
Simpel gezegd, als we nu geen mensen binnenhalen hebben we over heel wat jaartjes een probleem, vergrijzing.
- GTRene
dat is niet helemaal waar, trouwens ieder wat meer ruimte lijkt mij wel prettig, waarom steeds meer en meer en meer en meer? dat houd een keer op en bevorderd de levensstandaard niet.
gewoon wat minder, zijn er nu zeg 17 miljoen mensen in NL dat mag over 5 of 10 jaar best 16 miljoen zijn of 15 miljoen.
eerst wat terug en dan stabiliseren van alles, dat geeft rust, dat meer meer is meer voor grote bedrijven meer mensen meer verkoop enz, tis al zo'n weggooi maatschappij.
het kan best wat minder en wat langer doen met zaken wat je hebt, uit die tijd stam ik nog
dat was helemaal geen verkeerde tijd en mensen kenden elkaar nog een beetje
gewoon wat minder, zijn er nu zeg 17 miljoen mensen in NL dat mag over 5 of 10 jaar best 16 miljoen zijn of 15 miljoen.
eerst wat terug en dan stabiliseren van alles, dat geeft rust, dat meer meer is meer voor grote bedrijven meer mensen meer verkoop enz, tis al zo'n weggooi maatschappij.
het kan best wat minder en wat langer doen met zaken wat je hebt, uit die tijd stam ik nog

dat was helemaal geen verkeerde tijd en mensen kenden elkaar nog een beetje

- Bert ///M3
Omdat het huidige economische/sociale stelsel niet werkt bij een krimpende bevolking/ouder wordende bevolking.
De werkende generatie betaald nu bijvoorbeeld belasting en dat gaat voor een deel naar ziektezorg en bijvoorbeeld AOW.
Word de werkende klasse kleiner en de bevolking ouder dan is het dus simpelweg niet meer op te brengen.
Ik heb eens een filmpje langs zien komen in 1 van deze topics waarin gesteld werd dat een beschaving meer als 2 kinderen per gezin voort zou moeten brengen om voort te kunnen bestaan. Iets wat niet geheel onlogisch klinkt.
Maar aan de andere kant heb je op sociaal economisch vlak ook niks aan de vluchtelingen en kosten die door de bank genomen alleen maar geld.
De werkende generatie betaald nu bijvoorbeeld belasting en dat gaat voor een deel naar ziektezorg en bijvoorbeeld AOW.
Word de werkende klasse kleiner en de bevolking ouder dan is het dus simpelweg niet meer op te brengen.
Ik heb eens een filmpje langs zien komen in 1 van deze topics waarin gesteld werd dat een beschaving meer als 2 kinderen per gezin voort zou moeten brengen om voort te kunnen bestaan. Iets wat niet geheel onlogisch klinkt.
Maar aan de andere kant heb je op sociaal economisch vlak ook niks aan de vluchtelingen en kosten die door de bank genomen alleen maar geld.
- GTRene
http://langleveeuropa.nl/2016/01/de-eu- ... anranding/" onclick="window.open(this.href);return false;De taharrush blijft in het thuisland traditioneel onbestraft, het wordt gedoogd, het mag dus. Het hoort erbij, het wordt gezien als de schuld van de vrouwen zelf. Zo gaat het nu ook in Europa: steeds weer werden massa-aanrandingen netjes voorzien van overheidsdoofpot, de politie krijgt bevelen hierover te zwijgen.
-
Het is hier al vaker geschreven. De islam en democratie gaan niet samen. Elke vrouw met een gezond verstand zou PVV moeten stemmen. Burgemeesters vragen inmiddels om meer geld om hun burgers te beschermen. Waar kan ik een motie van wantrouwen indienen tegen onze regering?
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hoe triestig het ook is, de waarheid komt in elk geval meer en meer los.
http://www.nu.nl/algemeen/4195907/zweed ... annen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/algemeen/4195907/zweed ... annen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
was nu ook eindelijk in het nieuws dacht ik, schijnbaar ook al in 2014 en langer aan de gang, maar wordt verzwegen onder het tapijt geveegd enz enz vanwege dat ze bang zijn dat het anders rechts in de kaart speelt, dus links is een grote verkrachter van! in NL wellicht ook en DLD enz...
wellicht zeggen ze ooit 'sorry' en is alles weer goed
wellicht zeggen ze ooit 'sorry' en is alles weer goed

- GTRene
dat begrijp ik dus ook niet en dat ze het moeten wegdrukken met orders van bovenaf (regerende partijen en of the puppet master van bovenaf)
met doel dat het nog groter en onbeheersbaarder wordt en dat er dan wat gebeurt, maar wat en wat is het 'vuile' plan, tenminste ik ga er vanuit dat er 1 of ander plan achter steekt, anders ist wel heel onbegrijpelijk.

met doel dat het nog groter en onbeheersbaarder wordt en dat er dan wat gebeurt, maar wat en wat is het 'vuile' plan, tenminste ik ga er vanuit dat er 1 of ander plan achter steekt, anders ist wel heel onbegrijpelijk.
- GTRene
http://www.nujij.nl/algemeen/bus-met-sc ... 3884.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;Migranten hebben bij Calais een bus aangevallen, ze gooiden ramen in van een bus vol met schotse schoolkinderen die net terugkwamen van een ski-tripje.
- PimV
- Auto: E46 M3
In theorie is dat een nobele gedachte. Echter de praktijk heeft al jaren bewezen dat het grootste deel van asielzoekers dankbaar ge(mis!)bruik maakt van allerlei toeslagen en subsidies en niet gaat werken.Bert ///M3 schreef:Omdat het huidige economische/sociale stelsel niet werkt bij een krimpende bevolking/ouder wordende bevolking.
[...]
Bron: http://www.cbs.nl/nl-nl/menu/themas/dos ... jstand.htm
Met andere woorden: Leuk, maar hierdoor wordt het potje wat door vergrijzing leeg loopt, nog sneller leeggemaakt.
Ook een interessant en wellicht bekend filmpje over het pensioenstelsel. Zelfde verhaal:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6576741 ... elegd.html
Verder blijf ik me afvragen zoals velen wat de dubbele agenda is van onze "bestuurders" of dat deze gewoon zo'n enorme plaat van morele superioriteit en naïviteit voor hun hoofd hebben...

- GTRene
ziet er idd triest uit...
eigenlijk zou je geld voor jezelf moeten sparen (automatisch) en dan worden uitgekeerd wanneer jij het nodig hebt tegen die tijd, wel gecontroleerd.
Als je dan overlijd mag het geld ineens naar je familie/echtgenoot zodat jou gespaarde geld ook van jou blijft en niet als je komt te overlijden van de staat/pensioen directeuren is zeg maar...
eigenlijk zou je geld voor jezelf moeten sparen (automatisch) en dan worden uitgekeerd wanneer jij het nodig hebt tegen die tijd, wel gecontroleerd.
Als je dan overlijd mag het geld ineens naar je familie/echtgenoot zodat jou gespaarde geld ook van jou blijft en niet als je komt te overlijden van de staat/pensioen directeuren is zeg maar...