Tuurlijk niet......overdag werken en dan 's nachts lekker onrust stoken.....om vervolgens de volgende dag weer aan het werk te gaan.......Ruben schreef:Werkschuwtuig... Geweldig.

Tuurlijk niet......overdag werken en dan 's nachts lekker onrust stoken.....om vervolgens de volgende dag weer aan het werk te gaan.......Ruben schreef:Werkschuwtuig... Geweldig.
Op die pagina staat een stukje lager:M@rcel schreef:"Onderhoudsbombardementen"
Moet niet gekker worden in deze wereld....![]()
http://www.nu.nl/buitenland/2588163/mil ... raken.html
Omdat ie de grootste open deur op aarde intrapt?Robin schreef:^Tja, hoe meer dan duidelijk is het.
Pat Condell moet zich verkiesbaar stellen voor Eerste President van Europa, wat mij betreft.
Met de vernietiging van het afvalgas worden zoveel emissierechten verdiend, dat de productie ervan een doel op zich is geworden. Dat betekent volgens de Volkskrant dat er eerst extra broeikasgas gemaakt wordt, om het vervolgens te kunnen vernietigen.
Ach het is het bekende mechanisme; er worden regels bedacht voor een niet bestaand probleem waar je bang voor gemaakt wordt. Vervolgens komen er hele groepen gesubsidieerde dodo's uit het niets (nep-wetenschappers, politici, industriele lobyisten, etc) die de geweldigste dingen gaan bedenken om het niet bestaande probleem op te lossen. Vervolgens worden de gemaakte regels misbruikt om nog meer geld aan te verdienen "want he dat is goed voor het milieu dus kopen we het af". En de grootste grap is, jij en ik betalen al dat gemiskleun. Meesteroplichters zijn het.GTRene schreef:ik heb dat soort zaken ook nooit begrepen, ja ik begreep het wel maar tis niet te begrijpen dat het kan/mag
slimme constructies/mazen in wetten enz enz.
I lol'd en verslikte mezelfHansD schreef:Nu al? Is dat niet wat snel na de verkiezingen.
Prachtig verwoord in Zeitgeist, hier eerder gepost. Alleen is het probleem dusdanig groot dat we allemaal de last zullen moeten dragen wil je het veranderd hebben. De pijn moet nog komen en wordt nog weinig geleden op dit moment, zo je wilt.Marius schreef:Ach het is het bekende mechanisme; er worden regels bedacht voor een niet bestaand probleem waar je bang voor gemaakt wordt. Vervolgens komen er hele groepen gesubsidieerde dodo's uit het niets (nep-wetenschappers, politici, industriele lobyisten, etc) die de geweldigste dingen gaan bedenken om het niet bestaande probleem op te lossen. Vervolgens worden de gemaakte regels misbruikt om nog meer geld aan te verdienen "want he dat is goed voor het milieu dus kopen we het af". En de grootste grap is, jij en ik betalen al dat gemiskleun. Meesteroplichters zijn het.GTRene schreef:ik heb dat soort zaken ook nooit begrepen, ja ik begreep het wel maar tis niet te begrijpen dat het kan/mag
slimme constructies/mazen in wetten enz enz.