Robin Hartog schreef:Gisteren The Expendables 2 gezien; hele leuke film! De actie, de humor, de actie.. Geweldig!

Ik zag 'm gisteravond. Ze hebben alleen Steven Seagal vergeten

Dat kan wel in nummer 3. LOL
Tja. Ramme knalle en 1000 liter ketchup. Maar vermakelijk. De oneliners van Schwarzenegger tot de quote van Chuck Norris. Lache. Toch parodieren ze zichzelf en maken dat ook kenbaar. Zelfspot. 'Top'acteurs. Het is wel geinig dat je Bruce Wilis, Arnold en Sly in één en dezelfde shot ziet. Daarom alleen al.
Was altijd 'n groot Rocky fan en Schwarzenegger en de DieHard films gingen er bij mij ook altijd wel in.
Kudos naar Dolph Lundgren ook, karakteristieke kop met mooie mimiek. Ziet er nog redelijk uit,.
Net als frisse Bruce Willis en Jean Claude van Damme zeer zeker ook!
Arnold zie je ouder worden, maar Sly helemaal(niet zozeer qua body, daar kan menig 20 jarige fitnesknul nog wat van leren, maar z'n kop, m'n vrouw die ook altijd fan was van hun vond 'm er maar als 'n mongool uitzien, maar die valt dan ook op Bruce Willis en Jason Statham, beide kaal, aha nu snap ik 'm .

)
Gemiddelde leeftijd van de hoofdrollen zal >55 zijn schat ik.
Hoog Panerai gehalte ook. Minstens 4 droegen dezelfde Bronzo Limited. Stond ze uitstekend.
Om Sly z'n rechterpols. De man die Panerai groot heeft gemaakt sinds 1993.Ook al acteert ie slecht.