Andre schreef:Arthur je zult op een driving fun forum zitten met je gezin auto in de garage en de toetstenbord ridder uithangen.
Nederland gaat naar de haaien
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Nederland gaat naar de haaien
Jammer voor je, dat het zo gegaan is.
-
Sinds wanneer is een 1m en m2 een gezins auto. Mijn vrouw heeft wel een gezins auto een rs3 die alleen maar rechtuit gaat.
- Arthur
LOL! Leg het nog ff uit joh 

-
Haha leg jij het even uit forum ridder!
- Joy
-
Onlinetomgtr
Wel apart om iemand die actief is op een forum te verwijten dat hij een forumridder is?

-
Ja Tom, iets met een pot en een ketel. Nederland gaat naar de haaien.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
http://www.elsevier.nl/buitenland/achte ... en-417777/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Dus binnenkort staan daar een stel feministen voor de deur voor gelijke rechten te pleiten? 

- 350 Z
Eng wat Elsevier publiceert en helaas ook de toekomst hier in NL
-
- Auto: Fun Damn Mentally
1400 jaar vreugd en festijn zullen we 't maar noemen:)
Edit: O wacht, de CIA zit achter al het moslimterrorisme. CIA was opgericht in 47 vChr. Stom van mij!
Kutchristelijken maken me er hier een puinhoop van, ziek volk is dat! Maar de Friezen zijn 't allerergst!
Edit: O wacht, de CIA zit achter al het moslimterrorisme. CIA was opgericht in 47 vChr. Stom van mij!
Kutchristelijken maken me er hier een puinhoop van, ziek volk is dat! Maar de Friezen zijn 't allerergst!
- RS-Ron
Ach ja, over een x-periode kunnen de wegkijkers aan hun kinderen en kleinkinderen uitleggen hoe ze "vroeger" relatief onbezorgd zijn opgegroeid als kind. Kunnen ze nog een paar jaar nadenken wat ze gaan antwoorden op de vragen van hun kinderen en kleinkinderen waarom ze die vrijheid niet bewaakt en verdedigd hebben. Je moet het maar doen, je wereldbeeld weigeren aan te passen aan de realiteit, over de rug van je eigen nageslacht. Slaap lekker.
Gr Ron
Gr Ron
-
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/10/07/oo ... 2-a1525595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur
Leuk stuk. En weer herkennen de desbetreffende personen zichzelf niet in de kritieken die worden geuit. Zowel links als rechts natuurlijk. Maar alles valt en staat met de omgang van Moslims (en aanhangers) met kritiek. Zij gaan heel anders om met criticasters dan wij, "de beschaafde wereld"
En als je dat benoemd... Dat is die "wolk van politieke correctheid".

- Arthur
Wel je locatievoorzieningen uitgezet toch? 

-
Geweldige vent die Asscher, lekker makkelijk tegen Wilders ingaan met je eenvoudige theorieën. Alleen 'n fikse oorlog(jammergenoeg)zal 'saamhorigheid' kweken.
http://www.nu.nl/politiek/4366946/assch ... ders-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/politiek/4366946/assch ... ders-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hij heeft goede punten, net als de rest van de gevestigde orde.
Alleen is het vertrouwen weg dat het ook doorgevoerd wordt na de verkiezingen.
Daarom is denk ik de golf van proteststemmen niet meer te stoppen.
Alleen is het vertrouwen weg dat het ook doorgevoerd wordt na de verkiezingen.
Daarom is denk ik de golf van proteststemmen niet meer te stoppen.
-
Tuurlijk waardeer ik zijn punten wel (geen sarcasme), maar die punten horen we al zooo lang en er komt niks van terecht(links en rechts).
Dat is hoe Den Haag(en ook bepaalde sujetten hier) te werk gaat: Theorie. Mooipraterij en fabeltjes.
De praktijk is (jammergenoeg vaak) anders.
Dat is hoe Den Haag(en ook bepaalde sujetten hier) te werk gaat: Theorie. Mooipraterij en fabeltjes.
De praktijk is (jammergenoeg vaak) anders.
-
Als ik op FB zie hoe een fotootje van Rutte met erbij 'mag ik na maart 2017 blijven?' enorm kwaad bloed zet bij reageerders(vaak keurige NL dames 30-60 zo op de foto's) met gescheld en geschreeuw, vraag ik mij echt wel af komt dit goed of moet er 'n bulldozer overheen!(niet doelende op dwaas Rutte) LOL
Kortom, daardoor zou ik zó wél weer Rutte gaan stemmen...
Kortom, daardoor zou ik zó wél weer Rutte gaan stemmen...
- Hielke
Ik waardeer de punten van Asscher ook.
Maar tijdens coalitiebesprekingen is bij de PvdA alles uitwisselbaar. En al worden zijn punten regeringsbeleid dan heb ik weinig vertrouwen in zijn daadkracht bij de uitvoer daarvan. Asscher verwoordt 40 jaar PvdA beleid. Ene kleur lullen, andere kleur vullen.
Maar tijdens coalitiebesprekingen is bij de PvdA alles uitwisselbaar. En al worden zijn punten regeringsbeleid dan heb ik weinig vertrouwen in zijn daadkracht bij de uitvoer daarvan. Asscher verwoordt 40 jaar PvdA beleid. Ene kleur lullen, andere kleur vullen.
- GTRene
zieltjes winnen...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Asscher is een waardeloos figuur. Hij heeft een goeie sympathieke kop maar daarachter zit slechts leegheid. Die man heeft nog nooit iets succesvol afgerond in zijn leven. In Amsterdam heeft hij een volslagen financiële puinhoop achtergelaten, zijn moslim-emancipatieplan daar was een mislukking, onder zijn leiding werd de Westermoskee gebouwd om de moslim-emancipatie te bevorderen (7 miljoen subsidie). Totale fuckup, heeft juist averechts uitgepakt met radicale stromingen die het daar voor het zeggen hebben. Hij wou de Wallen aanpakken, minder malafide ondernemers. 105 Miljoen belastinggeld tegenaan gegooid om ondernemers uit te kopen. Eindresultaat: nog meer louche ondernemers (aldus onderzoek Amsterdamse Rekenkamer) en de uitgekochte ondernemers rentenieren op kosten van Asscher in het buitenland. Verbetering jeugdzorg in 2009, ook zo'n plan van Asscher. Ook mislukt. Verder zijn alle Haagse banenplannen van hem waaronder zijn laatste flexwet ook een complete mislukking gebleken. Alle plannen hadden een averechts effect. In plaats van meer vaste contracten juist nog amper vaste arbeidsovereenkomsten voor werknemers. Best grappig dus dat hij in dit interview pleit voor meer vaste contracten. Alsof niet juist hij in de afgelopen jaren daar directe invloed op had en het resultaat desastreus is gebleken... zo rollen politici.
Zulke waardeloze sujetten zouden nooit overleven in een resultaatgericht bedrijf maar kunnen in het bestuurlijke segment ongestraft van de ene baan naar de andere baan hoppen, ondertussen financiële zwarte gaten achterlatend maar het is toch maar andermans geld... De baantjesmachine draait wel door.
Deze man is een complete ramp. Vooral veel holle woorden maar geen enkel resultaat. Één voordeel: nu kan hij de laatste resten van die verschrikkelijke PvdA ook verder decimeren met zijn continue falen. Daarvoor zullen we hem straks dankbaar zijn, dat we verlost zijn van de laatste restjes van deze deze utopische-wens-partij.
Zulke waardeloze sujetten zouden nooit overleven in een resultaatgericht bedrijf maar kunnen in het bestuurlijke segment ongestraft van de ene baan naar de andere baan hoppen, ondertussen financiële zwarte gaten achterlatend maar het is toch maar andermans geld... De baantjesmachine draait wel door.
Deze man is een complete ramp. Vooral veel holle woorden maar geen enkel resultaat. Één voordeel: nu kan hij de laatste resten van die verschrikkelijke PvdA ook verder decimeren met zijn continue falen. Daarvoor zullen we hem straks dankbaar zijn, dat we verlost zijn van de laatste restjes van deze deze utopische-wens-partij.