Compleet 'foute' wagen maar stiekem ook een beetje een guilty pleasure
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
-
SlowCo
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Maar weer eens een filmpje met Misha voor alle fans van hem hier...
:
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Leuke kar zeer zeker, weet niet of die '800pk' er wel praktisch uitkomen:)
Ergens verderop in de video kon die blauwe 140i toch 'lang' blijven aanhaken, viel mij op.
En die Hyundai(???) voor 'm spoot ook weg....
Nu weer eens bekeken, ja ik geloof 't tóch wel:)
Ergens verderop in de video kon die blauwe 140i toch 'lang' blijven aanhaken, viel mij op.
En die Hyundai(???) voor 'm spoot ook weg....
Nu weer eens bekeken, ja ik geloof 't tóch wel:)
-
Gisae
Mocht iemand nog 2 kaarten zoeken voor de 75km rad am ring race komend weekend; ik heb ze ter overname.
Bij nader inzien is de tour/sportief rit op de zondag beter voor mij.
Bij nader inzien is de tour/sportief rit op de zondag beter voor mij.
- Joy
Soms begrijp ik de petitie tegen Misha wel... hoe verzin je die inhaalactie op 8:46 min?
De auto wordt de hele tijd over zijn grens gereden zonder liefde voor de techniek alsook met teveel snelheid de bocht in. Doet gewoon pijn om naar te kijken. Mag allemaal een tandje minder agressief.
-
SlowCo
Minder agressief is minder views.
- Knot
Al die youtube zieltjes denken dat het harder gaat als je met kermende banden en bibberende fuseekogels de bocht in stuitert.
- Fabian
Jah, dat was echt niet nodig. Vieze move.
- Martijn_bmw
Knot schreef: 22 jul 2025, 22:28 Al die youtube zieltjes denken dat het harder gaat als je met kermende banden en bibberende fuseekogels de bocht in stuitert.
-
Robin
Ik had dat filmpje vorige week ofzo al bij 'leden' gezien. Rommelig (as usual) met al die groepjes auto's al vond ik de actie bij 8:42 idd knullig , maar niet meteen zó gevaarlijk* (er dan op sommige momenten in de video daar vóór met die enorme snelheidsverschillen en in langs die treintjes auto's) Dit gaat natuurlijk weer voor de tigste maal mis binnenkort.
En net voor Karussell denkt de koppeling/bak ook: VAG you Misha:)
* bij nogmaals kijken was het zeer onverantwoord inderdaad...
- Martijn M
Feit dat ie gewoon door blijft rammen met 135 graden olietemperatuur zegt al genoeg.
Snap dat je niet constant op die olietemp meter kijkt, maar hij staat na Flugplatz al hoog. Als je dan bij Klostertal nog niet denkt he misschien is ie een beetje warm, snap je er niks van.
Snap dat je niet constant op die olietemp meter kijkt, maar hij staat na Flugplatz al hoog. Als je dan bij Klostertal nog niet denkt he misschien is ie een beetje warm, snap je er niks van.
-
Zed240
Ik weet niet of hij het niet 'ziet', of het hem gewoon niet interesseert. Dit levert views op, een auto die niet kapot gaat veel minder.
- Knot
Ik vind het gewoon zielig voor de techniek, moedwillig over de rooie jagen, dan heb je wat te compenseren…
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Geniet er maar van. Wie weet is het vanaf volgend jaar alleen nog maar sales pitches voor vleugels van 10k.
-
Robin
^^^^ Ha zou zomaar kunnen idd:)
Leuke build; mij wél te tam qua looks, ik loer al tijden in GT4/3 regionen, maar is dit een 2.5 4 cylinder? Want hij klinkt zo (3.4?) B6?
'380' PS dat zal wel, en hij mag op rechte stukken nog wel wat meer, maar om te kijken mooi smooth. Ook langs die hele riedel autos; het gaat goed totdat het fout gaat ofzo...
Leuke build; mij wél te tam qua looks, ik loer al tijden in GT4/3 regionen, maar is dit een 2.5 4 cylinder? Want hij klinkt zo (3.4?) B6?
'380' PS dat zal wel, en hij mag op rechte stukken nog wel wat meer, maar om te kijken mooi smooth. Ook langs die hele riedel autos; het gaat goed totdat het fout gaat ofzo...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^ Standaard was dat een 981 Cayman GTS, F6 3.4L, 340PK.
En standaard, zonder de nu verplichte GPF/OPF filters, de best klinkende F6 die ik ken en gehoord heb, tevens het meest vrij ademende blok en toerenggeile blok wat ik ken. (ik geef direct toe dat ik maar beperkte Porsche kennis heb) Maar dat ding liep geweldig in combinatie met de sublieme PDK. (Het sturen zal ik jullie besparen
)
Wat ze er nu van gemaakt hebben weet ik niet, ik kan niet meer naar die misselijke Misha kijken.
En standaard, zonder de nu verplichte GPF/OPF filters, de best klinkende F6 die ik ken en gehoord heb, tevens het meest vrij ademende blok en toerenggeile blok wat ik ken. (ik geef direct toe dat ik maar beperkte Porsche kennis heb) Maar dat ding liep geweldig in combinatie met de sublieme PDK. (Het sturen zal ik jullie besparen
Wat ze er nu van gemaakt hebben weet ik niet, ik kan niet meer naar die misselijke Misha kijken.
-
Robin
Anyway een sympathieke jongedame die meer airtime mag wat mij betreft. In een leuke 'race'wagen. Ze rijdt strak en behoudend/veilig, doet ze goed, want 't gaat al hard zat in zo'n ding ook al zit die auto op '50 %' van z'n kunnen. Ook het inhalen van de Viper(irritant haantje of zag hij haar echt niet??) was de juiste nette veilige manier. Ikzelf had 'm er denk ik al 'tussen'/voor gegooid ben ik bang(in die Dallara dan he)
Viper rijder benefit of the doubt of wat?
- Martijn M
Hoeft van mij niet perse meer airtime te krijgen. Beetje bekend geworden en meteen is ze content creator op een website om d'r met minder kleding te zien om maar geld binnen te harken. Kansloos.
- Philipoo
Alsof jij niet hetzelfde zou doenMartijn M schreef: 25 jul 2025, 08:13 Hoeft van mij niet perse meer airtime te krijgen. Beetje bekend geworden en meteen is ze content creator op een website om d'r met minder kleding te zien om maar geld binnen te harken. Kansloos.
-
Onlinesmiley
Zijn er al leaks van tante Vika? (ik vraag het voor een vriend)
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Philipoo schreef: 25 jul 2025, 08:49Alsof jij niet hetzelfde zou doenMartijn M schreef: 25 jul 2025, 08:13 Hoeft van mij niet perse meer airtime te krijgen. Beetje bekend geworden en meteen is ze content creator op een website om d'r met minder kleding te zien om maar geld binnen te harken. Kansloos.![]()
- JP
+1Martijn M schreef: 25 jul 2025, 08:13 Hoeft van mij niet perse meer airtime te krijgen. Beetje bekend geworden en meteen is ze content creator op een website om d'r met minder kleding te zien om maar geld binnen te harken. Kansloos.
-
Robin
*grinnik*
@Martijn M en @JP, jullie willen Vika alléén voor jezelf, ik heb jullie wel in de gaten!
@Martijn M en @JP, jullie willen Vika alléén voor jezelf, ik heb jullie wel in de gaten!
- JP
Uh, nee. Ze is gewoon een vrouwelijkere Misha, waarbij de tetten steeds meer voor afleiding zorgen / in beeld komen...... haar youtube-thumbnails zijn ook steeds meer 'near crash' er in.
Dat de voorligger een bekende van je is, het is geen speeltuin op snelheid
Haar viendin Lilo is wel leuk
Dat de voorligger een bekende van je is, het is geen speeltuin op snelheid
Haar viendin Lilo is wel leuk
-
Robin
Beetje dubbel(D) moraal heren:
Liever tetten dan Jetten:)
Liever tetten dan Jetten:)
-
Onlinesmiley
Die is wel een tegeltje waard.